راهنمای خرید عطر

بهترین عطر ها برای کادو ولنتاین خاص

کادو ولنتاین خاص

با نزدیک شدن به روز ولنتاین بسیاری از افراد برای خرید هدیه دچار سردرگمی می شوند و انتخاب هدیه مناسب برایشان دشوار می شود. خرید کادو ولنتاین خاص به دغدغه ای جدی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. باید گفت عطر یکی از خاص ترین و بهترین چیزهایی است که در این روز می توانید به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید. دنیای وسیع و گسترده ای از عطر های مختلف در بازار وجود دارد و این ممکن است شما را برای خرید عطر موردنظر خود کمی گیج کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین عطر ها و ادکلن هایی که مناسب هدیه روز ولنتاین هستند، بپردازیم. همچنین برای خرید عطر و ادکلن برای روز ولنتاین می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

Baccarat Rouge 540

Baccarat Rouge 540

اگر به طور کلی از طرفداران عطر هستید، احتمالاً با سر و صدا و هیاهو هایی که در مورد Baccarat Rouge 540 وجود دارند، آشنا هستید.

در صورتی که با این عطر هیجان انگیز هیچ گونه آشنایی ای ندارید، پس احتمالاً با دنیای عطر و ادکلن بیگانه اید. تیک تاکر ها ویدئو های جالبی در خصوص این عطر منتشر می کنند که نشان از محبوبیت آن دارد. از جمله دلایل محبوبیت باکارات رژ می توان به رایحه خاص آن اشاره کرد. این عطر رایحه ای شیرین به رنگ پرتقال خونی با نت های اسطوخودوس و مریم گلی و زعفران دارد. از آنجایی که این عطر یکی از محبوب ترین عطر های شناخته شده در سال های اخیر است، یک کادو ولنتاین خاص به حساب می آید. کمپانی ها و برند های دیگر در تلاش هستند تا رایحه ای شبیه به آن با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند.

Huda Beauty KAYALI Vanilla ۲۸

Huda Beauty KAYALI Vanilla 28

این عطر یکی از عطر های محبوب و پر طرفدار با رایحه ای گرم و شیرین است. شیرینی این عطر به گونه ای است که می توانید آن را به جای شکلات و شیرینی به مخاطب خاص خود هدیه بدهید. با خرید این عطر، کادو ولنتاین خاص و ویژه ای را تهیه می کنید.

رایحه گرم و تند و شیرین این عطر به همراه نت های ارکیده وانیلی، تونکا، شکر قهوه ای و چوب کهربا آن را به یکی از خاص ترین عطر های موجود در بازار تبدیل کرده است. جالب است بدانید عدد ۲۸ در آخر نام این عطر محبوب، اشاره به تعداد فرمول هایی دارد که برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.

Ralph Lauren Romance

Ralph Lauren Romance

این عطر جذاب یکی از عاشقانه ترین رایحه هایی است که می توانید در روز ولنتاین به مخاطب خاص خود هدیه دهید. این عطر زنانه قدرتمند با ترکیبی از رایحه های گل و مشک و چوب ماهیتی عاشقانه و منحصر به فرد دارد و یکی از انواع کادو ولنتاین خاص برای هدیه روز عشق است.

Trussardi Riflesso

کادو ولنتاین خاص

این عطر مناسب برای مردانی است که عاشق سرعت و هیجان هستند. شیشه این عطر ممکن است شما را به یاد رادیاتور خودرو و درپوش آن شما را به یاد فرمان اتومبیل بیندازد. همچنین این عطر مردانه تلخ جذاب با ترکیب قدرتمندی از رایحه های گریپ فروت صورتی، سیب سبز، ترنج، گل شمعدانی، اسطوخودوس، چرم و تونکا باعث ایجاد هیجان و انرژی در شما می شود.

Gucci The Alchemist’s Garden The Voice of the Snake

Gucci The Alchemist's Garden The Voice of the Snake

این عطر جذاب از رویایی ترین و خاص ترین عطر هایی است که می توانید در روز عشق به مخاطب خود هدیه بدهید. هر کدام از نت های موجود در این عطر برای برانگیختن احساسی خاص در نظر گرفته شده اند. این عطر تداعی کننده حرکت مار در جنگل است؛ به این صورت که عطر عود و برگ های گیاه پاتچولی را دارد که مار پنهان شده در برگ ها را تداعی می کند و زعفران نمادی از فلس های چرم مانند در مسیر آن است.

Al Haramain Amber Oud Rouge اثر Al Haramain

کادو ولنتاین خاص

روژ در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. این عطر درست مانند باکارات روژ ۵۴۰، رایحه ای شیرین با بوی زعفران و گل های مختلف دارد. علاوه بر این، رایحه های گرم تر و چوبی تری مانند چوب کهربا، عنبر، آگاروود، صنوبر و سدر نیز در آن به چشم می خورد.

بسته بندی آن به اندازه باکارات روژ ۵۴۰ ممکن است لوکس و گران به نظر برسد؛ اما قیمت آن بسیار مقرون به صرفه و مناسب بوده و گزینه خوبی برای یک کادو ولنتاین خاص است.

ویکتوریا سکرت Midnight Bloom

ویکتوریا سکرت Midnight Bloom

Midnight Bloom  یک عطر با رایحه ای دلپذیر  و در عین حال شیرین است که ترکیبی از رایحه های گلی و چوبی در آن موج می زند. درست مانند  باکارات روژ ۵۴۰ این عطر یکی از خاص ترین عطر های موجود در بازار و از جمله مناسب ترین گزینه ها برای هدیه روز ولنتاین است. با خرید این عطر شما می توانید یک کادو ولنتاین خاص به عشق خود هدیه دهید.

Initio Oud For Greatness

کادو ولنتاین خاص

 Initio Oud For Greatness از لحاظ قیمت در حدود عطر باکارات روژ ۵۴۰ است. در واقع این عطر همان رایحه وانیل و زعفران را به اضافه آگاروود و دود دارد؛ بنابراین در صورتی که رایحه ای مشابه باکارات روژ ۵۴۰ اما تند تر را دوست دارید، این عطر به شما پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *