اخبار, برندها

مای وِی (My Way): راه جدیدِ برند جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) به تازگی مدل مای وِی (My Way) را معرفی کرده است، رایحه ای  از گل های سفید روشن که هدف آن به تصویر کشیدن یک رایحه زنانه خاص است و با تعهد به پایداری طراحی شده است.

اطلاعات رسمی منتظر شده توسط جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) می گوید: مای وِی (My Way) به معنای راه من جمله ای قوی و مفرد است و عزم راسخ برای پیگیری مسیری شخصی را نشان می دهد. مای وِی (My Way) بیش از یک نام یا جمله، چگونگی سفر زندگی، اعم از جغرافیایی یا عاطفی را منعکس می کند و یک شخصیت را ایجاد می کند، شخصیتی شکل گرفته توسط مردم و لحظه هایی که برای آن ها آن اتفاق می افتد. با گرفتن روحیه کنجکاوی و ارتباط، خود را در صفات خود ترجمه می کند و می گوید من همان چیزی هستم که زندگی می کنم.

چهره شاخص این عطر زنانه مای وِی (My Way) بازیگر آمریکایی آدریا ارجونا (Adria Arjona) از نسل های گواتمالا و پورتوریکو است که با فلسفه خود یک وجه منحصر به فرد را با شخصیت و داستان زندگی اش به اشتراک می گذارد که به سادگی با تجربیات جدید و ارتباطات با دیگر انسان ها نزدیک است. او فراتر از نقشش در مای وِی (My Way) به عنوان چهره خط آرایش به این برند سال هاست که انتخاب شده است. در مرحله بعد، آدریا ارجونا (Adria Arjona) در فیلم شگفت انگیز موربیوس (Morbius) که پس از مدت ها انتظار در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد بازی می کند. این برند، آدریا ارجونا (Adria Arjona) را به عنوان یک مسافر، زن جوان امروز توصیف می کند، باهوش، کنجکاو، عاری از تعصب، مستقل و قادر به گنجاندن هر تجربه ای در زندگی است. او یک شهروند جهانی است.

معرفی مای وِی (My Way) نقطه عطفی در برنامه پیشرفت جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) است به منظور کاهش اثرات مخرب زیست محیطی و مبارزه با تغییرات آب و هوا است اختصاص داده شده است، جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) می گوید: من معتقدم که مسائل زیست محیطی باید بیش از هر زمان دیگری به قلب همه نزدیک باشد. به هیچ وجه نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که آینده نسل های جوان به انتخاب های ما بستگی دارد.

از مواد بازیافت شده و قابل بازیافت به همراه منابع و مواد اولیه پایدار کمک گرفته شده تا با تغییراتی نوآورانه در بطری ها، قابلیت بازیافت بهینه را به بطری ها اضافه کرده و باعث کاهش چشمگیر زباله شود، مای وِی (My Way) تمامی تلاشهای مربوط به محیط زیست این برند را در خود جمع کرده و ارائه می کند.

به لطف ترکیب این تلاشها و حفظ ۶۵۰ هکتار از جنگلهای بارانی مالاگازی (Malagasy)، مای وِی (My Way) موفق به تولید میزان صفر کربن رسید. در نتیجه یک برنامه جدید ۵ ساله فعال، برند زیبایی آرمانی همچنین متعهد می شود که اثر کربن منتشره خود را به میزان ۲۵ درصد اضافی کاهش داده و تا سال ۲۰۲۵ به میزان تولید صفر کربن برای تمام محصولات خود دست یابد. مای وِی (My Way) برای اولین بار به طور انحصاری در سایت های تجارت الکترونیکی محصولات زیبایی آرمانی در تاریخ ۱۰ آگوست و در سطح جهان از ۲۳ آگوست در دسترس خواهد بود و پخش فیلم تبلیغاتی آن در سراسر جهان در تاریخ ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *