نت و رایحه

بهترین ادکلن های خنک زنانه مناسب تابستان

همیشه در بین خانم ها ادکلن خنک و تازه طرفدارهای زیادی دارد. عطرهای خنک به دلیل رایحه های جذابی که دارند، علاوه بر حس تازگی، از بوی بسیار خوبی برخوردار هستند و در فصول گرم سال به عنوان بهترین گزینه های عطر و ادکلن مورد استفاده قرار میگیرند. عطرهای زنانه خنک می تواند بوی ناشی از عرق کردن در تابستان را به صورت کامل خنثی کند و به دلیل تازه بودن و تند نبودن بوی عطر، در تمامی محیط کاری و بیرون از منزل می توان از این نوع ادکلن ها استفاده کرد.

عطر تابستانی خنک برای خانمها باید علاوه بر ایجاد حس خنکی در فرد، روی اطرافیان نیز تاثیر گذار باد به صورتی که با رایحه خنک ماندگاری و خط بو نیز داشته باشد. در ادامه بهترین ادکلن های خنک زنانه را برای پیشنهاد خرید معرفی می کنیم.

مارک جاکوبز دیزی لاو

یک ادکلن کاملا دخترانه مدرن، دیزی لاو اثر مارک جیکوبز تعریف یک ادکلن خنک زنانه است. وقتی لباس زنانه ای در مهمانی به تن می کنید، عطر مناسبی است.
دیزی مارک جاکوبز یک موفقیت واقعی بود و زنان آن را می پرستیدند. با توجه به این عطر، دیزی لاو عطری جوان پسند، شیرین و جوان‌تر از عطر اصلی است.
نمی توان در مورد محدودیت های سنی عطرها حد و مرز تعیین کرد، اما به نظر من Daisy Love برای خانم های جوان تر قانع کننده تر است، این بدان معنا نیست که اگر بالغ تر هستید نمی توانید آن را از بین ببرید.
دیزی لاو رایحه ای ساده با رایحه کلودبری در نت بالایی، گل دیزی در وسط، و رایحه مشک در نت پایه است. رایحه بسیار میوه ای، شیرین و مشک دار با بافتی سبک و مطبوع است.
همچنین دیزی لاو عطری است که برای جمعیت خوشایند است، به‌ هیچ‌وجه تند نیست و تا زمانی که ماندگار باشد، اثرات زیبایی برای شما به همراه خواهد داشت.

جورجیو آرمانی مای وی

یکی از مشهورترین عطر های جورجیو آرمانی My Way است، جایی که عطر سازان چیره دست برونو یووانوویچ و کارلوس بنایم چنین اثر هنری خلق کردند که قرار است نماینده زنی با ذهن باز، کنجکاو و معتبر باشد که آماده است افق های خود را گسترش دهد.

این ادکلن از عطرهای خنک زنانه است که با رایحه خنک و ماندگار اثر خوبی بر شما می گذارد.

My Way رایحه ای فوق العاده شاداب، زنانه و مدرن است که برای همه سنین و مناسبت ها مناسب است. یک عطر روزانه شگفت انگیز است و به راحتی می تواند یک رایحه خاص باشد.

رایحه مرکباتی که توسط شکوفه پرتقال و گل سرخ، ترکیبی از یاس در قلب و همه چیزهایی که بر پایه مشک، وانیل و چوب استوار است.

Parfums de Marly Delina La Rosée ادکلن خنک

تازه، پر جنب و جوش و سرزنده – Delina La Rosée آخرین نسخه از برند دی مارلی است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و نمایانگر نمای سبک تر و براق تر از Delina اصلی است که موفقیت بزرگی داشت. دلینا لا رز آن تجربه سبک، شبنم‌دار را ارائه می‌کند و مطمئناً رایحه‌ای سبک‌تر و تابستانی‌تر از دیگر عطرهای دلینا است.

رایحه سبک و مرکباتی کمی ترش به دست می آورید که ناشی از ظرافت است که به میوه می بخشد. در دل این ترکیب، رایحه گلی رز بیشتری با جلوه آبی و رد پای میوه ای از بالا دریافت می کنید.

دلینا لا رز یک رایحه بسیار اثر گذار است. در طول زمان در جهات مختلف توسعه می یابد و به زیباترین قله های هر مرحله می رسد. این عطر عاشقانه، احساسی و کلاسیک است که می تواند انتخاب مناسبی برای قرارهای تابستانی و عصرانه شما باشد.

شنل چنس؛ ادکلن خنک زنانه

چنس از ادکلن‌های سرد زنانه برند مطرح شنل فرانسوی است که طرفداران زیادی دارد. شنل چنس از جمله عطرهای خنک زنانه است که برای روزهای بهاری و پاییزی انتخاب مناسبی است. ترکیبی از رایحه آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل اولین حسی است که از این عطر سرد زنانه به مشامتان می‌رسد. در واقع چنس ادکلن خنک زنانه‌ای است که طراوت، شیرینی و شادی گل‌ها را به همراه دارد.

از سال ۲۰۰۳ که جک پولژ Jacques Polge این ادکلن خنک زنانه را طراحی و روانه بازار کرد تا امروز چنس به انتخاب اول بسیاری از بانوان جهان تبدیل شده است. دلیل گروه مندلیف تصمیم به تولید این عطر با همان خواص و قیمت مناسب گرفته است. شنل چنس این عطر سرد وخنک زنانه را در سایت مندلیف با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی می‌توانید خریداری کنید.

ورساچه برایت کریستال

برایت کریستال عطر خنک زنانه از برند معروف و خوشبوی ورساچه است. ادکلن سرد و خنک زنانه برایت کریستال بوی ملایم و دلپذیری دارد که می‌توانید آن را در تمام روزهای سال استفاده کنید. همانند ظاهر تراش خورده بطری آن، برایت کریستال عطر سرد زنانه‌ای چون الماس ارزشمند است. رایحه میوه‌ی یوزو ژاپنی، انار و نت‌های آبی به کار رفته در این ادکلن خنک زنانه شما را سحر و جادوی خود می‌کند. در انتها زمانی که جادوی اولیه آن از بین رفت چیزی که می‌ماند خلوص مشک و کهرباست.

برایت کریستال با برند ورساچه در سال ۲۰۰۶ به دنیا معرفی شد. این ادکلن زنانه با ماندگاری بالا برایتان احساس آرامش و سرزندگی هدیه می‌آورد. باید بدانید که گروه مندلیف با سال‌ها تجربه در زمینه تولید عطرهای معروف و مطرح جهان امروزه به انتخاب شماره ۱ بسیاری از بانوان شیک‌پوش ایرانی تبدیل شده است.

تام فورد سولیل بلانک؛ خنک و تابستانه

Soleil Blanc یکی از آن عطرهای غنی، پیچیده و ساحلی است که ذهن شما را به قایق تفریحی می برد و باعث می شود هوس خوردن یک نوشیدنی خنک کنید.

این عطر عمدتاً یک عطر نارگیل توصیف شده است، اما می توانیم بگوییم که این عطر بسیار بیشتر از رایحه نارگیل است.

پسته، ترنج، هل و فلفل صورتی به‌عنوان نت‌های بالایی وجود دارد، اما دهانه آن به قدری زیبا ترکیب شده است که برداشتن یک نت واحد واقعاً سخت است. در ۱۵ دقیقه اول آن اثر لذیذ گرم و تند را دارد، اما با خشک شدن، شیرینی با گل های سفید، کهربایی و نارگیلی بیشتر می شود.

رایحه ای شاداب، کره ای و استوایی با طعم غنی نارگیل و ضد آفتاب است. Soleil Blanc ممکن است رایحه دلنشینی نداشته باشد، اما با استفاده از عطر همه کسانی که عطرهای جذاب را دوست دارند از شما تعریف می کنند.

ویکتوریا سکرت بامب شل

رایحه پرفروش ویکتوریا سیکرت به نام Bombshell، رایحه ای بسیار زنانه، دخترانه و میوه ای با جلوه های متمایز و استوایی است.

ادکلن بامب شل یکی از آن عطرهایی است که باعث می شود بخواهید شغل خود را رها کنید، به شمال سفر کنید و فقط در ساحل آفتابی و عجیب و غریب استراحت کنید. یک نکته مهم برای شما خانم ها این است که آقایان تمایل دارند این عطر را دوست داشته باشند، چه به دلیل نام تجاری باشد و چه نباشد، تایید شده است.

Bombshell بیشتر ترکیب میوه ای از چندین نت از جمله آناناس، گریپ فروت و میوه شور است. حتی اگر قلب عطر گلی است، رایحه کاملاً میوه ای شیرین با ردپایی از مرکبات و چوب باقی می گذارد.

بامب شل تازه، آبدار، خوشمزه و اغوا کننده است، ترکیب پیچیده ای ندارد اما می تواند تعارفات دوست داشتنی و عشوه گرانه ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

عطر خنک Ex Nihilo Lust In Paradise

لوئیز ترنر هنگام خلق Lust in Paradise میخواست حس رویایی ریویرای فرانسه را درون بطری کند و این کار را با ساختن ترکیبی که حول نت اصلی گل صد تومانی و لیچی می چرخد انجام داد.

با فلفل صورتی بسیار تیز شروع می شود و این تیزی به قلب گل صد تومانی و لیچی منتقل می شود. کل این ترکیب توسط سدر سفید، مشک و کهربا پشتیبانی می شود که عطر را کمی پودری می کند.

به طور کلی، این یک ترکیب عالی است که بوی فوق‌العاده صاف، گلی و کمی تازه دارد. همه کاره است و می توان آن را در بسیاری از مواقع استفاده کرد.

کلکسیونی زیبا و قطعا انتخاب درستی است اگر می خواهید بویی متفاوت از دیگران داشته باشید.

ادکلن گوچی فلورا

در سال ۲۰۲۱، آلبرتو موریلاس (که به عنوان سلطان عطرهای تازه نیز شناخته می شود) به همراه آنورین بلان عطر فلورا گاردنیا را برای گوچی ساختند و در مدت کوتاهی این عطر به محبوبیت زیادی دست یافت.

کل ترکیب مربوط به گل گاردنیا است که اعتقاد بر این بود که خواص جادویی دارد و اغلب در اکسیرها و معجون های جادویی استفاده می شود.

با شکوفه گلابی شروع می شود که به رایحه شیرینی طبیعی می بخشد، به خصوص وقتی که با توت قرمز و نت ماندارین ترکیب شود.

نت میانی تحت سلطه گاردنیا سفید است که با یاس خورشیدی ترکیب شده است که حال و هوای مدرنی به عطر می دهد.

رایحه پایه از شکر قهوه‌ای و نعناع هندی ساخته شده است که قرار است رنگ‌های خاکی را به ترکیب بدهد.
به طور کلی، Flora Gorgeous Gardenia یک رایحه گلی زیبا با آبدار بودن شکوفه گلابی و ماندارین است که برای افرادی که عاشق رایحه گل های گاردنیا هستند عالی است.

میس دیور

این عطر خنک زنانه برند دیور یکی از عطرهای خنک، ملایم و شیرینی است که می‌تواند در روزهای مختلف سال همراهتان باشد. میس دیور ادکلن سرد و خنک زنانه بوی مرکبات خصوصاً پرتقال ماندارین را به شما هدیه می‌دهد. رایحه گل‌ها و مرکبات موجود در این عطر سرد زنانه طراوت و نشاط را برایتان به ارمغان می‌آورد.

ترکیب خنک و شیرین عطر برخی را به اشتباه می‌اندازد و تصور می‌کنند که جزو گروه عطرهای گرم قرار می‌گیرد در صورتی که رایحه نعنا هندی و گل یاسمن تعادل بالایی با بوی مرکبات و مشک برقرار کرده است. در سایت دیور این عطر را می‌توانید با قیمتی در حدود ۱۶۰ دلار به ازای ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم، خریداری کنید. نتیجه می‌گیریم که دیور در سراسر دنیا عطر گران‌قیمتی محسوب می‌شود. از این رو توصیه ما به شما خرید از سایت مندلیف است که این عطر را با همین مشخصات و هزینه بسیار کمتری تولید و به فروش می‌رساند. در سایت مندلیف می‌توانید انواع ادکلن‌های خنک زنانه را با قیمت بسیار مناسب در ۳ سایز ۱۰۰، ۴۵ و ۱۴ میلی‌لیتری سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *