اخبار, برندها

لیدی گاگا به عنوان چهره جدید عطر وُکا ویوا از برند والنتینو انتخاب شد

سلاطین عطرسازی رسم دارند برای معرفی عطرهای جدید خود سراغ سلبریتی‌های زیبارو و خوش‌پیکر بروند، به همین دلیل برند معروف «والِنتینو» (Valentino)، که ید طولایی در ساخت عطرهای خوشبوی زنانه دارد، برای معرفی عطر جدید «وُکا ویوا» (Voca Viva)، سراغ «لیدی گاگا» (Lady Gaga)، رفته و این فوق‌ستاره دنیای سلبریتی‌ها را به عنوان چهره جدید معرفی این عطر انتخاب کرده است. در ادامه با هم نگاهی به معرفی عطر جدید «وکا ویوا» می‌اندازیم تا ببینیم ماجرای همکاری «لیدی گاگا» برای برند «والنتینو» از چه قرار است.

با خبر شدیم برند عطرسازی «والنتینو» با افتخار از عطر جدیدی با نام «وکا ویوا» پرده برداشته است. این عطر توسط «پِیرپائولو پیکوُلی» (Pierpaolo piccioli) و «والنتینو بیوتی» (Valentino Beauty)، ساخته شده و از عطری صحبت می‌کنیم که برند «والنتینو» برنامه‌های زیادی برای آن دارد و قرار است که به یکی از عطرهای برجسته این برند تبدیل شود. به همین دلیل نیز «والنتینو» برای معرفی و تبلیغ این عطر در بازارهای جهانی، دست به دامان «لیدی گاگا» شده است.

«لیدی گاگا» چهره‌ای بسیار معروف و محبوب در دنیای سلبریتی‌ها شناخته می‌شود و حتی اگر به سلبریتی‌ها علاقه نداشته باشید، باز هم بعید به نظر می‌رسد که آواز این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی به گوش شما نخورده باشد. «لیدی گاگا» در کنار طرفداران میلیونی که در سرتاسر دنیا دارد، به لحاظ هنری نیز شخصیت برجسته‌ای در دنیای خوانندگی و سینما است. این بانوی زیبارو تنها هنرمندی است که جایزه «اسکار» (Oscar)، «گِرَمی» (Grammy)، «بافتا» (Bafta)، و «گلدن گلوب» (Golden Globe)، را در کارنامه‌اش دارد. جالب اینجا است که «لیدی گاگا» تنها در عرض یک سال با هنرنمایی و خوانندگی در فیلم «ستاره‌ای متولد شد» (A Star is born)، به تمام این جایزه‌ها دست پیدا کرد و با توجه به این موفقیت چشمگیر، انتظار می‌رود در آینده نیز شاهد دستاوردهای بیشتر او باشیم.

«لیدی گاگا» بیشتر از یک دهه است که در دنیای سلبریتی‌ها جای پای خود را محکم کرده و کاملاً مشخص است انتخاب وی به عنوان چهره سرشناس برای معرفی عطر «وکا ویوا» از وسواس برند «والنتینو» برای معرفی این عطر جدید حکایت دارد. ناگفته نماند که برند «والنتینو» نیز به عنوان یک برند عطرساز ایتالیایی، ید طولایی در ساخت عطرهای خوش‌رایحه دارد و همکاری این برند با «لیدی گاگا» نوید از تجربه‌ای جدید در دنیای عطرسازی می‌دهد.

از طرف دیگر «لیدی گاگا» در میان سلبریتی‌ها به عنوان چهره‌ای شناخته می‌شود که همیشه طرفدار آزادی و بی‌پروایی بانوان بوده و طرفداران خود را همیشه به دنبال کردن هدف‌‌های‌شان تشویق می‌کند. «لیدی گاگا» در جایی به هوادارانش گفت: خودتان باشید و کسی که هستید را عاشقانه دوست بدارید و هرگز از دنبال‌کردن رویاهای‌تان دست نکشید.

از قرار معلوم «والنتینو» از همکاری خود با «لیدی گاگا» برای معرفی عطر جدید «وکا ویوا» رضایت کامل دارد، «پِیرپائولو پیکوُلی» عطاری که ساخت عطر «وکا ویوا» را بر عهده گرفته است در خصوص همکاری «والنتینو» با «لیدی گاگا» در صحبت‌هایی از این سلبریتی تعریف و تمجیدهای زیادی کرد و مدعی شد که «لیدی گاگا» در نزد هواداران به عنوان سلبریتی‌ شناخته می‌شود که همیشه از آزادی و بی‌پروایی حمایت می‌کند و قلبی صاف و مهربان دارد. به گفته این عطار سرشناس، همکاری «لیدی گاگا» برای تبلیغ عطر «وکا ویوا» باعث خواهد شد تا این عطر به لحاظ تبلیغاتی، پشتوانه‌ای محکم داشته باشد. ««پِیرپائولو پیکوُلی» در ادامه صحبت‌های خود از همکاری با «لیدی گاگا» اظهار رضایت کامل کرد و مدعی شد که از همکاری با این فوق‌ستاره افتخار می‌کند.

عطر خوش‌رایحه «وکا ویوا» قرار است در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ رسما روانه بازار شود و بدون شک همراه با‌ عرضه این عطر، شاهد تبلیغات گسترده آن با حضور «لیدی گاگا» خواهیم بود. شوربختانه باید گفت «والنتینو» در حال حاضر در خصوص ویژگی‌های برتر عطر «وکا ویوا» رازداری کرده و اطلاعات زیادی از این عطر رمزآلود را در اختیار نداریم، اما از آنجایی که تا ماه سپتامبر فاصله چندانی باقی نمانده است، پیش‌بینی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک اطلاعات جدیدی از این عطر و همکاری «لیدی گاگا» با برند عطرسازی «والنتینو» به بیرون منتشر شود.

1 دیدگاه در “لیدی گاگا به عنوان چهره جدید عطر وُکا ویوا از برند والنتینو انتخاب شد

  1. دارسل گفت:

    گاگا یه ملکه اس 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *