اخبار

با رایحه استرادا پرفومری همسفر شوید

استرادا پرفومری

استرادا پرفومری یکی از نام‌های جدید دنیای رایحه‌های خوشبو است که مفاهیم تازه‌ای را به دنیای عطرسازی وارد کرده و شما را با خود در خیابان‌های زیبا همسفر می‌کند.

اکنون که مسافرت در برخی از مناطق دنیا به صورت محدود ممکن شده می‌توانیم در بهترین خیابان‌ها و در زیباترین شهرهای دنیا مسافرت کنیم. البته این کار را می‌توان با استفاده از عطرها و به صورت ایمن‌تر نیز انجام داد که این البته ایده جدیدی نیست. اگرچه برند جدیدی به بازار آمده که مفاهیم آن برگرفته از مشهورترین خیابان‌های جهان است: استرادا پرفومری.

برند استرادا پرفومری که شامل چهار ادکلن در کلکسیون خود است (البته موارد بیشتری در آینده اضافه خواهد شد) به خیابان‌هایی اشاره دارد که به سمبل‌هایی از فرهنگ، فشن و زیبایی در دنیا تبدیل شده‌اند. اونیو مونتین (Avenue Montaigne) در پاریس، خیابان اسلون (Sloane St.) در لندن، ویا ونتو (Via Veneto) در رم و خیابان پنجم (۵th Ave) در نیویورک. اجزاء تشکیل دهنده این ادکلن توسط کریستین کاربونل، سیریل کارلز و آزمایشگاه مولهاوزن ساخته شده است.

زمانی که بنیان‌گذاران استرادا سفر خود را برای تولید عطرهای فراموش نشدنی آغاز کردند، تصور آنها از این عطرها چیزی بیشتر از یک رایحه بود. این رایحه‌ها در واقع تجربه‌ای متحرک هستند که مصرف‌کننده را به یک سفر استعاری می‌برند. شروع این ماجراجویی از نام این برند است. استرادا که از ریشه La Strada به معنی خیابان گرفته شده، در هر رایحه هویتی جغرافیایی را در خود محفوظ دارد؛ مانند شهری که این عطر در آنجا تولید شده. استرادا چشم اندازها و آواهای شهری را با حس بویایی زنده می‌کند. مفهوم این ادکلن الهام گرفته از یکی از موسسین ایتالیایی است که اهمیت فرهنگ را به خوبی درک می‌کرد. وی بیشتر از هر کسی اصطلاح «همه جاده‌ها به رم ختم می‌شود» را درک می‌کرد.

اونیو مونتین

استرادا پرفومری

اونیو مونتین با قرن‌ها تاریخ غنی به عنوان مرکز گردشگری پایتخت فرانسه شناخته می‌شود. میلیون‌ها مسافر هر ساله به این مرکز فشن و محصولات لوکس پا می‌گذارند. گذشته رمانتیک این خیابان که همنام نویسنده قرن ۱۶ فرانسه است با عطر اونیو مونتین از کلکسیون استرادا پرفومری زنده می‌شود.

نوت های بالا: ترنج، زعفران، یاس

نوت های میانه: چوب عنبر، شاهبو، گل یاس مراکشی، کهربا، توس

نوت های پایه: رزین صنوبر، سرو، وانیل، مُشک

عطرساز: سیریل کارلز

اسلون

استرادا پرفومری

خیابان اسلون که به عنوان یکی از مجلل‌ترین مناطق لندن شناخته شده است خیابان نماینده سبک و ظرافت اعلی است. با قدم زدن در این خیابان نمی‌توان از برندهای لوکس غافل ماند. بنابراین اگر اجناس گران‌قیمت را می‌پسندید مطمئنا از عطر خیابان اسلون خوشتان خواهد آمد. اسلون از کلکسیون استرادا در طراحی و تولید، افراد موفق و پرتلاش را مد نظر داشته است.

 نوت های بالا: فلفل صورتی، گل رز ترکی، چرم

نوت های میانه: گل رز، نوت های ترکیبی

نوت های پایه: عود، کهربا

عطرساز: کریستین کاربونل

ویا ونتو

استرادا پرفومری

شهر باشکوه رم مسلماً یکی از پر جنب و جوش‌ترین شهرهای دنیا است. در قلب آن، ویا ونتو قرار دارد که شناخته‌شده‌ترین و لوکس‌ترین خیابان این شهر است. این خیابان که طی چندین دهه تاریخ‌ساز کشور بنا شده، هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر است که مشتاقانه از مناظر آن لذت می‌برند. ویا ونتو از کلکسیون استرادا پرفومری به عنوان رایحه‌ای جسورانه و پر جنب و جوش مناسب افراد خاصی است که مرزها را در هم می‌شکنند.

نوت های بالا: یاس، زنبق، رز دمشقی، نرولی

نوت های میانه: زنجبیل، کشمیر، توبروز، مر، مریم گلی

نوت‌ های پایه: کهربا، چوب شیرین، نعناع هندی، سیپریول

عطرساز: مولهاوزن

خیابان پنجم

استرادا پرفومری

مکان‌های انگشت شماری در جهان وجود دارد که مانند شهر نیویورک تخیل‌زا باشد. ملقب به «شهری که هرگز نمی خوابد» این ابرشهر پر جنب و جوش توقف ناپذیر است. بعلاوه، این شهر بهترین جاذبه‌ها، سرگرمی‌ها و رستوران‌ها را داراست. اگرچه، بزرگترین جاذبه آن خیابان نمادین پنجم است که از لوکس‌ترین و گران‌ترین مکان‌های جهان محسوب می‌شود. عطر خیابان پنجم نماینده زرق و برق گوشه و کنار این خیابان است. این ادکلن از استرادا پرفومری با عطر و رایحه گل‌ها، سبک خیابان پنجم را در خود جای داده است.

نوت های بالا: یاس، زعفران

نوت های میانه: کهربا، کارامل

نوت های پایه: اوکوموس، عود

عطرساز: کریستین کاربونل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *