نت و رایحه

عطر گرم چیست؟ بهترین زمان استفاده و معرفی چند عطر گرم

عطر از جمله مواردی است که تا حدودی بیانگر شخصیت هر فرد و ویژگی های او است؛ با سرد تر شدن هوا تمایل افراد به استفاده از عطر های گرم بیشتر می شود. عطر گرم چیست؟ عطر های گرم یا شرقی دارای رایحه ای دلپذیر و کمی تند هستند. دلیل اطلاق صفت گرم به رایحه عطر ها می تواند ریشه در جغرافیا داشته باشد.

عطر های گرم تداعی کننده کشور های شرقی و آسیایی هستند. به صورت کلی عطر های گرم مورد علاقه بسیاری از افراد هستند. انواع بسیاری از عطر های گرم و شرقی در بازار موجود است که در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر برخی از معروف ترین و پر طرفدار ترین آن ها بپردازیم.

ادکلن بولگاری جاسمین نویر(Bvlgari Jasmin Noir)

برای اینکه بدانیم عطر گرم چیست ، به معرفی یکی از معروف ترین عطر های گرم در دنیا می پردازیم. این عطر رایحه ای گلی و شرقی زنانه دارد و از بهترین و شناخته شده ترین عطر های برند بولگاری به حساب می آید. رایحه این ادکلن گرم و شیرین است و در ترکیبات خود رایحه گل های مختلف به خصوص یاسمن و گاردنیا را دارد. جاسمین نویر از نت های زنانه و مردانه تشکیل شده و رایحه جذاب آن تداعی کننده حس قدرت و اعتماد به نفس زنانه است.

عطر جاسمین نویر از جمله محصولات موفق و پر طرفدار برند بولگاری است. برند بولگاری برندی شناخته شده است که کالا ها و لوازم لوکس و با کیفیت تولید می کند. این کمپانی در سال ۲۰۰۸ ادکلن جاسمین نویر را تهیه و به بازار ارائه کرد. نت های آغازین این عطر رایحه گاردنیا و نت های سبز و نت های میانی آن یاسمن سامباک و بادام است. همچنین نت های پایه و اصلی این عطر شامل شیرین بیان، لوبیای تونکا، چوب های گران بها، کهربا، مشک و پچولی می شود.

ادکلن بولگاری جاسمین نویر(Bvlgari Jasmin Noir)

ماندگاری و پخش بوی جاسمین نویر در حد متوسطی است. این عطر بیشتر برای استفاده به خانم هایی که علاقمند به عطر گرم هستند توصیه می شود. خانم های جوان در بازه سنی ۲۵ تا ۴۰ سال می توانند از این عطر استفاده کنند. جاسمین نویر به جذابیت و درخشش شما کمک بسیاری می کند و تداعی کننده حس قدرت و زنانگی است. رایحه این عطر تندی زیادی ندارد و بیانگر لطافت و ظرافت زنانه است. برای اینکه بفهمیم عطر گرم چیست باید به احساس و نت های پایه عطر توجه کنیم. جاسمین نویر، عطر گرم معروف در دو اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میلی متری تهیه و به بازار عرضه می شود و قیمت نسبتاً گرانی در بین عطر های مختلف دارد.

ادکلن لانکوم لاوی ست بل (Lancome la Vie Est Belle)

ادکلن لانکوم لاوی ست بل همان طور که از نامش پیداست، توسط برند محبوب و شناخته شده لانکوم تهیه شده است. این برند در حال حاضر در زمینه تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، محصولات مراقبتی پوست و رنگ مو فعالیت می کند و جز بهترین و با کیفیت ترین برند ها شناخته می شود. با علاقمندی افراد به عطر های شرقی و مطرح شدن این سوال که عطر گرم چیست ، عطر لاوی ست بل زنانه توسط برند لانکوم در سال ۲۰۱۲ طراحی و به بازار ارائه شد. عنصر اصلی این عطر زنبق با رایحه مختصری از شکوفه های نارنج و یاس است.

ادکلن لانکوم لاوی ست بل (Lancome la Vie Est Belle)

ادکلن Lancome La Vie Est Belle یک عطر زنانه گرم و شیرین است که بویی شبیه گل و میوه دارد. نت اصلی و پایه این عطر بر اساس زنبق تهیه شده است و در نت های میانی ترکیبی از رایحه های زنبق، یاس و شکوفه پرتقال احساس می شود. پرالین، وانیل، پچولی و لوبیای تونکا از جمله ترکیبات پایانی این عطر مشهور و پر طرفدار زنانه است.

شیشه ادکلن لاوی ست بل، از جمله شیشه های مدرن و مینی مال است و رنگ صورتی عطر در آن حالت زیبا و سحر آمیزی را پدید آورده است.

برند معروف کارولینا هررا ۲۱۲ (Carolina Herrera)

در اواسط سال ۱۹۹۷ برند معروف و شناخته شده کارولینا از عطر جذاب و جدید خود رونمایی کرد. این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد و شیشه آن بسیار جالب و خوش دست طراحی شده است. بر روی شیشه عطر کارولینا نام ۲۱۲ در کنار نشان تجاری کارولینا هرا درج شده است که اندازه ای مناسب دارد و به راحتی در کیف دستی خانم ها جا می شود.

برند معروف کارولینا هررا (Carolina Herrera)

نت های آغازین ادکلن ۲۱۲ زنانه شامل فلفل صورتی، نارنگی و ترنج و رایحه نت های میانی آن گل یاسمن و و گل های معطر است. نت های پایانی این عطر دلنشین رایحه وانیل، مشک و چوب صندل دارد.

عطر تام فورد توباکو وانیل (Tobacco Vanille Tom Ford)

 برای پاسخ به این سوال که عطر گرم چیست ، به معرفی یکی دیگر از معروف ترین عطر های گرم دنیا می پردازیم. عطر تام فورد توباکو وانیل عطری با رایحه گرم و شیرین است که در سال ۲۰۰۷ طراحی و به بازار عرضه شد. جالب است بدانید این عطر یک عطر اسپرت هم مردانه و هم زنانه است. همان طور که از نام این عطر مشخص است، تنباکو و وانیل اجزا پایه و اصلی تشکیل دهنده آن هستند. این عطر از سری محصولات پرایوت بلند کمپانی تام فورد است که در سال ۲۰۰۷ توسط شخص تام فورد طراحی و به بازار عرضه شد. عطر های این کمپانی مورد علاقه زنان و مردان زیادی در سراسر دنیا است.

عطر تام فورد توباکو وانیل (Tobacco Vanille Tom Ford)

رایحه این عطر با بوی غالب وانیل و تنباکو از جمله عطر های تند و شرقی است. این عطر جز پر فروش ترین محصولات برند تام فورد قرار دارد. رایحه نت های آغازین این عطر شامل تنباکو و ادویه جات تند و نت های میانی آن شامل لوبیای تونکا، شکوفه تنباکو، وانیل و غلاف کاکائو است. همچنین رایحه پایانی این عطر شامل میوه خشک شده و رایحه های جنگلی است.

ادکلن سوسپیرو لیلتی افگانو (Sospiro Laylati Afgano)

ادکلن سوسپیرو لیلتی افگانو که با نام ادکلن سوسپیرو لیلتی افغانو نیز شناخته می شود، محصولی فراجنسیتی محسوب می شود که هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. این عطر کمی شیرین و گرم است و برای استفاده در روز های سرد سال پیشنهاد می شود. ادکلن سوسپیرو لیلتی افگانو در گروه بویایی چوبی قرار می گیرد و از لحاظ رایحه کمی ملایم تر از ادکلن بلک افغانو است.

عطر گرم چیست

این ادکلن محصول برند معروف سوسپیرو ایتالیایی است و بوی لوکس و منحصر به فردی دارد. نت های آغازین این عطر نت های سبز و نت های میانی آن سرو ویرجینیا و گیاه پاچولی است. همچنین نت های پایه این عطر دوست داشتنی شامل تنباکو، وانیل و مشک می شود. رایحه تند و پر قدرت این عطر تداعی کننده حس قدرت و اعتماد به نفس بالا است. همچنین استفاده از این ادکلن محدودیت سنی خاصی ندارد و همه افراد می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند.

عطر سوسپیرو لیلتی افگانو قابل استفاده برای مهمانی ها و جلسات کاری، مذاکرات و ملاقات های عاشقانه است. ماندگاری این عطر بسیار بالا است به صورتی که می توان گفت حتی تا ۱۴ ساعت نیز ماندگاری دارد. قیمت این عطر با توجه به این که عطری لوکس و لاکچری محسوب می شود، به نسبت گران است.

خرید عطر مناسب در فصل سرد

با رسیدن فصول سرد استفاده از خرید عطر و ادکلن گرم رواج پیدا می کند و افراد از خود می پرسند که بهترین عطر گرم چیست یا کدام عطر گرم برای من مناسب تر است. شما می توانید با در نظر گرفتن رایحه مورد علاقه خود و شخصیتی که دوست دارید به دیگران نشان دهید یک عطر گرم مناسب فصل تهیه کنید.  شما می توانید برای خرید انواع عطر های گرم به وبسایت مندلیف مراجعه کنید زیرا تمامی بسته بندی های هارد باکس مجموعه حاوی پلاک گارانتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *