اخبار, برندها

نگاهی به نت‌های رایحه جدید بلک آرکید برند تام فورد

رایحه‌ها نیز درست مانند نویسندگان خبره‌ای هستند که هر یک، داستان مربوط به خود را در ذهنشان داشته و می‌توانند از طریق این واژه آرایی خوشبو و دیدنی، بهترین خاطرات را برای افراد به وجود آورده و تبدیل به یک دوست همیشگی و ماندگار در بهترین لحظات زندگی هر فردی شوند. رایحه‌هایی که هرم نت‌های اصلی آن‌ها می‌تواند مشخص‌کننده زیبایی منحصربه‌فردی باشد که درست مانند امضای تخصصی برای هرکسی، متفاوت عمل می‌کند.

رایحه موسوم به بلک اُرکید (Black Orchid) نیز درست مانند هر عطر خوش قیافه و خوش بوی دیگری که توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند، با همین امضای تخصصی تولید شد منتها با این تفاوت که هدف طراح آن، خلق رایحه‌ای بود که بتواند هم‌زمان، لوکس بودن، برتری داشتن نسبت به رقیبان خود، خالص بودن، کشف اشتیاق درونی فرد و همچنین فلسفه گرایانه بودن را درون خود جای دهد.

این رایحه، درون هرم نت‌های اصلی، تأکید خود را بر روی اثربخشی بی‌نظیر گل ارکید سیاه گذاشته است تا بتواند. البته طراح بلک اُرکید پارفوم، برای هرچه اثربخش‌تر کردن رایحه نهایی، از آکوردهایی هیجان‌انگیز، جذاب و قدرتمندی همچون ایلنگ-ایلنگ، استفاده کرده است که درون نوشیدنی الکلی رام (rum)، قرارگرفته است.

ترکیب نهایی این رایحه برای اینکه بتواند یک سرو گردن از رقیبان خود بالاتر باشد، درون‌نت‌های اصلی خود، ابعاد جدیدی از آکوردهای همچون آلو سیاه، پاچولی (نعنا هندی) و ترافل (truffle) استفاده کرده است.

نت‌های اصلی رایحه بلک اُرکید پارفوم:

ترافل سیاه، ایلنگ ایلنگ، اُرکید سیاه، آلو سیاه، رام ابسولوت، پاچولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *