متفرقه

نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی لندن ۲۰۲۰ و تاریخ برگزاری

آیا تاکنون در هیچ‌یک از رویدادهای بین‌المللی مرتبط با صنعت مُد و رایحه‌های خوشبو شرکت کرده‌اید؟ یا اگر هم تاکنون موفق به شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی نشده‌اید، نام کدام‌یک از آن‌ها را شنیده‌اید؟ هرساله در شهرهای مختلف دنیا، رویدادهای مُد مختلفی برگزار می‌شود که هر یک با داشتن ویژگی‌های خاص خود و گرد هم آوردن برندهای متفاوت و علاقه‌مندان به این حوزه و ایجاد یک بستر مناسب و مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، حرف خاص خود را برای گفتن دارند.

نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی لندن (ln-Cosmetics) نیز یکی از همین رویدادهایی است که در سال جاری میلادی، قرار بر این بوده است که از تاریخ ۲۱ الی ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹ در پایتخت انگلستان برگزار شود.

این نمایشگاه،مهم‌ترین رویدادی است که مواد تشکیل‌دهنده، رایحه‌ها و اسانس‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و راه‌حل‌های نظارتی برای تولید و عرضه عطر را در حضور بیش از ۷۰۰ غرفه دار، ارائه می‌دهد. به‌نوعی می‌توان این رویداد مُد و رایحه‌های خوشبو لندن را به‌مثابه یک سکوی پرتاب قدرتمند برای ارائه نوآوری‌ها در تولید و طراحی عطر با کمک مواد اولیه، فن‌آوری‌های مدرن، آموزش‌های سطح بالای علمی در این حوزه، تحقیق و توسعه (R&D) و نظارت حرفه‌ای دانست.

تولیدکنندگان و برندهای جهانی می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، نه‌تنها با مشتری‌های بالقوه و آینده خود آشنا شوند و آخرین و جدیدترین محصولات و کالکشن های خود را رونمایی و عرضه کنند بلکه با حضور بیش از ۸۵۰۰ مدیر ارشد از ۱۰۴ کشور مختلف دنیا، می‌توانند به شبکه‌سازی گسترده برندینگ و ایجاد یک بستر مناسب جهت توسعه پایدار نام شرکت خود در آینده نیز بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *