برندها, نت و رایحه

مروری بر چهار رایحه محبوب زنانه از برند آوون

چهار رایحه از سری عطرهای موسوم به آوون ایو دیسکاوری (Avon Eve Discovery)، اکنون در بازارهای جهانی به شهرت و محبوبیت زیادی توانسته‌اند برسند. رایحه‌هایی که ترکیب نت‌های اصلی‌شان، در حین پیچیده نبودن اما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و می‌توانند به‌راحتی، دوست همیشگی شخص شوند. هر یک از این رایحه‌های چهارگانه، درون یک بطری با شکل و شمایل مجزایی قرارگرفته است که مانند قطعات الماس، برش خورده‌اند.

درواقع می‌توان گفت اکنون‌که در دنیای به‌هم‌پیوسته و مشترک جهانی زندگی می‌کنیم، بسیاری از برندها سعی می‌کنند تا تنها به‌واسطه بالاتر بردن کمیت و تعداد رایحه‌های تولیدشده‌شان، آن‌ها را به دست مشتری برسانند. حتی گاهی نیز پیش می‌آید که برندها و طراحان برتر نیز برای ارزان‌تر شدن محصول نهایی، از مواد اولیه کم کیفیت‌تری بهره برده که می‌تواند به شهرت آن‌ها لطمه وارد کند؛ اما این مجموعه چهار رایحه، درواقع با ویژگی‌های خاص خود و کیفیت بالا، هیچ‌گاه در زمره چنین رایحه‌هایی قرار نمی‌گیرند.

سری چهارگانه آوون دیسکاوری، با بطری‌هایی جذاب و خوش‌طرح، رایحه‌هایی بارنگ‌های متفاوت را در دل خود جای‌داده‌اند.

تمامی این چهار رایحه می‌توانند ویژگی‌های باکیفیت و مورد انتظار یک رایحه زنانه را درون خود داشته وزندگی را در همان لحظه‌ای که هست، به جریان بیندازند؛ اما بیایید نگاهی گذرا به این چهار رایحه و نت‌های کلیدی آن‌ها داشته باشیم:

رایحه الگانس: این عطر درون خود می‌تواند نت‌های کلیدی همچون انار، گل یاسمن و عنبر را مشاهده کند که هر یک از این مواد اولیه می‌توانند به زیبای هرچه‌تمام‌تر، ویژگی‌های خاص خود را در ترکیب نهایی به نمایش بگذارند. رایحه‌ای سبک که نت‌های پایه آن یا بهتر است بگوییم در انتهای هرم نت‌های اصلی‌اش، می‌توانیم آکوردهای مُشک را نظاره‌گر باشیم. این رایحه می‌تواند احساس آماده بودن و تازگی را برای افراد به ارمغان بیاورد.

رایحه آلورینگ (Alluring): دومین رایحه از این مجموعه جذاب، درون هرم نت‌های اصلی خود، آلو، گل بنفشه و گل فریزیا را جای‌داده است. رایحه‌ای که در بین سه دوست دیگر خود، شاید بتوان آن را مرموزترین رایحه خواند. قسمت میوه‌ای آکوردهای این عطر بسیار جذاب و خوش‌ترکیب بوده و می‌تواند مزه آلوی تازه و خوش‌طعم را در ابتدای کار، به مشام هرکسی برساند.

رایحه کانفیدنس (Confidence): رایحه کانفیدنس که به معنای اعتماد است. خامه، گلابی و گل یاسمن را به‌عنوان اصلی‌ترین بازیگران در هرم نت‌های اصلی‌اش، می‌بیند. گل یاسمن می‌تواند قسمت شیرین ماجرا را در این رایحه به نمایش گذاشته و با توجه به دیگر نت‌ها نیز، شیرین بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های کانفیدنس محسوب می‌شود.

رایحه تروث (Truth): آخرین رایحه در این مجموعه چهارگانه نیز تروث نام داشته که به معنای حقیقت است. تروث درون هرم نت‌های اصلی خودش، آکوردهای سبز، گل فریزیا و گل پئونی را جای‌داده است. رایحه‌ای تازه که میوه‌های اسیدی و مرکبات و برگ‌های معطری همچون برگ کشمش سیاه، درون آن به هنرنمایی می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *