برندها

نگاهی نزدیک به ادوپرفیوم چرمی ۲۰۲۰ برند «پنهالیگون»

برند بریتانیایی فعال در حوزه مُد و پوشاک، پنهالیگون (Penhaligon)، در پنجمین ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی، یک‌فصل جدید از کالکشن های هیجان‌انگیز خود را معرفی کرد. رایحه هالفتی لزر (Halfeti Leather).

این رایحه که به‌عنوان یک عطر تیره‌رنگ با نت‌های شرقی معرفی‌شده است، از آکوردهای ادویه‌های، چوبی و گل رُز به‌عنوان مهم‌ترین بازیگران خود، بهره می‌برد. رایحه‌ای که درواقع، یک نسخه متفاوت و تعریفی جدید از نسخه اورجینال ۲۰۱۵ این برند بوده که این بارو ۵ سال پس از رونمایی اولیه خود، با نت‌های چوبی، چرمی و ادویه‌ای، همراه شده است.

این رایحه درست مانند یک معجونی منحصربه‌فرد می‌ماند که می‌تواند هرکسی را عاشق خود کند. طبع این عطر، گرم و قدرتمند بوده و می‌تواند در یک‌زمان خاص، ویژگی‌های مثبت خود را به بهترین حالت ممکن به نمایش بگذارد. عطری که می‌تواند آغاز یک ماجراجویی و سفری هیجان‌انگیز به یکی از شهرهای کشور ترکیه یعنی هالفتی باشد. در این مکان، همان‌گونه که برند سازنده نیز به زیبایی بیان کرده است، گل‌های رُز قرمز، به رنگ مشکی درآمده تا جادوی خود را کامل کنند.

اما داستان واقعی این رایحه، در نگاه خجسته، تازه و البته قدرتمند آکوردی همچون ترنج، کار خود را آغاز کرده و سپس برای هنرنمایی بیشتر، با لمسی از نت‌های سبز همچون درمنه کوهی (sagebrush)، به مسیر معطر و متفاوت خود ادامه می‌دهد. درنهایت نیز به لطف آکوردهایی همچون گل یاسمن و رُز، می‌تواند به درخشانی هرچه‌تمام‌تر، این مسیر را جشن بگیرد.

هرم نت‌های اصلی ادوپرفیوم هالفتی لزر

نت‌های گشایشی: ترنج، نت‌های سبز، آلو، مرکبات، استوقدوس، هِل

نت‌های میانی: بادام‌هندی، زیره سبز، گل بنفشه، یاسمن، دارچین

نت‌های پایه: چرم، عود، پاچولی (نعناع هندی)، چوب سدر، دود خوشبو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *