راهنمای خرید عطر

بهترین عطرهای تند مردانه مناسب همه سنین

بهترین عطرهای تند مردانه

بسیاری از مرد ها طرفدار ادکلن های تند هستند؛ به این دلیل که این عطرها تاثیر بیشتری بر اطرافیان می گذراند و یک حس انرژی و هیجان را به خود فرد و دیگران منتقل می کنند.

رایحه های تند معمولا در عطر های گرم استفاده می شود که رایحه های چوبی ترکیب شده اند. اما در ادکلن های خنک نیز می توان عطرهایی پیدا کرد که تند باشند و خط بوی بیشتری داشته باشند. قطعا عطرهای مردانه تند نیز وجود دارند که برای استفاده در تمام طول سال مناسب هستند. 

عطر های تند بیشتر از ترکیبات هل، جوز هندی، فلفل، زنجبیل، دارچین و زعفران ساخته می شوند. نت های دلپذیری مانند وانیل، رام، چرم و تنباکو را به ترکیب اضافه می شود تا حس تندی بیشتری به عطر بدهد.

در ادامه تعدادی از بهترین ادکلن های تند مردانه را معرفی می کنیم تا در مناسبت ها و فصول مختلف سال بتوانید از آن ها استفاده کنید.

ادوپرفیوم بولگاری من این بلک

ادوپرفیوم بولگاری من این بلک (bvlgari man in black cologne) یک فستیوال ادویه خوش طعم است که کلاس مردانه و اعتماد به نفس را ایجاد می کند. آلبرتو موریلاس که در سال ۲۰۱۴ این عطر را عرضه کرد، یک نابغه عطرسازی است.

افتتاحیه رایجه با ادویه جات و برگ های تنباکو است که یک قلب از چرم صاف با رگه هایی از گل سرخ روشن و عنبیه پودری پشتیبانی می شود تا کمی به ادویه اولیه کمک کند.

خشک شدن دانه تونکا، چوب و رزین را نشان می دهد که بوی گران قیمت و تصفیه شده دارد.

ادوپرفیوم بولگاری من این بلک، شما را بی صبرانه منتظر شب های پاییز زمستان می کند. ماندگاری بیش از ۶ ساعت با سیلاژ و خط بوی خوب.

ادکلن تند مردانه من این بلک

ادکلن مردانه تند نویر اکستریم از تام فورد

عطر ادکلن نویر اکستریم تام فورد، عطری مجلل است که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. رایحه ای گرم و تند برای استفاده در شب و مناسبت های خاص است. رایحه Noir Extreme ترکیبی از نت های تند و شیرین از جمله زعفران، هل و وانیل است. این مواد با هم ترکیب می شوند تا عطری غنی و پیچیده ایجاد کنند که هم گرم و هم دلپذیر است. نویر اکستریم در اولین بار با نت‌های تند از جمله زعفران و هل باز می‌شود که به سرعت جای خود را به رایحه شیرین و گرم وانیل می‌دهد. همانطور که رایحه روی پوست می نشیند، نت های چوبی برجسته تر می شوند و رایحه ای لطیف و پیچیده را ایجاد می کنند که برای مهمانی های شب عالی است. اگر می خواهید رایحه ای گرم و تند داشته باشید و به دنبال عطر مردانه مجلل و تند هستید که عالی باشد، Noir Extreme توسط Tom Ford انتخاب خوبی برای شما است.

نویر اکستریم یک عطر تند مردانه

عطر مردانه اروس ورساچه

عطر مردانه اروس ورساچه Eros by Versace عطری محبوب و شناخته شده است که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد، رایحه ای پررنگ و قدرتمند برای کسانی که خواهان عطری قوی و اغوا کننده هستند بسیار مناسب است. رایحه اروس ترکیبی از نعناع، سیب سبز و لیمو است که رایحه‌ای از دانه تونکا و وانیل دارد. هنگامی که برای اولین بار استفاده می شود، Eros با انبوهی از نت های مرکبات تازه و خوش طعم، از جمله لیمو و سیب سبز باز می شود، که به سرعت با رایحه خنک و با طراوت نعناع همراه می شود.

Eros by Versace رایحه ای تند و خنک است برای کسانی که به دنبال عطری قوی و فریبنده هستند ایده آل است. به عنوان یک عطر خنک مردانه در تابستان نیز طرفداران زیادی دارد. ترکیبی از رایحه‌های تند و دلپذیر آن را به گزینه‌ای عالی برای استفاده در روز و شب تبدیل می‌کند و کیفیت ماندگاری آن تضمین می‌کند که بدون در نظر گرفتن زمان روز، برای مدت طولانی روی پوست شما باقی بماند.

ادکلن آمواج اینترلود ( عطر مردانه تند و خنک)

ادو پرفیوم Amouage Interlude Man Perfume با دهانه ای تند و معطر تر با پونه کوهی نعنایی که خنک تر، گرد و غبار و تقریباً خشک است، قبل از اینکه چرم و بخور دودی ظاهر شود، تنظیم می شود. این عطر با گذشت زمان با چوب های تند و معطر، عنبر طلایی عمیق و بخورهای فراوان به طور فزاینده ای صمغی و بالزامیک شد. 

  • رایحه اولیه: ترنج، پونه کوهی، روغن پیمنتو بری
  • نت های میانی: عنبر، کندر، سیستوس، اوپوپوناکس
  • رایحه پایه: چرم، دود آگاروود، نعناع هندی، چوب صندل

ادکلن آمواج اینترلود از دسته عطرهای تند مردانه است که در همه فصول از جلمه فصل های گرم سال قابل استفاده است. ماندگاری و خط بوی خاصی که این ادکلن ایجاد می کند، توجه اطرافیان را به شما جلب می کند و به عنوان یک بوی خاص و ماندگار خود را نشان می دهد.

ادکلن آمولج اینتر لود یک عطر تند مردانه

ادکلن پگاسوس با رایحه تند

مورد بعدی از بهترین ادکلن تند مردانه از محبوب ‌ترین کالکشن ‌ها می‌ خواهیم، ادکلن پگاسوس (Pegasus) را به شما معرفی کنیم.

پگاسوس نام یکی از موجودات افسانه ‌ای یونان باستان است. این موجود، اسبی بالدار و سفید است. این نام سمبل قدرت و سرعت است و قطعاً بی ارتباط با این ادکلن نیست. اگر عاشق رایحه‌ های تکرار نشدنی و ماندگار هستید، این مورد را به شما پیشنهاد می ‌دهیم.

رایحه اولیه ادکلن پگاسوس ترکیبی از ترنج، گل آفتاب پرست و هل است و بعد از ۱۵ دقیقه در رایحه میانی می ‌توانید رایحه اسطوخودوس، شمعدانی، یاس و بادام را حس کنید. در آخر نیز وانیل، چوب صندل سفید، چوب گایاک، کهربا و عود را متوجه خواهید شد.

ادکلن الور هوم اسپرت شنل ( تند و خنک)

این ادکلن از محصولات برند شنل بهترین ادکلن تند مردانه در سال ۲۰۰۴ بوده است. اگر به دنبال رایحه‌ های ورزشی هستید، این مورد مناسب شما است. رایحه آن نیز ترکیبی از بوهای شیرین و تند را تداعی می ‌کند و طراحی شیشه آن نیز بسیار چشم‌ نواز و زیبا است.

 از جمله مواردی که بر جذابیت رایحه عطر الور هوم اسپرت افزوده است، استفاده از مواد معطر جنگلی، وتیور (خس خس)، مشک، لوبیا، تونکا و دیگر ترکیبات معطر انرژی بخش در آن است که باعث ایجاد یک ادکلن تند مردانه مناسب فصل گرم شده است.

با افشانه کردن این عطر روی نبض خود در ابتدا متوجه بوی پرتقال ماندارین و آب دریا می‌ شوید. نت‌ های میانی نیز از ترکیب فلفل، چوب سدر و شکوفه‌ پرتقال است. نت پایانی نیز ترکیبی از وانیل، گیاه وتیور، دانه‌ تونکا، عنبر و مشک است.

رایحه ابتدایی این عطر پرتقال ماندارین و آب دریا تشکیل شده است.

رایحه میانی آن از گل نرولی، فلفل، درخت سدر تشکیل شده است و رایحه پایانی نیز شامل کهربا مشک، وانیل و درخت خس خس است.

ادکلن تند و تلخ دیور ساواج

یکی دیگر از مواردی که باید امتحان کنید اگر به دنبال یک رایحه گرم و تند مخصوص مردان هستید، دیور ساواج است. این عطر تازه و تند است، شبیه چیزی است که یک مرد مجرد قدرتمند می زند، و چیزی که زنان معمولاً در مردان دوست دارند.

دیور ساواج قطعاً عطری است که اثر خود را در صنعت به جا گذاشته است و مطمئناً یکی از پرفروش ترین عطرهای امروزی است که به عنوان یک عطر تلخ مردانه نیز طرفدار دارد.

فرانسوا دماچی از برند کریستین دیور، مغز متفکری است که در سال ۲۰۱۵ عطر دیور ساواج را خلق کرد و به طور سرسام آوری رشد کرد و از آن زمان به پرفروش ترین عطر تبدیل شد.

حتی در حال حاضر در سال ۲۰۲۳، صرف نظر از تغییراتی که در طول سالیان متحمل شده است، Sauvage هنوز هم توانسته راه خود را در لیست بهترین عطرهای تند مردانه در سال ۲۰۲۳ بیاید و می‌توان گفت که این رایحه ثابت است.

دیور ساواج، ادکلن تلخ و تند مردانه

در خاتمه، دنیای عطرهای تند مردانه طیف وسیعی از رایحه‌ها را ارائه می‌دهد که می‌تواند متناسب با سلیقه‌ها و مناسبت‌های مختلف باشد. چه رایحه ای گرم و دلپذیر، چه رایحه ای پررنگ و قدرتمند، چه رایحه ای منحصر به فرد و متمایز را ترجیح می دهید، چیزی برای همه وجود دارد.هر عطر دارای ترکیبی منحصر به فرد از نت‌های تند است که می‌تواند حسی به یاد ماندنی و ماندگار ایجاد کند. بنابراین، عطرهای تند مردانه در ایحه شیرین و خنک مختلف را امتحان کنید تا بهترین رایحه را پیدا کنید که با شخصیت و استایل شما مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *