متفرقه

نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک۲۰۲۰ «ASEANBeauty» و تاریخ برگزاری

رویدادهای جذاب نمایشی که برای معرفی برندهای مختلف، کالکشن های جدید و محصولات تازه‌واردشان هرساله در کشورها و شهرهای مختلف جهان برگزار می‌شوند، فرصت خوبی را در اختیار هم تولیدکنندگان وهم مشتریان قرار می‌دهند تا به‌صورت مستقیم با یکدیگر دیدار داشته، بازخوردهای خود را ارائه بدهند و پتانسیل‌های جدید را کشف کنند. بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر با مشتریان کنونی و تبدیل کردن بازدیدکنندگان دیگر به مشتری‌های آینده، از مهم‌ترین مواردی است که این نمایشگاه‌ها در اختیار برندها قرار می‌دهند.

نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک تایلند (ASEANBeauty) نیز یکی دیگر از همین نمایشگاه‌هایی است که هرساله در این کشور آسیایی برگزار می‌شود. امسال نیز در سال جاری میلادی، قرار بوده است از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۹، این رویداد مُد و زیبایی برگزار شود. مگر اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری جهانی آن، تاریخ این رویداد نیز مانند ده‌ها نمایشگاه دیگری که تاکنون و از اول سال ۲۰۲۰، یا به زمان دیگری موکول شده و یا به‌کلی برای سال جاری لغو شده‌اند، تغییر کند.

نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک را می‌توان مهم‌ترین رویداد تجاری بین‌المللی دانست که در حوزه زیبایی در جنوب شرق آسیا برگزار می‌شود. نکته جالب برای پیشرفت هرساله این رویداد، تحت حمایت قرار گرفتن شدید آن از طرف اتحادیه تولیدکنندگان لوازم‌آرایش تایلند و فدراسیون صنعتی و حتی هیئت‌های دولتی است.

درواقع شرکت‌هایی که حوزه فعالیت خود را در منطقه جنوب شرقی آسیا می‌بینند، می‌توانند در طی مدت ۳ روزی که این رویداد برگزار می‌شود، یک شبکه مناسبی را با یکدیگر ایجاد کرده و از طریق کارگاه‌های آموزشی، سمینارها و ارتباط مستقیم با یکدیگر، اطلاعات بسیار ارزشمندی را در این حوزه، کسب کنند. در این نمایشگاه، بیش از ۲۰۰ برند از سراسر جهان شرکت کرده تا برای بیش از ۵۰۰۰ بازدیدکننده این رویداد، محصولات خود را به نمایش بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *