اخبار

کازاموراتی دستی به سر عطرهای این برند کشیده است

گلچین عطرهای خوشبوی «کازاموراتی» معرف حضور علاقه‌مندان عطرهای لاکچری و اشرافی است و طرفداران به خوبی می‌دانند که «کازاموراتی» به رغم اینکه عطرهای خاص و منحصربه‌فردی تولید می‌کند، مدتی است که دستی به سر خط تولید عطرهای «کازاموراتی ۱۸۸۸» (CASAMORATI 1888) نکشیده و طرفداران برای نسخه‌ای متفاوت از این عطرها لحظه‌شماری می‌کنند. از قرار معلوم انتظار طرفداران به پایان رسیده چرا که باخبر شدیم «کازاموراتی» دستی به سر عطرهای این برند کشیده و محصولات «کازاموراتی ۱۸۸۸» را با رنگ و لعاب تازه‌ای در بازار شاهد خواهیم بود.

کمپین تبلیغاتی ۲۰۲۰ کازاموراتی

ماجرای اعمال تغییرات در عطرهای «کازاموراتی» به برنامه‌های این برند در کمپین تبلیغاتی ۲۰۱۹ / ۲۰۲۰ کازاموراتی باز می‌گردد. بر اساس برنامه‌های این کمپین، «کازاموراتی» قصد دارد تا عطرهای این برند حال و هوایی تازه و پویا را بازتاب دهند. از طرف دیگر «کازاموراتی» با اعمال تغییرات در عطرهای خود برنامه دارد تا مخاطب‌های مشکل‌پسند و خاص عطرهای لاکچری را هدف بگیرد. در نتیجه تغییرات وسیعی را در عطرهای «کازاموراتی» شاهد هستیم و به لحاظ بسته‌بندی و زیباشناختی نیز شیشه‌های عطرهای این برند با طراحی جدید روانه بازار خواهند شد. در کنار این موارد «کازاموراتی» برای اینکه به هواداران خود ثابت کند طرفدار محیط‌‌زیست است، مواد به خدمت گرفته شده در ساخت بسته‌بندی و جعبه عطرهای خود را از محصولات ۱۰۰ درصد قابل بازیافت انتخاب کرده است. بسته‌بندی عطرهای این برند نسبت به قبل، کوچکتر طراحی شده تا از این طریق نیز با شیشه‌های کوچکتر و سبک‌تری طرف باشیم.

تغییرات جدید را در کدام عطرهای کازاموراتی شاهد هستیم

بنا به اطلاعاتی که از این برند به بیرون منتشر شده، عطرهای «میفیستو» (Mefisto)، «بوکه آیدیال» (Ideale)، «لیرا» (Lira) و «لا توسکا» (LA TOSCA)، چهار عطری اولی هستند که تغییرات طراحی را در بسته‌بندی آنها شاهد هستیم و در ساخت جعبه و بسته‌بندی این عطرها از مواد ۱۰۰ درصد قابل بازیافت استفاده شده است. این عطرها در قالب ادو پرفیوم‌هایی با ظرفیت ۱۰۰ میلی‌گرم روانه بازار خواهند. در کنار بسته‌بندی و طراحی زیبا، از این عطرها رایحه‌ای خاص به مشام می‌رسد که به راحتی نمی‌توان از کنار آنها گذشت. به همین دلیل در ادامه با هم نگاهی به ویژگی‌ها و تغییرات چهار عطری اشاره می‌کنیم که «کازاموراتی» دستی به سر و روی آنها کشیده و انتظار می‌رود که به محصولات پرفروش این برند تبدیل شوند.

عطر لیرا

«لیرا» عطری با رایحه‌ای برگفته از خوراکی‌های خوشمزه‌ای مانند کارامل، مرکبات، اسطوخودوس است. این عطر رایحه‌ای خاص و زنانه دارد و از آنجایی که در برند «کازاموراتی»، با برندی اشرافی طرف هستیم، عطر «لیرا» به عنوان ادو پرفیومی اشرافی، چیزی کم ندارد. رایحه دارچین و شیرین بیان در کنار بوی خوش وانیل، پرتقال خونی و یاسمن مصری به عنوان بوهای خاطره‌انگیزی شناخته می‌شود که رایحه عطر «لیرا» از برند «کازاموراتی» را کامل می‌کند.

عطر میفیستو

این عطر رایحه‌ای بسیار آرامش‌بخش و ملایم دارد و بوی خوش آن پهنای بیکران آسمان را در ذهن تداعی می‌کند. از این محصول بوی عطرهای کلاسیک ایتالیایی که رایحه آنها از مرکبات و چوب‌های معطر برگرفته شده به مشام می‌رسد. در نتیجه می‌توان گفت رایحه مرکبات را بوی اصلی و غالب در این عطر دانست. «کازاموراتی» این عطر را محصولی توصیف می‌‌کند که بوی آن حتی برای طرفداران دوآتشه عطرهای شیک و اشرافی نیز خاص به نظر می‌رسد و با عطری سر و کار داریم که رایحه آن برای همیشه در ذهن طرفداران عطرهای خاص و لاکچری باقی می‌ماند.

عطر بوکه آیدیال

«کازاموراتی» این عطر را برای عاشق‌پیشه‌ها و افرادی که سرشان برای عشق و عاشقی درد می‌کند روانه بازار کرده است. رایحه دل‌انگیز کشمیر، وانیل و دارچین در کنار بوی لادن و عنبر از این عطر به مشام می‌رسد و افرادی که «بوکه آیدیال» را استشمام کرده‌اند، بر این باور هستند که این عطر بوی خوش دریای مدیترانه را به همراه دارد. در نتیجه مطمئن هستیم «بوکه آیدیال» به عطر شماره یک عشاق تبدیل خواهد شد.

عطر لاتوسکا

«عطر لاتوسکا» به عنوان آخرین عطر از عطرهایی که «کازاموراتی» برنامه‌ای خاص برای آنها ترتیب داده، عطری تمام‌عیار به حساب می‌آید، در این عطر با ترکیبی دل‌انگیز از بوی لیمو و اوکالیپتوس طرف هستیم و از عطری صحبت می‌‌کنیم که رایحه گل‌ها به آن بویی خاص و اشرافی داده است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران عطرهای «کازاموراتی» هستید و اطلاعات جالبی از این عطرها می‌دانید، این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *