نقد و بررسی

معرفی لوکس ترین عطر های مردانه

لوکس ترین عطر های مردانه

اغلب هنگام خرید عطر، به شما می گویند قیمت گران، نشان دهنده کیفیت بالا نیست اما باید از این حقیقت که عطر های گران قیمت مواد با کیفیت تری در ساختار خود دارند، آگاه باشید. در ادامه چند مورد اصلی که دلیل علاقه مردان به لوکس ترین عطر های مردانه را نشان می دهد، برایتان می آوریم همچنین برای اطلاع بیشتر راجع به عطر و ادکلن می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

  • خاص بودن: از آن جایی که عطر های گران قیمت طرفداران کم تری نسبت به نمونه های معمولی دارند پس تعداد محدودی از آن ها تولید می شود و احتمال این که شخص دیگری عطر شما را داشته باشد، بسیار کم و تقریبا غیر ممکن است. به همین دلیل آقایان سخت پسند، به دنبال خرید لوکس ترین عطر های مردانه هستند تا همیشه و همه جا بدرخشند.
  • کیفیت و ماندگاری بالا: مواد با کیفیتی که موجب ماندگاری بالای عطر می شوند، بسیار گران قیمت هستند. به همین دلیل است که اغلب کسانی که عطری با ماندگاری بالا می خواهند، به خرید لوکس ترین عطر های مردانه، روی می آورند.

HERMÈS CUIR D’ANGE

با توجه به شهرت عطر های فرانسوی، می توان این نمونه را یکی از شاهکار های فرانسوی ها بخوانیم. رایحه تلخ و محشری که از چرم و چوب های مختلف گرفته شده است، به هر مردی اعتماد به نفس فراوانی خواهد داد. اگر در میان لوکس ترین عطر های مردانه، به دنبال یک عطر چرمی و لاکچری می گردید، هرمس نمونه عالی را در اختیارتان قرار داده است.

لوکس ترین عطر های مردانه

کرید اونتوس CREED AVENTUS

عطر  CREED AVENTUS در سال ۲۰۱۰ به منظور دویست و پنجاهمین سالگرد مارک کرید، تولید شده است، این عطر مطمئنا نشان دهنده قدرت فراوان یک فرد یا شرکت است. رایحه ملایم آن از میوه آناناس، توت سیاه، گل یاسمن، نعناع هندی، بلوط و وانیل گرفته شده و برای آقایانی که به دنبال نشان دادن سلیقه خاص خود در عطرشان هستند، به شدت توصیه می شود.

CREED AVENTUS

BOUCHERON OUD DE CARTHAGE

لوکس ترین عطر های مردانه ای که از عود در ساختارشان استفاده شده است، در میان مردم خاور میانه بسیار پر طرفدارند. به همین دلیل اغلب شرکت ها از عود در عطر های گران قیمت خود استفاده می کنند. رایحه این عطر مانند ترکیب عود و عسل می ماند. این شرکت عطر سازی، با طراحی یک بطری لاکچری و شیک که به شکل تاج است، عطری لوکس و خاص را به شما ارائه می دهد.

BOUCHERON OUD DE CARTHAGE

ادکلن لوکس پاپیلون PAPILLON TOBACCO ROSE

اغلب لوکس ترین عطر های مردانه، به دلیل نا محدود بودن رایحه خود مشهور هستند. مانند این نمونه که حس بویایی همه را به چالش می کشد. با توجه به این که عطر پاپیلون نامزد جایزه FIFI (جشنواره ای مانند اسکار است اما برای عطر ها) شده است، می توان از صحت این موضوع مطمئن شد. رایحه ای که از تنباکو، موم عسل و بلوط گرفته شده است، به علاوه شیشه طلایی رنگ بی نظیرش، آن را در جمع لوکس ترین عطر های مردانه، جای می دهد.

Imperial Majesty – Clive Christian

 جالب است بدانید که این عطر، گران قیمت ترین عطر دنیا شناخته شده است که با همین عنوان هم در گینس ثبت شده است. شاید بتوان گفت که شیشه آن نیز در این قیمت بالا بی تاثیر نیست زیرا در طراحی آن از الماس استفاده شده و دارای طراحی خیلی خاص و ویژه ای است. این عطر را در بازار نمی توانید پیدا کنید. تنها در صورتی که به حراج گذاشته شود، می توان به آن دست پیدا کرد.

 

Gianni Vive Sulman

در میان لوکس ترین عطر های مردانه، این عطر در رتبه دوم قرار دارد. دلیل اصلی محبوبیت آن، در میان لوکس ترین عطر ها، استفاده مایکل جکسون (خواننده پاپ) از آن بوده است. رایحه آن با استفاده از مخلوط گل های یاسمن و رز تشکیل شده است که در یک کیف مخصوص، با کلید و قفل طلا به فروش می رسد.

ادکلن مردانه لوکس کارون Caron Poivre

این عطر فرانسوی که از دو مورد بالا، بسیار مقرون به صرف تر به نظر می رسد، از انواع فلفل ها، گل میخک، رز و زنبق، چوب و در نهایت مشک گرفته شده است. رایحه ای خاطره انگیز و دلنشین برای آقایان سخت پسند دارد. یک شیشه زیبا از جنس کریستال و در پوشی به رنگ طلایی دارد که لوکس بودن آن را چندین برابر می کند. همچنین با جعبه ای به شکل صندلی های سلطنتی قدیم، افسانه ای بودن خود را به طور واضح به نمایش گذاشته است.

CHAMP D’INFLUENCE

در میان انواع لوکس ترین عطر های مردانه، سازنده این عطر ادعا دارد که رایحه اصلی آن به یاد دوران قدیم ساخته شده که از گیاهان و میوه هایی مانند لیمو، اسطوخودوس و گل شمعدانی گرفته شده است. این موارد، نت اولیه و اصلی این عطر را تشکیل می دهد اما هر چه به نت های پایانی آن نزدیک می شویم، بویی گرم و آرام بخش را که حاصل نعناع، مشک و چوب است استشمام خواهیم کرد. جیمز کریون (متخصص رایحه عطر ها) ادعا دارد که این عطر دارای یک رایحه کلاسیک، با طراوت و قدیمی است که موجب یاد آوری روز های خوش گذشته خواهد شد.

لوکس ترین عطر های مردانه

جمع بندی

عطر هایی که در مطلب بالا ذکر شد، تنها چند نمونه از دنیای بی کران لوکس ترین عطر های مردانه است. با توجه به موارد بالا و ویژگی هایی که خودتان از یک عطر سراغ دارید، بهترین و با کیفیت ترین رایحه ها را برای خود انتخاب کنید. بسیار مراقب باشید که فریب فروشندگان را نخورید زیرا در فروش این عطر های گران قیمت، افراد سود جوی زیادی دیده می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *