دسته بندی نشده

آشنایی با بهترین عطر های کادویی

عطر های کادویی

انتخاب یک عطر با رایحه فوق العاده به عنوان هدیه یک هنر است. با خریدن یک رایحه خوش بو می توانید به طرف مقابل حس با ارزش و زیبایی را بدهید اما انتخاب عطر مناسب اصلا کار آسانی نیست و نیازمند تفکر و بررسی دقیق است. خرید عطر به عنوان هدیه بسیار کار سختی است که اگر اشتباه صورت بگیرد، کار خرید هدیه را خراب می کند. در ادامه مطلب شما را با چند نمونه از عطر های کادویی و ویژگی هایشان آشنا خواهیم کرد تا بتوانید یک هدیه مناسب را برای دوستان و آشنایانتان تهیه کنید و با خرید عطر های کادویی بی نظیر موجب خوشحالی آن ها شوید. برای خرید عطر به عنوان هدیه می توانید به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه کنید.

۱)عطر Gucci Bloom

عطر Gucci Bloom

رایحه این مدل از گل ها گرفته شده است و بهترین انتخاب جهت قدم زدن در یک نیمه شب پاییزی است. رایحه های دیگر آن بر گرفته از جوانه یاسمن و گیاهان گلدار است. بسته بندی زیبا و شیک این عطر، آن را به عنوان عطر های کادویی، به عطری زیبا و منحصر به فرد تبدیل می کند تا برای همه سلیقه ها مناسب باشد.

۲)عطر Hermès

عطر Hermès

همه شما با نمونه های فرانسوی آشنا هستید، به همین دلیل است که عطر های فرانسوی هیچ نیازی به تعریف ندارند. این عطر فرانسوی، برای کسانی که به دنبال عطر های کادویی رمانتیک و ملایم هستند، بسیار مناسب است. رایحه ای لطیف و رمانتیک دارد که بر گرفته از چند نوع گل خوش بو است.

۳)عطر Viktor & Rolf Flowerbomb

عطر Viktor & Rolf Flowerbomb

با خرید این عطر های کادویی، که به همراه یک نمونه کوچک با سری رولی و اسپری ارائه می شود، می توانید هدیه ای به یاد ماندنی به دوستان خود بدهید. با توجه به رایحه گل رزی که دارد آن را برای همه سنین مناسب می کند. اگر به دنبال خرید عطری ملایم جهت کادو دادن هستید ما این مورد را به شما پیشنهاد می کنیم.

۴)عطر Black Opium

عطر Black Opium

عطر Black Opium گرفته شده از قهوه، گل های سفید و وانیل است که بوی آن را کمی تلخ تر از موارد قبلی می سازد. همچنین در نت های پایانی آن رایحه بسیار قوی اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و مشک را احساس خواهید کرد. این مورد نیز همراه با اسپری خود ارائه می شود و با جعبه ای که دارد، به عنوان عطر های کادویی بسیار مناسب شناخته می شود.

۵)عطر Chloé

عطر Chloé

رایحه این عطر تلخ بر گرفته از یک رایحه خاکی خوش بو و عطر گل های مختلف است که بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به رایحه خاکی آن، می توان گفت که عطری اسپرت و به عنوان عطر های کادویی بسیار عالی است.

۶)عطر Diptyque

عطر Diptyque

خرید ست های ادو تویلت برای هدیه بسیار مناسب است زیرا یک بسته بندی و شیشه خیلی خاص و شیکی دارد و رایحه آن بر گرفته از گل هایی مانند رز، درخت انجیر و شکوفه پرتقال است. هدیه دادن این عطر های کادویی، مانند هدیه دادن رایحه یک دسته گل خوش بو به دوستتان است. با استفاده از این عطر، دوست شما با یاد آوری دسته گل های خوش بو، به یاد شما خواهد بود.

۷)عطر ESTEE LAUDER Beautiful

عطر های کادویی

این عطر، در میان عطر های کادویی بسیار کلاسیک است و اغلب در اندازه های کوچک ارائه می شود. این‌ نمونه که دارای مقدار گسترده ای از رایحه های مرکبات مانند لیمو و پرتقال است و رایحه آن با گل هایی مانند میخک و یاسمن ادامه پیدا می کند، می تواند هدیه ای عالی برای یک خانم خوش سلیقه باشد. همچنین اگر آن را به صورت ست تهیه کنید، می توانید دو عطر در اندازه های مختلف را در یک جعبه قرمز و زیبا تهیه کنید.

۸)عطر Tom Ford Ombré Leather

عطر Tom Ford Ombré Leather

این نمونه، در میان عطر های کادویی کمی گران قیمت تر است اما همانطور که می دانید رایحه عطر های معروف تام فورد آنقدر بی نظیر و فوق العاده است که اصلا قابل مقایسه با عطر های دیگر نیست. رایحه این نمونه بر گرفته از یک رایحه عالی برای طرفداران نعناع هندی و وتیور است. با بسته بندی زیبا و مسافرتی خود، این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آن را به مکان های مختلف حمل کنید.

۹)عطر Clean Reserve

عطر Clean Reserve

این عطر یک هدیه فوق العاده مناسب برای افراد حامی محیط زیست و طبیعت است زیرا تمامی عطر های کلین ریزرو، از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و به شما این اجازه را می دهند تا در کنار داشتن یک رایحه خوش، به فکر طبیعت اطراف خود نیز باشید.

انتخابی مناسب داشته باشید

شاید این سوال را از خود بپرسید که چگونه باید بهترین عطر برای هدیه دادن به اطرافیانتان را انتخاب کنید. خوب است بدانید برای انتخاب یک عطر خوب به عوامل بسیار زیادی از جمله شخصیت و سلیقه فرد مورد نظر خود باید توجه داشته باشید همچنین همانطور که می دانید عطر های مختلف مناسب فصل ها و شرایط مختلف هستند و بهتر است علاوه بر رایحه ها و نت های استفاده شده در عطر، هنگام انتخاب به این آیتم ها توجه لازم را داشته باشید. اگر از انتخاب خود مطمئن نیستید و در مورد سلیقه فرد مورد نظر خود اطلاعات کافی ندارید می توانید از رایحه های ملایم استفاده کنید تا بتوانند از آن در تمامی شرایط استفاده کنند. اگر بتوانید عطری مناسب و مطلوب برای فرد مورد نظر خود انتخاب کنید قطعا یکی از بهترین هدیه ها را با انتخاب خود به او می دهید. برای اطلاع بیشتر و خرید عطر می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *