اخبار

نگاهی به نت‌های اصلی رایحه فرانسوی«سروتی ۱۸۸۱ سیلور»

به مناسبت سی‌امین سال تولد رایحه سروتی ۱۸۸۱(Cerruti) که توسط طراح به نام و خبره این صنعت آقای نینو سروتی طراحی‌شده بود، اکنون و در ششمین ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی، برند فرانسوی سروتی، در حال عرضه کردن نسخه جدیدی از این رایحه نمادین با کمک خانه مُد و طراحی موسوم به سیمرایز (Symrise)، است. درواقع بر اساس آنچه خود این برند گفته است، رایحه تازه‌وارد به دنبال مردانی است که در جستجوی معنای جدیدی از مدرنیته بوده و می‌خواهند برتری و انرژی خوب یک رایحه را به خود نیز منتقل کنند.

رایحه سروتی ۱۸۸۱ سیلور، درواقع به‌عنوان یک عطر درخشان، پرحرارت و انرژی و تازه معرفی‌شده است که درون خود، ترکیباتی معطر از نت‌هایی همچون چوب را می‌بیند.

ترکیب جذاب این رایحه با یک هارمونی ویژه و انرژی‌بخش از مواد اولیه‌ای همچون ریحان سبز و زنجبیل ماداگاسکاری، تشکیل‌شده و کار خود را آغاز می‌کند. همچنین، شیرینی دیگر آکوردهایی همچون استوقدوس و گل شمعدانی ماداگاسکار نیز می‌تواند حس متفاوت خود را در قلب نت‌ها به نمایش بگذارد. آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی یا همان نت‌های پایه نیز، درون خود، آکوردهایی همچون پاچولی (نعناع هندی) و چوب عنبر را دیده که می‌توانند یک ترکیب درخشان را با نت‌های گشایشی ساخته و دوام و ماندگاری رایحه را بیش‌ازپیش، افزایش دهند.

این رایحه تازه‌وارد فرانسوی از طرف برند سروتی، توسط طراحانی همچون آلینور ماسنت (Alienor Massenet) و مائوریس راسل (Maurice Roucel) طراحی‌شده است.

هرم نت‌های اصلی رایحه سروتی ۱۸۸۱ سیلور

نت‌های گشایشی: زنجبیل ماداگاسکاری، ریحان، لیمو، گل مریم، گشنیز

نت‌های میانی: استوقدوس، گل شمعدانی ماداگاسکاری، ایلنگ ایلنگ، آناناس

نت‌های پایه: چوب عنبر، پاچولی، بلوط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *