اخبار, برندها

سفری به زیبایی های کشور ایتالیا با رایحه محبوب «ماندارینو پارفوم کُلن»!

آخرین محصول و ساخته برند اصیل و نام‌آشنای ایتالیایی یعنی لابراتوریو اُلفاتیوو (Laborativo Olfativo) می‌تواند نشانگر زیبایی‌های خانه این برند یعنی کشور زیبای ایتالیا بوده که توسط طراح خبره این حوزه، جین کلاد النا (Jean-Claude Ellena) طراحی و ساخته‌شده است. رایحه‌ای که درون هرم نت‌های اصلی خود، مرکبات ایتالیایی، به‌عنوان اصلی‌ترین بازیگران این عطر، به ایفای نقش می‌پردازند.

طراح این رایحه که برای طراحی و تولید عطر تازه‌وارد، از عشق خود به کشور ایتالیا الهام گرفته است، اکنون و در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی، رایحه ماندارینو پارفوم کلن (Mandarino Parfum Cologne) را که نمادی است از شادی و لذت ایتالیایی، به نمایش گذاشته است. ماندارینو به‌عنوان اولین رایحه کالکشن ویاجیو (Viaggio)، به نمایش درآمد.

درواقع در توصیف نت‌های اصلی رایحه باید گفت که ترکیب آکوردهای آن، لذت‌بخش‌ترین و شادی‌آفرین‌ترین ترکیبی هستند که می‌توان از مرکبات درون یک عطر، انتظار داشت. درواقع این رایحه به‌گونه‌ای فرموله بندی شده است که در عین حفظ کردن ویژگی سادگی خودش، بتواند خاصیت فلسفه گرایانه بودنش را هم داشته باشد. همچنین اگرچه این رایحه خودش به‌تنهایی می‌تواند دوست خوبی برای هرکسی که عاشق چنین ترکیب‌هایی است باشد اما این بدان معنا نیست که ماندارینو، خاصیت ترکیبی با دیگر رایحه‌های مورداستفاده را نداشته باشد.

درنهایت نیز باید گفت که در ترکیب این رایحه، از نارنگی‌های آبدار و خوشمزه گرفته تا کشمش بی‌دانه سیاه و مُشک سفید، همگی می‌توانند بهترین بازیگران خبره برای ساخت چنین رایحه‌ای باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *