دسته بندی نشده

معرفی عطر با بوی گل نرگس

عطر با بوی گل نرگس

گل نرگس به دلیل زیبایی و رایحه‌ای که دارد، علاقه و توجه افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. زیبایی این گل خیره کننده است اما رایحه‌ی بی‌نظیری که دارد، آن را به یکی از گل‌های پرطرفدار تبدیل کرده است و عطرهای بسیاری با استفاده از عصاره و رایحه‌ی گل نرگس ساخته شده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین عطرها با رایحه‌ی گل نرگس را به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین عطرها با رایحه گل نرگس

گل نرگس رایحه بسیار ملایم و نرمی دارد که باعث ایجاد حس آرامش، شادابی، سرزندگی، طراوت و زیبایی می‌شود که حس اضطراب و استرس را از بین می‌برد. این گل رنگ‌های مختلفی دارد اما بیشتر با رنگ‌های سفید، زرد و نارنجی دیده می‌شود. در ادامه پرفروش‌ترین عطرهایی که رایحه گل نرگس دارند را به شما معرفی کرده و راجع به آن‌ها توضیحاتی خواهیم داد.

عطر زنانه کلوین کلین Eternity

عطر زنانه کلوین کلین Eternity که دارای رایحه‌ی گل رز و گل نرگس است، نماد عشق، خانواده و صلح ابدی می‌باشد؛ زیرا همانطور که از نام این عطر پیدا است، این عطر برای بزرگداشت عطرهای کلوین کلین ساخته شده بود. عطر زنانه کلوین کلین دارای رایحه بسیار خنک و ملایمی است؛ بنابراین از این عطر بیشتر در فصل‌های گرم به خصوص فصل تابستان استفاده می‌کنند. زمانی که از این عطر استفاده می‌کنید، علاوه بر رایحه گل نرگس که رایحه‌ی غالب آن است، عطر نارنگی، گل مریم، گل فریزیا و مرکبات نیز به مشام شما می‌رسد. این عطر نماد شادی، نشاط و سرزندگی می‌باشد و می‌تواند یک شخصیت فعال و پویا را نشان دهد.

عطر مردانه جفری بین مدل Grey Flannel EDT

این عطر مردانه از ۴۴ سال قبل و دقیقا از زمان عرضه به بازار، افراد زیادی را به خود جذب کرد و توانست در مدت کوتاهی جزو پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار شود. این عطر رایحه گرمی دارد که کمی به تلخی می‌زند؛ بنابراین بهترین عطر برای استفاده در فصل زمستان و پاییز که فصول سردی هستند، می‌باشد. وجود عطر نرگس در این عطر باعث ایجاد رایحه‌ای کلاسیک و اصیل در آن شده است. بیشتر آقایان از عطر مردانه جفری بین، به صورت روزانه استفاده می‌کنند و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط‌های اداری است.

ادکلن گود گرل

گود گرل از محبوب ترین ادکلن های زنانه مخصوصا برای دختران جوان است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی برای استفاده در میهمانی ها و استفاده روزمره پیدا کرده است. این عطر ساخت کشور ایالات‌ متحده است و برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به بازارهای جهانی عرضه‌شده است. برند کارولینا هررا برای کشور آمریکا است و تاکنون بیش از صدها عطر زنانه و مردانه ماندگار را راهی بازارهای جهانی کرده است.
رایحه گل نرگس در نت های میانی عطر گود گرل قرار گرفته که با گل یاس ترکیب شده و پس از نت های اولیه که بادام و قهوه است، رایحه شیرین، خوشبو و آرام بخشی را به بوی ادکلن گود گرل اضافه می کند.

عطر کلویی مدل Narcisse

این ادکلن زنانه جزو بهترین عطرها با رایحه گل نرگس است؛ زیرا به محض استفاده از آن متوجه غلظت بالای رایحه‌ی گل نرگس در آن می‌شوید. بر خلاف دیگر عطرهای گل نرگس که رایحه ملایمی دارند، رایحه این عطر بسیار شدید و تند است؛ بنابراین هنگام استفاده کردن از آن، حواس جمع باشید و زیاده روی نکنید.
زمانی که عطر کلویی مدل نارسیس را اسپری می‌کنید، به سرعت متوجه رایحه گل نرگس، گل بنفشه، گل شکوفه، زردآلو، آناناس و گل همیشه بهار خواهید شد. عطر کلویی مدل نارسیس رایحه بسیار شیرینی دارد که کمی به تلخی می‌زند؛ بنابراین بهترین انتخاب برای استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان می‌باشد. از این عطر می‌توانید در مجالس و مهمانی‌های بزرگ استفاده کنید.

عطر جان ریچموند مدل John Richmond EDP

عطر جان ریچموند جزو پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار است و رایحه‌ی بسیار ملایم و خنکی دارد. این عطر زنانه نماد سرزندگی و پیشرفت در زنان می‌باشد؛ بنابراین خانم‌هایی که در حال رشد و پیشرفت هستند، می‌توانند از این عطر استفاده کنند. این عطر رایحه‌ای میوه‌ای دارد و با اسپری کردن آن می‌توانید بوی میوه‌های گریپ‌فروت، تمشک، گلابی و توت سیاه را بشنوید و علاوه بر آن رایحه آن از ترکیب گل‌هایی مانند نرگس، زنبق و مگنولیا تشکیل شده است و در نت پایانی این عطر می‌توانید عطر چوب صندل، کهربا و نعناع هندی را حس کنید.
از این عطر می‌توانید در تمام فصول سال استفاده کنید اما بهتر است که برای فصل زمستان عطر دیگری را انتخاب کنید. رایحه دلنشین این عطر باعث می‌شود که سالیان سال آن را به عنوان عطر روزانه و همیشگی خود انتخاب کنید و این موضوع افراد زیادی را به آن جذب کرده است. جالب است بدانید که عطر جان ریچموند مدل John Richmond EDP اعتماد به نفس و حس سرزندگی بسیاری به شما می‌دهد و باعث می‌شود که روحیه‌ی پویا و فعال در شما زنده و زنده‌تر شود.

بیشترین و غالب‌ترین رایحه در تمامی عطرها، رایحه انواع گل‌ها است و گل نرگس به دلیل رایحه فوق العاده‌ای که دارد، توجه بسیاری از سازندگان عطر را جلب کرده است و بسیاری از این سازندگان، از رایحه گل نرگس برای ساختن بهترین عطرهای خود استفاده کردند. در این مطلب بهترین عطرها با رایحه گل نرگس را به شما معرفی کردیم و به شما گفتیم هر یک از این عطرها چه ویژگی‌ای دارند؛ زیرا عطرها باید با توجه به شخصیت و فصل انتخاب شوند.

2 دیدگاه در “معرفی عطر با بوی گل نرگس

  1. حيدر رمضانی نژاد گفت:

    آرامیس ۹۰۰ موجود است؟

  2. حيدر رمضانی نژاد گفت:

    آرامیس ۹۰۰ موجود است؟
    این چه حرفیه میزنید؟ جوابی ندارید بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *