متفرقه

محصولات بهداشت دهان و دندان: هنر جدید عطرسازان

گاهی اوقات، من به چیزهای جدیدی که احتمالاً نمی توانم بدون آن ها زندگی کنم فکر می کنم. اخیراً، به خمیر و براق کننده دندان فکر کردم. اکنون خطوط بهداشت دهان و دندان جدیدی، با طعم ها و رایحه های جدیدی توسط عطرسازان به راه افتاده است، اما واقعا نمیدانم به اندازه ای که علم بهداشت دهان و دندان پیش برود این محصولات نیز پیشرفت خواهند کرد؟ از این رو من دو مورد را سفارش دادم: چای ارل گری با نعنا و نعناع لیمو ریحان.

از آنجا که چندین بار از هر دو استفاده کردم به نظرمن این محصولات خمیر دندان نیستند، این محصولات یک براق کننده لوکس برای دندان هستند که به طرز عجیبی با عطر و طعم جدید و چاشنی های تازه و شیرین غنی گردیده اند. ناگفته نماند، فرمول فسفاته این محصولات لبخند شما را فوق العاده درخشان خواهد کرد. عاری از فلوراید، دوست دارمحیط زیست و بدون پارابن، حافظ محیط زیست و زندگی سالم شما.

چای نعناع ارل گری یکی بین این دومورد برای من شیرین تر به نظر می رسد و تا آنجا که از نامش پیداست خنک تر نیز هست! این در واقع مانند یک چای(Earl Grey) با نعنا مخلوط می شود. من طعم نت های نعناع و چای را درترکیب با رایحه کمی از نارنج حس می کنم. این قطعاً عطر و طعم جالبی برای خمیر دندان است، اگرچه من هیچ طعم خاصی را به عنوان چای و نعنا و ریحان پیدا نکردم..

رایحه و طعم نعناع لیمو ریحان کاملاً خوشمزه و با طراوت است و خیلی شیرین نیست. هر دو براق کننده دندان بافت خامه ای سنتیو یک دستی را دارند. مقدار مناسبی از لیمو با نعنا مخلوط شده است، اما من متوجه حجم اضافی ازطعم ریحان نشدم که به نظر من فاکتور خوبی است، زیرا ما به دنبال طعم قوی غذای ایتالیایی نیستیم. اینها برداشت من از عطر و طعم دو براق کننده دهان ساخته شده توسط عطر سازان معروف است اگرچه شاید یکی را برتر از دیگری ببینم و فکرکنم که طعم چای ارل گری در یک محصول بهداشت دهان موجب ایجاد احساس بهتری می شود. این باعث می شود دهان من برای مدتی احساس درخشش و تازگی کند. چای ارل گری یک انتخاب عالی برای تابستان است!

اگر به دنبال طعم تازه و طراوت در خمیر دندان هستید، توصیه می کنم با مصرف چنینمحصولاتی روزمرگی و یکنواختی مسواک زدن را بشکنید. هر دو آنها موجب ایجاد حس لذت از مصرف می شود زیرا با طعم های رایج معمولی نعناع متفاوت هستند. من امیدوارم که آنها به زودی نوعی طعم دارچین را به محصولاتشان اضافه کنند، که درنهایت تمام طعم های خوشبو کننده را در نفسمان لمس کنیم است! شاید دارچین و فلفل قرمز ؟! یا دارچین و میخک؟! یا شاید دارچین و وانیل! یا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *