متفرقه

نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول ۲۰۲۰ «Beauty Eurasia» و تاریخ برگزاری

شاید شما هم جزو آن دسته از علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی جذابی باشید که درزمینهٔ های مُد، پوشاک، عطر و ادکلن و کالاهای آرایشی بهداشتی، فعالیت کرده و رسالت خود را بر آشنایی هرچه بیشتر مشتریان با کالکشن ها و محصولات جدید برندها و هم‌چنین ایجاد بستری مناسب و مستقیم بین افراد و شرکت‌ها گذاشته‌اند.

درواقع می‌توان گفت که چنین رویدادهایی هرساله و در فصول مختلف از سال در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شوند. حال اینکه مقیاس چنین نمایشگاه‌هایی چگونه بوده و میزان برندها و افراد شرکت‌کننده در آن‌ها به چه اندازه‌ای است، به رسالت و هدف تعیین‌شده از جانب مسئولان آن رویداد برمی‌گردد.

کشور ترکیه نیز یکی از همین کشورهایی هست که هم‌ خانه ده‌ها برند نام‌آشنا در حوزه پوشاک و مُد بوده و هم هرساله رویدادهای بین‌المللی جذابی در آن در این حوزه برگزار می‌شوند.

نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول (Beauty Eurasia) بیوتی اوراسیا نیز یکی از همین رویدادهایی است که از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ تیرماه ۱۳۹۹ قرار بوده که برگزار شود. حال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان و به‌خصوص کشور ترکیه و به‌تبع از ده‌ها نمایشگاهی که از اول سال ۲۰۲۰ تاکنون یا لغو شده و یا زمان برگزاری آن‌ها به تاریخ دیگری موکول شده‌اند، به‌احتمال بالا، این نمایشگاه نیز به تاریخ دیگری در سال ۲۰۲۰، منتقل خواهد شد.

رویداد محصولات زیبایی استانبول ترکیه را می‌توان از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه زیبایی، عطر و ادکلن، مو و لوازم‌آرایشی بهداشتی دانست که درست مانند نام آن، در منطقه اوراسیا وجود دارد. درواقع، این رویداد یک بستر مناسب هم برای فروشندگان و برندهای ترک و دیگر برندهای بین‌المللی برای معرفی کالکشن ها و محصولات جدید خود است و هم یک فرصت بالقوه عالی برای کسانی است که می‌خواهند با آخرین طراحی‌ها و دستاوردهای برندها بیشتر آشنا شوند.

هم‌چنین انتظار می‌رود که در نمایشگاه امسال استانبول نیز چیزی حدود ۶۰۰ شرکت از ۶۰ کشور مختلف دنیا گرد هم آمده و محصولات و طراحی‌های نوین خود را برای ۱۲ هزار بازدیدکننده از ۱۰۵ کشور مختلف به نمایش بگذارند. رویدادی که بدون شک، نقش بسیار بزرگی در صادرات و اقتصاد لوازم‌آرایشی و بهداشتی و مُد ترکیه و درآمدزایی پایدار برای این کشور آسیایی-اروپایی بازی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *