اخبار

معرفی رایحه مردانه لوییس وتون متئور ۲۰۲۰

لوییس وتون (Louis Vuitton)، یک برند شناخته‌شده در حوزه پوشاک و رایحه‌های خوشبو است که در جهان، برای محصولات باکیفیت و جذابش، طرفداران زیادی وجود دارند. این برند درزمینهٔ رایحه‌های خوشبو نیز دستی بر آتش داشته و در طول فعالیت خود تاکنون رایحه‌های مختلف و متنوع جذابی را به تولید رسانده است.

آخرین رایحه متئوره (Meteore) لوییس وتون نیز که به‌عنوان یک ترکیب قدرتمند، کریستالی و منحصربه‌فرد شناخته می‌شود، قرار است در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ یعنی بیش از یک ماه دیگر، از طرف این برند عرضه‌شده و به دیگر رایحه‌های مردانه این برند تحت عنوان «لو پارفومز لوییس وتون» بپیوندد. این رایحه‌های مردانه بانام‌های آئو هازارد (Au Hasard)، سور لا روت (Sur la Route)، اُرنج (Orange)، لیمنسیت (L’immensite) و نووی مونده (Nouveau Monde) هستند.

درواقع فلسفه و هدف از طراحی این سری از رایحه‌های مردانه توسط برند لوییس وتون، خلق حس ماجراجویی و ایجاد شوق جنبش در افراد بوده تا بتوانند از زندگی روزمره و احیاناً لحظه‌های خسته‌کننده خود، رهایی بیابند. حتی می‌توان گفت که روح سفر و ماجراجویی نیز در دی ان ای این برند وجود داشته و اکنون با این رایحه‌های جذاب و متفاوت، می‌شود حس تخیل، ماجراجویی، واقعیت و متفاوت بودن را هم‌زمان، تجربه کرد.

نام این رایحه تازه‌وارد ۲۰۲۰ نیز که متئور بوده، به معنای «شهاب» است. درواقع ارتباط این رایحه با آسمان و اجرام فرازمینی، انگیختن حس قدرت و درعین‌حال، سبکی ماورای حاصل از پرواز در ماورای زمین، می‌تواند همان چیزی باشد که زمین را به آسمان پیوند داده و بدون رسم هیچ‌گونه محدودیت و مرزی، ما را در این سفر جابجا کند.

طراح ارشد و خبره برند لوییس وتون، جکز کاوالیار بلترود (Jacques Cavallier Belletrud)، این رایحه را در استودیو شخصی خودش ایجاد کرده است. رایحه‌ای که درون هرم نت‌های اصلی خودش، می‌تواند شاهد آکوردهای متفاوتی همچون ترنج، نارنگی و پرتقال اهل سیسیلی ایتالیا باشد. او سپس برای هرچه زیباتر شدن رایحه نهایی، طعم شیرین و تازه این مرکبات را با آکوردهای ادویه‌ای همچون هِل گواتمالایی، بادام اندونزیایی و چوب وتیور از جزیره جاوا، ترکیب کرده است.

هرم نت‌های اصلی رایحه متئور ۲۰۲۰ برند لوییس وتون

نت‌های گشایشی: ترنج، نارنگی، پرتقال

نت‌های میانی: روغن بهارنارنج، سه نوع فلفل متفاوت، هِل، بادام

نت‌های پایه: وتیور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *