راهنمای خرید عطر

انتخاب عطر مردانه مناسب برای کادو دادن

بهترین ادکلن های مردانه برای کادو دادن

یکی از موارد پرطرفدار برای کادو دادن به مردان، عطر و ادکلن است که در مناسبت های مختلف می تواند به عنوان یک کادوی مناسب برای آقایان با سلایق مختلف باشد. خرید عطر مردانه برای هدیه دادن، در کنار محبوب بودن می تواند سخت باشد چون هر فرد سلایق مختلفی دارد و در صورتی که بوی ادکلن مورد پسند فرد نباشد، هدیه شما برای او جذاب نخواهد بود.

در انتخاب عطر مناسب برای کادو دادن به مردان بهتر است سابقه استفاده از ادکلن در شخص، علایق و میزان استفاده از عطر، شخصیت و حتی نوع پوشش فرد را نیز در نظر گرفت تا متناسب با استایل او اقدام به تهیه ادکلن مردانه برای هدیه کنید.

در ادامه مطلب به روش های انتخاب صحیح عطر و ادکلن برای کادو دادن به مردان می پردازیم و چند مورد از بهترین عطر های مردانه برای هدیه دادن را معرفی می کنیم.

راهنمای انتخاب ادکلن مردانه مناسب هدیه دادن

خرید عطر و ادکلن برای آقایانی که اهمیت زیادی به عطر می‌دهند،‌ کار ساده‌ای نیست و باید عطری به مرد خوش‌تیپ خود هدیه دهید که بوی این عطر از دقت‌ نظر و عشق شما حکایت داشته باشد. از طرف دیگر این عطر باید رایحه‌های خاص و به یادماندنی داشته باشد و بوی خوش آن برای همیشه یادآور عشق و محبت باشد. این موارد دست به دست هم داده تا خرید عطر برای هدیه به آقایان به کار دشواری تبدیل شود و ترفند‌های خاص خودش را داشته باشد.

قبل از اینکه سراغ معرفی عطرهای محبوب برویم، بهتر است روش هایی برای انتخاب عطر مردانه برای کادو دادن به همسر، پدر دوست و یا سایر مرد ها و پسرهایی که قصد کادو دادن به آن ها را دارید، معرفی کنیم. 

هدف هدیه دادن عطر را مشخص کنید

عطر را به دلایل مختلفی استفاده می‌کنیم، گاهی اوقات می‌خواهیم خودمان را تحویل بگیریم و برای دل خودمان عطر می‌زنیم، بعضی مواقع نیز قصد جذب جنس مخالف را داریم و می‌خواهیم حسابی خوش‌تیپ کنیم و عطر بزنیم و با رایحه این عطر دلبری کنیم. به این ترتیب قبل از هدیه عطر، باید شخصیت مردی که قصد خرید عطر برای وی داریم را در نظر بگیرید و هدف هدیه دادن عطر را مشخص کنید.

سبک زندگی مردی که می‌خواهید به او عطر هدیه بدهید

آقایان روحیه‌های مختلفی دارند و سبک زندگی هر فرد، نقش مهمی در سلیقه وی در انتخاب عطر دارد. برای نمونه مردان جوان و ورزشکاری که اهل فعالیت و تحرک هستند، عموماً به عطرهایی با رایحه‌های مرکبات و بوهای تازه علاقه دارند. در نتیجه خرید عطری با رایحه‌ای سنگین برای چنین مردی فایده ندارد. از طرف دیگر مدیران و تاجران علاقه زیادی به عطرهایی با رایحه‌های سنگین و نافذ دارند تا به لطف رایحه این عطرها، اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنند. مردهایی که شغل‌های حساس مانند پزشکی دارند نیز در بیشتر مواقع از عطرهایی با رایحه‌های ملایم و آرام‌بخش استفاده می‌کنند.

مناسبت استفاده عطر را در نظر بگیرید

عطرها و ادکلن‌ها رایحه‌های متفاوتی دارند و به رغم اینکه هیچ عطر ترازاولی را سراغ نداریم که رایحه‌ای نامطبوع داشته باشد، اما هر عطری را باید در مکان و شرایط خاص خودش استفاده کنید، برای نمونه رایحه نافذ عطری که برای مهمانی‌های شبانه و قرارهای دونفره استفاده می‌کنید، برای استفاده در محل‌کار پیشنهاد نمی‌شود و آقایان ترجیح می‌دهند در روزهای کاری عطرهایی با رایحه‌های ملایم ماندگار استفاده کنند.

راهنمای انتخاب عطر مردانه کادو

کادو دادن عطر مردانه متناسب با سن فرد

صنعت عطرسازی در چند دهه اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته و عطرهایی را برای گروه‌‌های مختلف سنی شاهد هستیم. به همین دلیل حتماً سن و سالی مردی که قصد هدیه عطر به ایشان دارید را در نظر بگیرید. برای نمونه اگر سن و سالی از مرد مورد نظر شما گذشته، قطعاً عطری با رایحه‌ای تند و نوجوانانه برازنده این مرد نیست. قانون نانوشته‌ای برای هدیه دادن عطر وجود دارد که بر اساس این قانون نوجوان‌ها و جوانان به عطرهایی با رایحه‌های تند و نافذ علاقه دارند و به هر اندازه که سن افراد افزایش پیدا می‌کند، علاقه آنها به عطرهایی با رایحه‌های ملایم و آرامش‌بخش بیشتر می‌شود.

فصلی که در آن هستید را برای هدیه عطر در نظر بگیرید

همان‌گونه که بهتر از ما می‌دهید رایحه عطر در زمستان با تابستان تفاوت دارد و برای هدیه عطر حتماً به زمستانه یا تابستانه بودن عطر یا ادکلن توجه کنید و بنا به فصلی که در آن هستید، عطر برای هدیه انتخاب کنید. هدیه دادن عطرهای خنک مردانه در فصل های گرم مناسب تر است در حالی که همین ادکلن ها با وجود بوی خوب، ممکن است مناسب فصل سرد نباشد و بهتر است از عطر های گرم در این فصل برای کادو دادن استفاده کنید.

معرفی چند مورد از بهترین عطرهای مردانه مناسب هدیه

پس از انجام کارهای گفته شده، ممکن است شما شناخت کافی از عطرهای مختلف نداشته باشید تا بتوانید عطر مناسب کادو دادن را انتخاب کنید. برخی از ادکلن های مردانه امتحان خود را پس داده اند و تقریبا اکثر مردان این ادکلن ها را به عنوان عطر خوشبو در نظر می گیرند و پس از بو کردن، از کادو گرفتن این عطرها خوشحال میشود. در ادامه چند مورد از بهترین عطرهای مردانه برای هدیه دادن را معرفی می کنیم تا در انتخاب ادکلن هدیه دچار سردرگمی نشوید. 

ادکلن بلو د شنل

این رایحه مردانه تازه و جذاب از Chanel شامل رایحه های مرکبات، لبدانوم، چوب صندل و سدر است. به راحتی می توان در استفاده روزانه و همچنین مهمانی و مراسمات استفاده شود.  وجود رایحه تنه مشک در آن برای قرار ملاقات عالی است.

طبع این عطر تند و خنک است و با رایحه ای جوان پسند در فصول گرم و فصل بهار بسیار مناسب است. خرید این ادکلن برای هدیه می تواند مناسب اکثر سلیقه های مردان مختلف باشد و کمتر کسی بوی این عطر را دوست ندارد.

خرید ادکلن بلو د شنل مردانه از مندلیف با قیمت مناسب کاملا مشابه ادکلن اصلی

عطر بلو شنل برای هدیه دادن به مردان جوان

ادکلن هوگو باس مردانه مناسب کادو

این ادکلن ماندگار که در سال ۱۹۹۸ عرضه شد، به لطف رایحه مردانه و همیشگی خود، تبدیل به یک عطر کلاسیک شد که با گذشت سال ها بسیار پرطرفدار است.. نت‌های میوه‌ای و مرکباتی سیب، لیمو و آلو با پایه‌های گلی و تند مانند گل شمعدانی، چوب صندل و وتیور متعادل می‌شوند. عطر هوگو باس از ادکلن های مردانه خوشبو با رایحه خنک است که گزینه مناسبی برای کادو دادن در مناسبت های مختلف است. می توانید عطر هوگو باس را با قیمت مناسب از مندلیف خریداری کرده و به فرد مورد نظر کادو بدهید.

هوگو باس یک ادکلن خنک مردانه مناسب کادو

ادکلن جو مالون مردانه

این رایحه خاکی که از شیره درخت مر نامیبیا گرفته شده است، با نت های گرم بادام و وانیل دانه تونکا ترکیب شده است تا ظاهری غنی و کامل داشته باشد. رایحه ای از اسطوخودوس و عسل آن را تازه تر می کند و به عطری در تمام طول سال برای هر مناسبتی تبدیل می کند. طبع این عطر کمی گرم است اما به نحوی است که می توان در تمام طول سال در مکان های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. یک هدیه مناسب برای کادو دادن به مردهایی با رده سنی کمی بالاتر.

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو گزینه مناسب هدیه

این عطر کلاسیک که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد، با الهام از اقیانوس، امتحان زمان را به دلایلی پس داده است. رایحه خاکی عطری ایده آل برای روزمره است که ترکیبی از رایحه مشک، ترنج، نرولی، رزماری و نعناع هندی برای پایانی تازه است.

این ادکلن خنک با کمی رایحه ترش است که یک بوی جذاب و خاص را به ارمغان دارد. هیچ مردی از کادو گرفتن این عطر احساس نارضایتی نمی کند. 

مدل آکوا دی جیو بلک که جدیدتر از مدل اصلی است، در سال ۲۰۱۵ عرضه شد که می توانید همینجا آن را خرید کنید.

عطر دی جیو بلک برای کادو دادن در تمام فصول

عطر مارلی لیتون

  Parfums de Marly’s Layton ادکلن مارلی لیتون  از طریق ترکیبی از ادویه‌های تازه و گل‌های تند، ظاهر یک مرد پیچیده را تداعی می‌کند. شمعدانی، یاس و بنفشه قلب ترکیب آن است که با نت های وانیل، چوب گایاک، سیب، فلفل صورتی و نعناع هندی تقویت شده است تا یک ادکلن مدرن را برای مکان های رسمی و قرارهای شبانه بسازد. این ادکلن طبع گرم دارد و بهتر است برای کادو دادن به مردان، در فصول سرد سال اقدام به خرید و هدیه دادن این عطر کنید.

برای تهیه این عطر با قیمت مناسب به صفحه خرید عطر مارلی لیتون مراجعه کنید.

مارلی لیتون از ادکلن های مناسب کادو دادن

ادکلن جنتلمن از برند جیوانچی

بطری عطر جنتلمن Givenchy با سادگی و زیبایی خود حس یک مرد با شخصیت را به فرد می دهد. اما رایحه چوبی و خاکی فراتر از زیبا بودن، برای استفاده روزمره نیز عالی است. این شامل نت های کلیدی گلابی، اسطوخودوس و نعناع هندی است که ترکیبی منحصر به فرد از طراوت، اما با عمق ایجاد می کند.

یک عطر مناسب برای کادو دادن به مردانی که استایل ای رسمی دارند و در مهمانی های رسمی و کاری زیادی شرکت می کنند.

ادکلن محبوب کرید اونتوس

این عطر پرفروش از برند کرید در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و همچنان مورد علاقه طرفداران است. نت‌های ابتدایی ترد سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس و ترنج، با نت‌های قلبی قوی‌تر و پایه شامل توس، نعناع هندی، وانیل و مشک است. از زندگی یک امپراتور تاریخی الهام گرفته شده است و به منظور نمادی از قدرت و موفقیت است که هر مردی عاشقش می شود. یک ادکلن مناسب که در تمام فصول قابل استفاده است و از نظر بو و ماندگاری امتحان خود را پس داده است. برخلاف بالا بودن قیمت ادکلن اصلی، در مندلیف می تواند ادکلن کرید اونتوس را با رایحه اصلی و قیمت مناسب تهیه کنید.

تمام نکته‌هایی که از دادن عطر هدیه به آقایان می‌دانستیم را با شما درمیان گذاشتیم و چند مورد از بهترین ادکلن های مردانه برای هدیه دادن را معرفی کردیم. اما به همان ترتیب که اشاره کردیم، انتخاب عطری برازنده مردان، کار چندان ساده‌ای نیست و هزار و یک نکته باریک‌تر از مو دارد. در نتیجه در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ای در خرید و هدیه عطر مخصوص آقایان دارید، این تجربه‌های سودمند را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *