دسته بندی نشده

معرفی بهترین عطر های جوان پسند

عطر های جوان پسند

همیشه یافتن بهترین عطر برای نوجوانان کار آسانی نیست، زیرا بیشتر عطرهایی که برای نوجوانان به بازار عرضه می‌شود بیش از حد از رایحه‌های گل، میوه ای یا وانیل‌ که عطر تندی دارند، استفاده شده است. بنابراین وجود یک راهنما برای انتخاب عطرهای جوان پسند کار شما را برای انتخاب عطری مناسب بسیار راحت می‌کند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مندلیف مراجعه کنید.

عطرهای جوان پسند محبوب

با وجود گزینه‌های زیاد برای انتخاب، بهتر است انتخاب را براساس سن، بودجه، بوی عالی و ماندگاری طولانی مدت عطر محدود کنید. در ادامه هشت عطر جوان پسند را که از نظر قیمت و رایحه بسیار خاص هستند را معرفی می‌کنیم.

۱) Marc Jacobs Fragrances Daisy

یکی از بهترین عطرهای دخترانه که در سال ۲۰۰۷ طراحی و تولید شد، عطر مارک جیکوبز دیزی بود. این عطر به‌ دلیل، لطیف و شیرین بودن رایحه آن در بین دختران جوان بسیار محبوب است. این ادوتویلت از ۸-۴ درصد عطر خالص تشکیل شده است که آن را یک عطر سبک و ملایم کرده است.

رایحه ابتدایی آن بوی گلبرگ تازه بنفشه و توت‌فرنگی و رایحه اصلی آن ترکیبی از یاس، گاردنیا و گریپ فروت با اسانس پایه وانیل و چوب صندل است. در واقع رایحه این عطر ترکیبی از مرکبات تازه است.

۲) Ralph Lauren Polo Blue EDT

Marc Jacobs Fragrances Daisy

این عطر، یک عطر کلاسیک، سبک و ملایم است. رایحه اصلی آن اقیانوسی است و با گیاهانی مانند ریحان، مریم‌گلی، خزه و مشک مخلوط شده است که در نهایت آن را یک عطر جذاب و عالی با رایحه‌ای سبک و تازه برای پسران کرده است.

۳) The Body Shop Mango Body Mist

Ralph Lauren Polo Blue EDT

بادی میست یا اسپری بدن بادی شاپ، یکی از عطر های جوان پسند اقتصادی و مناسب برای هر نوجوانی که می خواهد بوی خوبی داشته باشد و از خرید خود نیز احساس خوبی به دست آورد، عالی است. این اسپری بدن یکی از برترین محصولات بادی شاپ است و با عصاره انبه دارای رایحه ای گرم است که بسیار بوی دلپذیری دارد. این محصول ۱۰۰٪ گیاهی و فاقد پارابن، گلوتن و سیلیکون است، بنابراین استفاده از آن برای همه افراد بی ‌خطر است.

۴) Ariana Grande Sweet Like Candy Eau De Parfum

Ariana Grande Sweet Like Candy Eau De Parfum

حتی اگر طرفدار آریانا گرانده نباشید تا این عطر را بشناسید، اما حتما با یک بار استشمام بوی شیرین این عطر به آن علاقمند می‌شوید. پایه این عطر ترکیبی از شیره توت سیاه، گل ختمی، چوب ترمه و وانیل است. رایحه میانی یاسمن سمبک، فرنگیپان و در نهایت ترکیبی بی‌نظیر از شاه توت، ترنج و گلابی است. بسته‌ بندی صورتی این عطر در کنار رایحه میوه‌ای دلنشین آن، ترکیبی فوق‌العاده برای دختران جوان است.

۵) Glossier You

Glossier You

Glossier را علاوه‌ بر محصولات زیبایی جذاب و شیک، با عطرهای جوان پسند نیز می‌شناسند. این عطر رایحه‌ای جذاب و ملایم دارد و ترکیبی از دانه فلفل صورتی و مشک است. ترکیب این عطر با رایحه بدن هر فرد، یک رایحه منحصر به فرد را به وجود می‌آورد. بسته‌بندی این عطر ترکیبی از بطری صورتی رنگ براق با در قرمز است که جلوه زیبایی دارد. در واقع این عطر هم از نظر زیبایی و بوی مست‌کننده خاص است.

۶) Victoria’s Secret Bombshell Seduction Eau de Parfum

این ادوپرفیوم محصولی از ویکتوریا سکرت و همانند پرفروش ترین بمب‌شل آن است. رایحه شرقی آن ترکیبی از مریم‌گلی، نوعی مشک وگل مریم که در نهایت یک رایحه شیرین و کمی تند دارد. ویکتوریا سکرت به طور خاص جزو جوان پسندترین برند های عطر است.

عطر های جوان پسند

۷) Kate Spade Walk On Air

این ادوپرفیوم با غلظت حدودی ۸ تا ۱۵ درصد مقداری رایحه قویتری از سایر عطرهای معرفی شده دارد. این عطر برای دخترهای با اعتماد به نفس و پیچیده یک گزینه مناسب برای خرید و هدیه دادن است. ترکیب ماگنولیا، زنبق، یاسمن و زنبق کرینوم یک رایحه خاص و پیچیده را هدیه می‌دهد. بطری این عطر دایره‌ای شکل و بالای آن یک قسمت آبی تیفانی رنگ جذاب است.

عطر های جوان پسند

۸) Herbivore X Urban Outfitters Rose Hair Perfume Mist

این عطر موی ارزان و اقتصادی با رایحه قوی، می‌تواند عطری مناسب نوجوانان باشد. ترکیب رایحه گل رز، یاسمن و زردآلو در این عطر یک رایحه شیرین را به دختران جوان هدیه می‌دهد. در واقع موها عطر را به‌خوبی حفظ می‌کنند و نیازی به مصرف مقدار زیادی عطر مو نیست؛ بنابراین عطر مو یک گزینه اقتصادی محسوب می‌شود که شما می‌توانید بطری اسپری آن را همه جا با خود حمل کنید و حتی می‌توان برای بعد از ورزش از آن استفاده کرد.

انتخاب عطر جوان پسند

در این مطلب عطر های جوان پسند و مناسب از نظر رایحه و قیمت را معرفی کردیم. جوانان و نوجوانان به‌دنبال عطرهای خاص و خوشبو هستند تا همیشه رایحه‌ای منحصر به‌فرد داشته باشند. مناسب ترین گزینه در این مواقع Glossier You است. اگر قصد خرید عطر اقتصادی و خوشبو را دارید از  Herbivore X Urban Outfitters Rose Hair Parfume Mist و The Body Shop Mango Body Mist استفاده کنید و برای پسران جوان هم Ralph Lauren Polo Blue EDT یک انتخاب عالی و کلاسیک است. سایت مندلیف خدمات فوق العاده ای مانند تست رایگان عطر در محل مورد نظر شما و باکس های هدیه ویژه مناسبتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *