متفرقه

نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی دهلی«Cosmo Tech Expo» را بیشتر بشناسید

نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی دهلی (Cosmo Tech Expo) هند یکی از رویدادهایی است که در سال‌های اخیر توانسته به پیشرفت‌های قابل‌توجهی رسیده و پایتخت دومین کشور پرجمعیت دنیا را ازنظر محصولات مرتبط با صنعت مُد و رایحه‌های خوشبو، در حیطه توجه برندها و علاقه‌مندان به این محصولات قرار دهد.

نمایشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی دهلی‌نو، پایتخت هند در سال جاری میلادی قرار بوده از تاریخ ۱ الی ۲ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به‌احتمال‌قوی و به طبع ده‌ها نمایشگاه دیگر که از اول سال ۲۰۲۰ تاکنون به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا یا لغو شده‌اند و یا تاریخ برگزاری‌شان به زمان دیگری موکول شده است، این نمایشگاه نیز در سال جاری، به تعویق می‌افتد.

این رویداد را می‌توان بزرگ‌ترین و البته مطرح‌ترین نمایشگاه تجاری کشور هندوستان بنامیم که در آن، تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان محصولات بهداشتی-آرایشی و مراقبت‌های شخصی به تجارت با هزاران برندی می‌پردازند که می‌توانند با آن‌ها به‌صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای، ارتباط داشته باشند. این نمایشگاه در ابتدا، باهدف ایجاد راهکارهای پیشرفته درزمینهٔ مراقبت‌های شخصی، توسط حدود ۲۵۰ غرفه دار برگزار می‌شود که در همه‌ی بخش‌های صنعت زیبایی، عناصر اولیه، عطر و اسانس‌های خوشبو، ماشین‌آلات مدرن تولید محصولات زیبایی، اسپری و اطلاعات و خدماتشان به فعالیت می‌پردازد.

درواقع می‌توان گفت که حضور یافتن در چنین رویدادی در پایتخت کشور هند، برای تمام افراد علاقه‌مندی که می‌خواهند با جدیدترین‌های این صنعت و حوزه آشنا شوند، الزامی است تا بتوانند بادید بسیار بازتری به انتخاب محصول موردعلاقه‌شان بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *