اخبار, برندها

عطر موی سولِیل (Soleil Hair Mist) جدید ترین ارائه برای زنان از برند لالیک (Lalique)

عطر موی سولِیل (Soleil Hair Mist) محصولی جدید در خط تولید(Soleil) از برند لالیک (Lalique) است که به تازگی به بازار های جهانی ارائه شده است، که این مجموعه را تکمیل می کند و برای طرفداران عطر میتواند جذاب باشد. عطر موی سولِیل (Soleil Hair Mist) برای صبح یک روز تابستانی، به عنوان یک خوشبو کننده و فزاینده روح بعد از ورزش، یا برای بیرون رفتن و قرار گزینه بسیار مناسبی است. در یک شیشه کوچک و مناسب ارائه شده است که در هر کیف کوچکی جا می شود.

ترکیب رایحه عطر موی سولِیل (Soleil Hair Mist)  عطری از گل های خورشیدی و لطیف بارایحه ای اصلاح شده است. تغییر پایه عطر با افزایش میزان آب عطر در فرمول به صورتی است که مو را تقویت و تغذیه می کند و آن را براق و ابریشمی می کند.

یک زن با اولین پرتوهای خورشید صبح بیدار می شود و از آن لذت می برد. او در حالی که موهایش در آفتاب می درخشد و از احساس آزادی لبریز است روز خود را آغاز می کند. عطر موی سولِیل (Soleil Hair Mist) در نت های بالا با رایحه ای زنانه که در آن گلابی، نارنگی، و هل را میشود لمس کرد و درادامه رایحه های اغوا کننده و اعتیاد آور کافه لاته با بادام و گلبرگ های یاس، که رایحه یک نسیم لطیفی از مشک سفید را به همراه دارد مو رامی پوشاند.  ترکیب این عطر توسط عطرساز های معروف عطر های زنانه باربارا زوبلین (Barbara Zoebelein) ، الکساندرا مانت (Alexandra Monet) و بنوئیست لاپوزا (Benoist Lapouza) فرموله شده است.

بطری شفاف بارنگ صورتی مرجانی که با دانه های طلایی تزئین شده است از شکل صاف و گرد با یک کلاهک زیبا به رنگ طلایی برخوردار است. مدل دانمارکی اوریک هایر(Ulrikke Hoyer) که سفیر عطر (Soleil Lalique) است نیز این عطر جدید را برای مو تبلیغ می کند. عطر موی سولِیل (Soleil Hair Mist) توسط هشتگ #IAMSUNCHILD در شبکه های اجتماعی نیز تبلیغ می شود.

عطر موی سولِیل (Soleil Hair Mist) در بطری ۵۰ میلی لیتری موجود است.

 نت های بالا: نارنگی، بادام تلخ، هل

نت های میانی: گلابی گرانیتا، کافه لات ، گلبرگ های گل یاس

نت های پایه: چوب صندل، مشک ، شکر بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *