دسته بندی نشده

عطر های مردانه تابستانی

عطر های مردانه تابستانی

عطر ها یکی از مهم ترین وسایل در صنعت مد هستند که استفاده زیادی از آن ها می شود و از محبوبیت خاصی برخوردارند. عطر ها نیز مانند لباس ها دارای مدل های مختلفی هستند و هر کدام از آن ها یک سری ویژگی های خاص دارند که باعث می شود برای موقعیت و آب و هوا های خاص مناسب باشند. یکی از محبوب ترین مدل ها در میان عطر ها، عطر های مخصوص فصل تابستان هستند. به همین دلیل است که ما در این مقاله به طور کامل در مورد آن ها توضیح داده ایم و برخی از محبوب ترین عطر های مردانه تابستانی را نام برده ایم.

برای استفاده از خدمات موجود می توانید به وب سایت مندلیف مراجعه کنید.

چگونه یک عطر تابستانی خوب انتخاب کنیم؟

عطر های مردانه تابستانی

وقتی کلمه تابستان به گوشتان می خورد، ناخودآگاه به یاد گرما، رایحه مرکبات، گیاهان و گل ها می افتید. به دلیل اینکه در تابستان گرمای زیادی وجود دارد، معمولا باید از عطر های سبک استفاده کنید و از انتخاب عطر های سنگین اجتناب کنید. علاوه بر تمامی این موارد، عطری باید انتخاب شود که منعکس کننده محیط اطراف شما باشد و با آن سازگاری داشته باشد.

برای انتخاب بهترین عطر های مردانه تابستانی باید بدانید که یک تفاوت شیمیایی بین عطر های تابستانی و زمستانی وجود دارد. خوب است بدانید نحوه کار عطر ها به گونه ای است که با گرمای بدن شما فعال می شوند و با این کار رایحه خود را در طول زمان پخش می کنند. به همین دلیل است که با تغییر دما و تغییر فصل باید عطر خود را نیز عوض کنید.

یک عطر تابستانی مناسب و فوق العاده باید دارای نت های ملایم و با طراوت مانند مرکبات باشد. همچنین برای انتخاب بهترین عطر های مردانه تابستانی باید بدانید که عطر تابستانه شما باید نت های مکمل بسیار خوبی داشته باشد و بتواند رایحه عطر را به خوبی پخش کند. نت های اولیه عطر ها معمولا باید شامل گیاهان معطر مانند رزماری، گشنیز و نعناع هندی باشد. مناسب ترین رایحه در بین مرکبات برای عطر های تابستانی نیز شامل رایحه ترنج می شود. به طور کلی یک عطر تابستانی باید انرژی زا باشد و در گرمای تابستان به شما انرژی بدهد.

بهترین عطر های تابستانی مردانه

در این قسمت تعدادی از بهترین عطر های تابستانی مردانه معرفی می شوند.

  1. Chanel Allure Homme Sport

عطر های مردانه تابستانی
از تاریخ عرضه عطر Chanel Allure Homme Sport چیزی حدود ۱۳ سال می گذرد. اما با این حال هنوز هم به عنوان یکی از بهترین عطر های مردانه تابستانی شناخته می شود و فروش بسیار زیادی را تجربه می کند. روژا داو که یکی از عطر ساز های مشهور بریتانیایی است در مورد این عطر می گوید که این عطر چنل مانند عطر نرولی پورتوفینو تام فورد از مواد کلاسیک زیادی در ساخت خود استفاده کرده است. استفاده از این مواد کلاسیک و ترکیب آن ها با مواد مدرن، عطری فوق العاده و جدید را به وجود آمده است.

این عطر در ساخت خود از ماندارین خونی، آلدئید ها و نت های دریایی استفاده کرده است که باعث شده به عنوان یکی از بهترین عطر های تابستانی مردانه شناخته شود.

  1. GIORGIO ARMANI ACQUA DI GIO

عطر های مردانه تابستانی

عطر GIORGIO ARMANI ACQUA DI GIO یکی از عطر هایی است که هیچ مردی نمی تواند از آن متنفر باشد و قطعا از آن خوشش خواهد آمد. این عطر در ساخت خود از نت های تلخ و شیرین آبی استفاده کرده است که باعث شده طراوت دریایی متفاوتی داشته باشد. شاید برند دی جیو شکوه گذشته را نداشته باشد اما این عطر هنوز هم به عنوان یکی از مدل های محبوب موجود در بازار شناخته می شود و فروش زیادی را تجربه می کند.

علاوه بر رایحه های نام برده شده در این عطر که به عنوان یکی از عطر های مردانه تابستانی خوب بازار شناخته می شود، از رایحه موادی مانند نعناع هندی، رز سنگ و چوب سدر نیز استفاده شده است. این رایحه ها هم برای شب خوب هستند و هم برای روز و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

  1. Creed Aventus

عطر های مردانه تابستانی

برای ساخت عطر Creed Aventus از زندگی دراماتیک یک امپراتور تاریخی و با قدرت الهام گرفته شده است. این عطر در ساخت نت های اولیه خود از موادی مانند ترنج، آناناس، برگ های توت سیاه و سیب استفاده می کند که ترکیب این مواد منجر به ساخت یک نت اولیه قوی شده است. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود این عطر در لیست بهترین عطر های مردانه تابستانی قرار بگیرد این است که ماندگاری بسیار بالایی دارد.

این عطر توسط یکی از عطر سازان مشهور نسل ششم به نام استاد اولیویه طراحی شده است که به عنوان یکی مناسب ترین عطر ها برای مردان قوی شناخته می شود. استفاده از این عطر در تابستان به شدت پیشنهاد می شود.

  1. Bvlgari Aqva Homme Eau de Toilette

Bvlgari Aqva Homme Eau de Toilette

این عطر فوق العاده یکی از عطر هایی است که می توان آن را در بین بهترین عطر های مردانه تابستانی قرار داد. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد و به عنوان یکی از بهترین عطر های بازار شناخته شد. این عطر حال و هوای دریایی دارد و برای ساخت آن از رایحه دریای مدیترانه الهام گرفته شده است. این عطر در بسته بندی به شکل کروی با رنگ مسی به فروش می رسد و رایحه ای پر انرژی از ماندارین سیسیلی و گل های نرولی دارد.

  1. Hugo Boss The Scent Intense

Hugo Boss The Scent Intense

این عطر همان طور که از نامش هم پیداست یک عطر با رایحه ای بسیار تند است که توجهات زیادی را به خود جلب می کند. در واقع این عطر نسخه بروز شده از مدل عرضه شده آن در سال ۲۰۱۵ است که خودش در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است. این عطر در نت اولیه خود از موادی مانند زنجبیل و هل و کمی از رایحه میوه ای استفاده کرده است. این عطر که در بین عطر های مردانه تابستانی قرار می گیرد، از چرم به عنوان رایحه اصلی برای نت پایه خود استفاده کرده است و به خوبی این رایحه را نشان می دهد.

مندلیف و عطر های مردانه تابستانی

در این مقاله در مورد عطر ها صحبت کردیم. با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان، در مورد ویژگی های یک عطر مناسب تابستانی توضیح دادیم. سپس در ادامه مقاله برای این که بتوانید از انتخاب خود اطمینان داشته باشید برخی از بهترین عطر های مردانه تابستانی را نام بردیم و در مورد آن ها نیز توضیح دادیم.

تیم مندلیف خدمات رایگانی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که یکی از آن ها مندپیکستر (تست رایگان در محل) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *