ادکلن با بوی چوب

بهترین عطرها با رایحه چوب و جنگل؛ مردانه و زنانه

خرید عطر و ادکلن با بوی چوب باعث می شود که بوی جنگل‌های شمال را برای همیشه روی البسه خود استشمام کنید. از جنگل‌های شمال و خرده تراشه‌های چوب‌های شمالی به شما سلام می‌کنیم. اگر می‌خواهید خاص‌تر از هر زمان دیگری هدیه‌ای درخور شأن معشوقه تان به او هدیه دهید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داری بام تا پیرامون عطر با بوی چوب مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم این را به یاد داشته باشید عطرهای جنگلی لاکچری ترین عطرهایی هستند که شما در بازار می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. ازآنجایی‌که اسانس‌ها و روغن‌های استفاده‌شده در این قبیل عطرها بوی چوب را می‌دهد قدری فرمولاسیون آن متمایزتر و صدالبته که گران‌تر نیز است. پس برای خرید عطری که بوی چوب می دهد و با کیفیت است باید خود را آماده کنید.

ادکلن با بوی چوب- هالووین

 

اگر می‌خواهید عطر هالووین را خریداری کنید باید به شما بابت این حسن سلیقه تبریک بگویم. ادکلن هالووین عطری است که به‌صورت اسپرت خانم‌ها و آقایان به‌طور هم‌زمان می‌توانند از آن بهره بگیرند. این عطر با رایحه‌ای خنک برای شما در نظر گرفته‌شده است تا در فصل بهار و تابستان بتوانید خنکای زمستان را تجربه کنید. این ادکلن در سال ۱۹۹۷ توسط کمپانی دل پوزو ساخته‌شده است. اگر بخواهیم پیرامون گروه بویایی این عطر برای شما بگوییم می‌توانیم به گل‌های شرقی اشاره‌ای داشته باشیم. ازآنجایی‌که ماندگاری آن بیشتر از ۲۴ ساعت است و از پراکندگی بسیار بالایی برخوردار است. غلظت بسیار ایده آل عطر هالووین در نوع خود بی‌نظیر است.

  • رایحه اولیه: گل بنفشه، برگ درخت، برگ درخت نارنج موز و دریایی
  • رایحه میانی: فلفل سیاه، بنفشه، زعفران، گل مریم، زنبق و مگنولیا
  • رایحه پایانی: صمغ درختچه مر، وانیل، مادا گاسکار و چوب صندل

ادکلن بوی چوب زنانه – ویکتوریا سکرت نویر تیس

ادکلن با بوی چوب زنانه - ویکتوریا سکرت نویر تیس

ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس، عطری شیرین و بسیار ملایم است از همین رو خانم‌ها و دخترخانم‌های حساس به‌راحتی می‌توانند از آن بهره بگیرند. عطر ملایم فوق به ‌دلیل فرمولاسیون متمایزی که از آن خودکرده است برای تمام فصول شما محصولی ایده آل به شمار می‌آید. ویکتوریا سکرت زیر نظر برند ویکتوریا در سال ۲۰۱۰ توسط ایالت متحده ساخته و و به عنوان معروف ترین برند های عطر و ادکلن زنانه شناخته می شود. به دلیل استفاده از عصاره‌های میوه‌ای و گل‌های خوش‌بو به‌عنوان یک عطر جادویی شناخته‌شده است. با خرید ویکتوریا می‌توانید در جشن‌ها و مهمانی‌های خود جذاب‌تر از هر زمان دیگری دلبری کنید. بوی چوب‌های جنگلی را در رایحه پایانی آن به‌راحتی تا ساعت‌ها می‌توانید استشمام کنید.

  • رایحه اولیه: گلابی، نارنگی ماندارین، سیب سرخ و سرخالو
  • رایحه میانی: فریزیا، مگنولیا، گل نخود، یاس وگاردنیای یاسمنی
  • رایحه پایه: وانیل، پرالین، چوب صندل سفید، مشک، لوبان و کهربا

ادکلن بوی چوب صندل – لاست چری

ادکلن بوی چوب صندل - لاست چری

عطر تام فورد لاست چری یک ادکلن لاکچری به شما می‌آید. خانم‌ها و آقایان به‌راحتی می‌توانند به‌طور هم‌زمان از رایحه خوش آن بهره بگیرند پس این عطر یک عطر اسپرت محسوب می‌شود. بهره‌گیری از گروه بویایی شرقی گلی این مهم را برای شما فراهم آورده است که در تمام فصول سال این عطر متمایز را استفاده کنید. عطر لاست یک محصول چهارفصل است و زیر نظر برند فورد در سال ۲۰۱۸ توسط کشور ایالات‌متحده به بازار ارزه شده است. طبع این عطر قدری‌ترش و شیرین است و از منظر مصرف‌کننده نیز در گروه بویایی خوبی جای گرفته است، زیرا ماندگاری و پخش بوی آن بسیار ایده آل است.

  • رایحه اولیه: آلبالو و بادام
  • رایحه میانی: آلبالو، یاس و رز
  • رایحه پایه: دانه تونکا، چوب صندل سفید، بلسان پرویی، خس خس و سدر

ادکلن با بوی چوب مردانه – ورساچه پور هوم

ادکلن با بوی چوب مردانه - ورساچه پور هوم

ادکلن مردانه ورساچه پور هوم سبب می‌شود شما خاص‌تر از هر زمان دیگری در جمع دوستان خود بدرخشید. این عطر بی‌نظیر از رایحه‌های شیرین و تند بهره گرفته است. از همین رو شما می‌توانید برای فصول پاییز، زمستان و بهار از آن استفاده کنید. غلظت عطر ورساچه از منظر مصرف‌کننده بسیار مقرون‌به‌صرفه عنوان‌شده است. ورساچه به‌عنوان یک عطر مردانه خوشبو شناخته‌شده است. جای گیری آن در گروه بویایی گونه‌های سرخسی سبب شده است برای فصول گرم سال متمایزترین محصول انتخاب شود. ادکلن فوق زیر نظر کشور ایتالیا در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده است. بوی چوب را از رایحه اولیه تا نت پایانی این عطر به‌سادگی می‌توانید استشمام کنید.

  • رایحه اولیه: میوه، چوب، گیاهان معطر، مرکبات، خاک و زمین، اقیانوس وگل
  • رایحه میانی: رایحه گل‌های سوسن، نارنج، رز و بوی لیمو
  • رایحه پایانی: گل شمعدانی، چوب درخت سرو و گیاهان دریایی

عطر بوی چوب- دسکوارد هی وود

عطر بوی چوب- دسکوارد هی وود 

آیا تاکنون عطرهای جنگلی را با رایحه‌های چوبی تجربه کرده‌اید. باید به شما بگویم دسکوارد عطری است که در گروه بویایی رایحه‌های چوبی جای گرفته است. طبع این عطر معتدل است از همین رو برای تمام فصول مخصوصاً فصل‌های گرم سال می‌توانید از آن استفاده کنید. کشور کانادا برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ زیر نظر برند دسکوارد این عطر را راهی بازار کرده است. این عطر مردانه سرشار از انرژی است و روز شمارا متفاوت‌تر از هر زمان دیگری می‌سازد. دافنی بو گای عطار مشهور فرمولاسیون این عطر را کشف کرده است. از منظر ماندگاری و پراکندگی بو در رده بسیار خوبی قرار دارد و یک محصول مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. بوی چوب در نت‌های میانی این عطر به‌خوبی قابل‌استشمام است.

  • رایحه اولیه: بنفشه، گل سوسن، خس خس، فلفل، روایح دودی، مشک، کهربا و سدر
  • رایحه میانی: میانی عنبر، مشک، بخورخوشبو و چوب صندل
  • رایحه پایه: بنفشه و فلفل سیاه

عطر و ادکلن با بوی چوب – بولگاری من وود اسنس

ادکلن با بوی چوب - بولگاری من وود اسنس

آیا با عطرهای بولگاری آشنایی دارید باید به شما بگوییم بهره‌گیری از رایحه‌های متمایز سبب برگزیده شدن عطرهای این برند خاص شده است. ادکلن بولگاری من وود اسنس در گروه بویایی چوبی قرارگرفته است و آلبرتو موریلاس سازنده مشهور فرمولاسیون عطر فوق را به عهده داشته است. در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار کشور ایتالیا ادکلن بولگاری را راهی بازار کرده است. این عطر معتدل برای تمام فصول شما در نظر گرفته‌شده است تا بتوانید یک محصول مقرون‌به‌صرفه را به خانه خود مهمان کنید. بهار، تابستان، پاییز و زمستان فصل‌های است که می‌توانید از طبع معتدل این عطر استفاده کنید. اگر می‌خواهید در جمع دوستان خود لاکچری تر از هر زمان دیگری بدرخشید به شما توصیه می‌کنیم این ادکلن متمایز را خریداری کنید.

  • رایحه اولیه: لیموترش، مرکبات و گشنیز
  • رایحه میانی: سرو، سدر و خس خس
  • رایحه پایه: لوبان

ادکلن چوبی- کارتیر له انوول د کارتیر

ادکلن بوی چوب- کارتیر له انوول د کارتیر

عطر کارتیر جنگلی محصولی است که زیر نظر عطار مشهور فرانسوی در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه‌شده است این اصل در گروه بویایی شرقی چوبی جای گرفته است اگر می‌خواهید پیرامون طبع آن بدانید باید بگویم طبی گرم برای فصل‌های سرد سال شما در نظر گرفته‌شده است عصر کارتیر یک عطر مردانه است که از پراکندگی و ماندگاری بسیار خوبی رایحه آن بهره گرفته است ماندگاری آن از هفت ساعت تا ۱۲ ساعت بر اساس نظر مصرف‌کننده عنوان‌شده است آقایان با رنج سنی ۳۵ تا ۴۵ سال بیشترین مصرف‌کنندگان آن محسوب می‌شوند. بوی چوب‌های جنگلی در رایحه‌های پایانی عطر کارتیر قابل‌استشمام است.

  • رایحه اولیه: گیاه درمنه، مرکبات
  • رایحه میانی: عسل
  • رایحه پایه: چوب گایاک و مشک

ادکلن جیونچی جنتلمن اونلی

ادکلن با بوی چوب- جیونچی جنتلمن اونلی

ادکلن جنتلمن تتریس از رایحه‌ای گرم و ملایم بهره گرفته است. این عطر برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن واردشده است و طبع ملایم آن سبب شده است که شما بتوانید برای فصول گرم سال و فصل‌های سرد از آن بهره بگیرید. جای گیری آن در گروه بویایی چوبی از مؤلفه‌های اصلی است که این عطر را متمایز کرده است. این ادکلن سبب شادابی بیشتر شما می‌شود و این امر به دلیل گیاهان معطر و سرسبزی است که در اسانس‌های آن مورداستفاده قرارگرفته است. امر دیگری سبب استقبال از آن شده استفاده از آن علاوه بر روزهای گرم سال در روزهای سرد سال است پس با خرید ادکلن جنتلمن می‌توانید یک خرید مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. کشور فرانسه تولیدکننده عطر جنتلمن است.

  • رایحه اولیه: جوز، نارنگی ماندارین، فلفل صورتی و چوب درخت قان
  • رایحه میانی: نعناع هندی، خس خس و سدر
  • رایحه پایه: مشک و روایح دودی

ادکلن با بوی چوب- تام فورد عود وود

ادکلن با بوی چوب- تام فورد عود وود

ادکلن تام فرود یک ادکلن با بوی چوب است که با رایحه‌های تازه و گرم برای شما در نظر گرفته‌شده است. چون تامفرود لاست چری ادکلن یونیسکس و بسیار خاص است به‌صورت اسپرت خانم و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند؛ زیرا اسانس‌های استفاده‌شده در آن سبب سحر و جادوی معشوقه شما می‌شود. ماندگاری و پراکندگی این عطر ازنظر مصرف‌کننده بسیار خوب و عالی عنوان‌شده است. این عطر اسپرت را می‌توانید با رایحه‌های چوب‌های شرقی دسته‌بندی کنید. عطر فوق یکی از محصولات سلطنتی و رؤیایی به شمار می‌آید. داشتن رایحه‌های تلخ گرم آن را در گروه بویایی چوب‌های شرقی جای‌داده است. تام محصول ویژه است که برای افراد سخت سلیقه و خوش‌سلیقه در نظر گرفته‌شده است.

  • رایحه‌های اولیه تا پایانی: وانیل، چوب صندل سفید، دانه تونکا، روایح چوبی، خس خس، دارچین فلفل سیچوان، کهربا و عود

ادکلن یومو سالواتوره فراگامو

ادکلن با بوی چوب- یومو سالواتوره فراگامو

عطر فوق زیر نظر کشور ایتالیا در سال ۲۰۱۹ عرضه‌شده است. بهره‌گیری از رایحه‌های چوبی سبب برگزیده شدن آن از منظر مصرف‌کننده شده است. اگر می‌خواهید از طبع این عطر بدانید باید بگوییم خنکای آن همچون موسم‌های شمالی صورت شمارا نوازش می‌کند. پخش بو و ماندگاری این عطر نیز بسیار عالی عنوان‌شده است. اگر می‌خواهید در فصل‌های گرم سال شادابی و نشاط خود را از دست ندهید به شما خرید این محصول بی‌نظیر را توصیه می‌کنیم انرژی شما با نت‌های هیجان‌انگیز این عطر غیرقابل وصف است. در نت‌های میانی بوی چوب نم خورده جنگل‌های شمال به‌خوبی قابل‌استشمام است.

  • رایحه اولیه: ترکیبات اوزونیک، قهوه، ترنج و سالویا اسکلاریا
  • رایحه میانی: زیره سبز، چوب خیس سواحل و سدر
  • رایحه پایه: روایح دودی، نعناع هندی، لابدانیوم و آمبروکسان

ادکلن ایفوریا مردانه

ادکلن ایفوریا مردانه

ادکلن کلوین کلاین یکی از خوشبوترین ادکلن های است که می‌توانید آن را از آن خود کنید. این محصول برای آقایان در نظر گرفته‌شده است و طبع خنک آن سبب شده که جزو  بهترین ادکلن های فصول گرم سال شناخته شود. توالتان شاهد باشید. اگر می‌خواهید وقار و شخصیت شما در سمینارهای کاریتان مشتریان شمارا به وجد آورد به شما توصیه می‌کنیم این عطر بی‌نظیر را برای خود خریداری کنید زیرا شما لایق بهترین‌ها هستید. در نت‌های پایانی بوی چوب گایاک برای شما قابل‌استشمام است.

  • رایحه اولیه: ترنج، برگ گل بنفشه، ماندارین و رزماری
  • رایحه میانی: جوز، نعناع، برگ سرخ و بخور خوشبو
  • رایحه پایه: چوب صندل، درخت سرو، عنبر، مشک و چوب گایاک

عطر آنتونیو باندراس

عطر با بوی چوب - آنتونیو باندراس

عطر با بوی چوب فوق محصولی با رایحه ملایم است که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال ۲۰۰۷ برنده برترین عطر مردانه سال نیز شده است. اگر می‌خواهید برای همسرتان هدیه شگفت‌انگیزی تهیه کنید پیشنهاد ما به شما این ادکلن معتدل است. شما به‌سادگی می‌توانید در تمام فصول سال پاییز، تابستان، زمستان و بهار از ویژگی‌های متمایز آن بهره بگیرید. آنتونیو باندراس مردانه ماندگاری و پراکندگی بسیار ایده الی را از منظر مصرف‌کننده از آن خودکرده است. عطر فوق در گروه بویایی چوبی مشک قرار دارد. عطر آنتونیو باندراس زیر نظر کشور ایالات‌متحده عرضه‌شده است.

  • رایحه اولیه تا پایانی: گریپ فروت، نعناع، فلفل، دارچین، چرم، مشک و روایح چوبی

عطر مردانه چوبی_کالوین کلین اترنیتی آکوا

کالوین کلین اترنیتی آکوا- ادکلن چوبی

Calvin Klein یک برند بسیار شناخته شده در بین علاقه مندان به مد است و خط تولید عطر و ادکلن های کلوین کلین به همان اندازه با کیفیت است و طرفداران زیادی دارد.این ادکلن خاص دارای نت‌های تازه خیار است که با رایحه‌ای از چوب‌های عمیق ترکیب شده است. نتیجه یک عطر چوبی و مشک دار زیبا است که جزو عطرهای است که بوی چوب می دهد و برای همه نزدیکان شما جذاب است. این عطر باعث اعتماد به نفس می شود  به طور خلاصه می توان گفت، اگر به دنبال یک ادکلنی هستید که بوی چوب بده و باکیفیت باشدو در عین حال مقرون به صرفه هم باشد،این ادکلن یک انتخاب عالی برای مردان شیک پوش است.با مصرف این عطر حس خوشحالی ،تمیزی وتازگی خواهید داشت، رایحه چوبی این ادکلن فوق‌العاده نیروبخش است و سخت است که کسی متوجه رایحه چوبی آن که پر از حس خوب است نشود.

  • نت اولیه :لاله مردابی، ترکیبات سبز، مرکبات، خیار
  • نت میانی: اسطوخودوس، سدر، آلو، فلفل سیچوان
  • نت پایه: مشک، نعناع هندی، چوب صندل ، چوب گایاک

ادکلن چوبی _ اتلیه کلون سانتال کارمین کلون

اتلیه کلون سانتال کارمین کلون-ادکلنی که بوی چوب می دهد

این ادکلن خوش‌بو دارای نت‌های چوبی سدر، چوب صندل، گایاک و مشک سفید است تا عطری واقعاً هیجان‌انگیز در تمام روز ایجاد کند.این ادکلن برای مردان مدرن بسیار عالی است زیرا رایحه ای چوبی خوب و قوی دارد که حتی پس از چند ساعت آن را به بوی جسورانه تبدیل می کند.بطری زیبا و کوچک است، اما حاوی محصول کافی برای ماندگاری چند هفته، حتی چند ماه است، بسته به اینکه چند بار از این ادکلن استفاده می کنید. چند ضربه روی گردن و پشت گوش ها چند ماه طول می کشد تا اینکه دوباره آن را تعویض کنید.مشتریان بوی این محصول را که بوی چوب سوخته می دهد را دوست دارند. این ادکلن فوق العاده مجلسی مردانه توصیف می شود، اما بر حواس غلبه نمی کند. عطری عالی برای هر مناسبتی ایجاد می کند: عروسی، مهمانی های اداری یا فقط لباس های غیررسمی.

جمع بندی

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای جنگلی با رایحه‌های چوبی به‌عنوان عطرهای لاکچری شناخته می‌شوند. بهره‌گیری از اسانس‌های متمایز و روغن‌های گیاهی گلی سبب شده است تا شما بتوانید یک عطر لاکچری را با مقرون‌به‌صرفه ترین هزینه‌ها روی میز توالت خود شاهد باشد. اگر می‌خواهید دوستان و آشنایان خود را در جمع‌های مهمانی‌هایتان شگفت‌زده کنید پیشنهاد ما به شما عطرهای است که با اسانس‌های چوبی برای شما در نظر گرفته‌شده است. این رایحه برای خاص بودن شما کافی است. اگر می‌خواهید همیشه قدرتمند جلوه کنید باید متمایز باشید. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی عطرهای چوبی موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
خانه

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟