برندها

نگاهی نزدیک تر به رایحه کوکومادمازل برند چانل

رایحه کوکو مادمازل (Coco Mademoiselle) برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ میلادی، به‌عنوان یک عطر جسور، با تفسیری مدرن از هرم نت‌های اصلی و همچنین با ترکیبی از آکوردهای گل و نت‌های شرقی همچون مرکبات، رُز، یاسمن و پاچولی (نعنا هندی)، معرفی شد و توانست طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند.

رایحه کوکو مادمازل لو پریو (L’Eau Privee) یک عطر خاص است که نت‌های اصلی آن می‌توانند نویدبخش یک ترکیب جذاب برای استفاده در هنگام شب باشند. البته طراح این رایحه، هدف اصلی خود از خلق کوکو مادمازل را نه برای بیرون رفتن و مراسم‌هایی که در هنگام شب برپا می‌شوند بلکه برای استفاده در خانه و تخت خواب، بیان کرده است.

رایحه‌ای که ترکیب گل‌هایی همچون رُز و یاسمن در کنار نت‌های مُشک، می‌توانند حس آرامش بخشی و متفاوتی را به پوست، قبل از به خواب رفتن بدهند. این عطر توسط طراح خانگی برند چانل، آقای اولیویر پولج (Olivier Polge، پسر طراح نسخه اورجینال رایحه) خلق‌شده که با کم شدن مقدار نت‌های چوبی و افزایش اثربخشی تازگی با نت نارنگی و یاری جستن از نت‌های گل‌های خوشبو، می‌تواند نسخه‌ای مدرن و متفاوت از همان چیزی باشد که سال‌هاست، طرفداران پروپاقرص خود را دارد.

بطری رایحه نیز درست مانند نسخه اورجینال عطر در سال ۲۰۰۱، همان شکل و شمایل را به خود حفظ کرده است و برند چانل، رایحه کوکو مادمازل لو پریو خود را در بطری‌های ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتری ادو پرفیوم، عرضه و تولید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *