برندها

بررسی ادکلن Vanille de Tahiti از برند Perris Monte Carlo

زمانی یک نظر مشترک وجود داشت که وانیل متعلق به عطرهای عامیانه است و برای اینکه مورد قبول مصرف کنندگان عطر های گران قیمت باشد، باید از خصوصیات آسان و دلپذیر او جدا شد. رایحه وانیل محبوب باید به رایحه چوب نزدیک تر می شد، با اندکی خلق و خوی وحشی، کمی الکلی و بدون شیرینی. بسیاری آن رایحه وانیل را در بوربون خالص به دست آورده بودند.

هنگامی که پریس مونت کارلو  (Perris Monte Carlo) عطر جدید وانیلی خود را با رایحه سبک تر و رضایت بخش تر که متشکل از رایحه وانیل تاهیتی (Tahitian vanilla) بود را برای ایجاد تغییری در صنعت رایحه ها عرضه کرد، اعلام کرد که من منتظر فرصتی برای گرفتن وانیل  تاهیتی جدید با فرمول خودم بودم.

جیان لوکا پریس (Gian Luca Perris) عطر خود را خلق کرد و با افزودن گلهای گرمسیری یلانگ یلانگ و شامپا به وانیل تاهیتیایی تأکید کرد. اگر نمی دانید که این گلها در طبیعت چه بویی می دهند، می توانید به راحتی توسط همان پریس مونت کارلو  (Perris Monte Carlo) به عطرهایی مانند (Ylang Ylang Nosy Be Extreme de Parfum) مراجعه کنید. این یک عطر وحشی و اعتیاد آور است. وانیل تاهیتی (Tahitian vanilla) عطری است با رایحه وانیل گرمسیری، سبک و لذت بخش خود که درایجاد آن رایحه گل ها نقش بسیار مهمی دارند شما را مسخ خواهد کرد. اگر یلانگ یلانگ (ylang-ylang) را دوست دارید، می توانید به عنوان رایحه ای برتر، مکیف و سر خوش کننده آن را استشمام کنید. در عین حال با ترکیب یکپارچه آن با یک رایحه وانیل با اسیدیته سبک میتوانید به لمس نزدیک و غنی تری از وانیل دست یابید. اگر عطر را روی روسری اسپری کنید، از ترکیب نور آفتاب و رایحه مرکبات در کنار یلانگ یلانگ(ylang-ylang) کمی بیشتر لذت خواهید برد به طور کلی روی قدرت رایحه روی پارچه نیز نسبت به پوست واضح تر است.

وانیل تاهیتی (Tahitian vanilla) یک رایحه متفاوت خوراکی بسیار متنوع است، اما نه آنقدر که من انتظار داشتم. در عوض من یک بعد جدید از وانیل را پیدا کردم، طبیعت عجیب و غریب، مرطویب و گیاهی بودن چیزی است که من قبلاً آن را تجربه نکرده ام، این همان رمز اغوا کنندگی بسیار هوشمندانه وانیل تاهیتی (Tahitian vanilla) است که به لذت جنسی شدید نزدیک است. بنابراین با عکس العمل معمولم نسبت به وانیل یک تجربه بسیار گسترده تر و هیجان انگیز اضافه کرده ام. گلهای گرمسیری وانیل تاهیتی (Tahitian vanilla) نه تنها بسیار خوش رنگ و بو، شادی آور و جذاب است بلکه به طرز شگفت انگیزی طبیعت گرم و ارگانیک دارد.

مانند کره آب شده روی پوست سر می خورد ​​و به روشی کاملاً پیچیده که بسیار ارزشمند است ساکت می ماند، خیلی وقت ها یک اشاره بیشتر از یک فریاد بلند سخن می گوید ، مخصوصاً وقتی کاملاً سر راست باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *