راهنمای خرید عطر

عطرهای خنک مردانه مناسب هوای گرم

بهترین عطرهای خنک مردانه

تابستان محبوب ترین فصل سال زمانی است که مدرسه تمام می شود، روزها طولانی تر می شوند و تعطیلات در ذهن ماست. ما تقریباً می‌توانیم نسیم شور دریا را حس کنیم، حتی اگر هنوز آنجا نباشیم. انتخاب بهترین عطرهای خنک تابستانی مردانه که عملاً در گرمای تابستان مؤثر هستند و شما را در کل روز شاداب نگه می دارند، نباید انتخاب سختی باشد.

در حالی که استفاده از عطر مشابه در طول سال هیچ اشکالی ندارد، تغییر همه چیز با آب و هوا می تواند تنوع خوشایندی را برای شما ایجاد کند. و از آنجایی که رایحه ارتباط زیادی با حافظه و احساسات دارد، انتخاب یک ادکلن خنک مردانه می تواند شما را در حال و هوای تفریح تابستانی قرار دهد.

لیستی از عطرهای تابستانی را معرفی کرده ایم که حتی زمانی که دمای هوا بالای ۳۵ درجه سانتیگراد باشد، قابل استفاده است.

با خواندن این مطلب لیستی از بهترین عطرهای تابستانی مردانه را پیدا خواهید کرد که بو و عملکرد فوق العاده ای دارند.

Hermes Concentre D’Orange Verte

یک عطر اسپرت دو جنسیتی که به یک اندازه بر روی یک مرد یا یک زن موثر باشد، برای صبح‌های تابستانی گرم ایده‌آل است. پرتقال های خوش طعم طبیعی را با ریحان و پاتچولی در نت های پایه مخلوط می شوند.

در مواقعی مانند خرید، پیاده‌روی صبحگاهی یا رفتن با دوستانتان برای نوشیدن قهوه، طراوت‌بخش است و بهترین عملکرد را دارد در حالی که بیرون خیلی گرم نیست.

Concentre D’Orange Verte بهترین عطر مرکباتی موجود در بازار است که هر عطر مرکبات دیگری را کنار می گذارد. چیزی که بیشتر از همه در مورد آن جذاب است، بوی پرتقال سبز می دهد.

ادکلن هرمس اورنج، عطر خنک مردانه

عطر آکوا بولگاری پور هوم، ادکلن خنک مردانه

هنگامی که از عطر آکوا بولگاری استفاده می کنید، ابتدا رایحه های مرکبات به مشامتان می رسد و در ادامه، رایحه های اسطوخودوس و جلبک دریایی را استشمام خواهید کرد. در آخر هم با رایحه های کهربا و سدر و نعنا به پایان می رسد.
بعید می دانم کسی با برند بولگاری آشنایی نداشته باشد. این برند محبوب، شهرت خود را به دلیل کیفیت بالا جواهرات و اکسسوری هایش به دست آورد؛ اما با تولید عطر های خوشبو، به دنیای فشن ثابت کرد که در این زمینه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.
از آن جایی که این نمونه در میان عطرهای شیرین و خنک مردانه بسیار پرطرفدار است و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. می توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید و خیالتان بابت رایحه آن آسوده باشد.

Acqua di Parma Colonia Essenza

نرولی، مرکبات، چوب های روشن و مشک به روش ایتالیایی تهیه می شوند. هیچ چیز در مورد Colonia Essenza بوی مصنوعی نمی دهد و مانند غلظت ادکلن نیست.

هر بار که آن را استفاده می کنید، بین ۸ تا ۱۰ ساعت ماندگاری با سیلاژ متوسط و همچنین پخش بوی گاه به گاه دریافت می کنید، که برای چنین نوع عطری عجیب است.

ادکلن عالی برای یک جنتلمن باکلاس با حس سبک. تازه و تمیز، بویی شبیه یک صابون گران قیمت که در گرمای زیاد احساس شادابی به شما می دهد.

ادکلن خنک تام فورد آزورا Tom Ford Costa Azzurra

افتتاحیه منحصر به فرد و شدید با ترکیبی از جلبک دریایی، کاج و عود شروع می شود که در اینجا درست در ابتدای عطر است که یافتن ترکیبات جسورانه در عطرهای تام فورد غیر معمول نیست.

همانطور که حدود یک ساعت بعد رایحه خشک می شود، با نمک در اطراف چوب های خشک شده و لیموهای رسیده موجود در سواحل مدیترانه که جوهر بوی اقیانوس را به تصویر می کشد، بسیار دلپذیر می شود.

عطری زیبا با بوی تازه با کیفیت بالا و عمق فوق العاده.

Costa Azzura هنوز تحت الشعاع انتشار محبوب‌تر تام فورد، Neroli Portofino است، اما به نظر من بهترین نوع عطر ادکلن تابستانی این برند است.

عطر تام فورد آزورا خنک مناسب تابستان

ادکلن اینویکتوس مردانه خنک برای هوای گرم

برای معرفی عطرهای شیرین و خنک مردانه ، لازم است به این عطر پرطرفدار که با رایحه های پوست مرکبات شروع می شود و سپس با گل یاس، برگ بو، عنبر، نعنا، درخت بلوط و خزه ادامه پیدا می کند نیز اشاره کنیم.
برندی که این عطر بی نظیر را به شما عرضه می کند، پاکو رابان نام دارد که از سال ۲۰۱۳ کار خود را در زمینه تولید عطر ها آغاز کرده است. این برند اسپانیایی، حدود ۶۰ عطر بی نظیر را به بازار معرفی کرده و در پی معرفی عطر های خود، طرفداران بسیار زیادی را نیز پیدا کرده است.
ادکلن اینویکتوس بسیار قوی و ماندگار است. به همین دلیل است که اغلب به افرادی که تعریق بالایی دارند پیشنهاد می شود. همچنین با توجه به بطری آن می توان گفت که برای آقایان ورزشکار طراحی شده است تا با خیال آسوده به ورزش قهرمانی خود بپردازند و هیچ نگرانی ای در رابطه با بوی بدنشان نداشته باشند.
شیشه این عطر به شکل یک جام قهرمانی زیبا است. دلیل انتخاب این طراحی متفاوت نیز تاکید بر روی ماندگاری بالا و قدرت بسیار زیاد این عطر برای ورزشکاران است. در میان عطرهای شیرین و خنک مردانه ، این مورد نسبت به کارایی و قدرت بالایی که دارد، از قیمت به صرفه ای برخوردار است.

ادکلن وان میلیون

نسخه Extrait ادکلن وان میلیون یکی از محبوب‌ترین عطرهایی که تا کنون منتشر شده است، تازه‌کننده‌ای است که مدت‌ها منتظرش بودیم.

هیچ کس باور نمی کرد که می توان وان میلیون را یک عطر تابستان پسند ساخت، اما بسیار بهتر از حد انتظار عمل می کند. آغشته به نت‌های ضدآفتاب مانند گل سرخ، نمک و روغن مونوی، احساس می‌کنید که در ساحل با بوسیدن پوست گرمتان در حال بوسیدن آفتاب هستید.

اثر و ماندگاری وان میلیون هنوز وجود دارد و هر ساعت که می گذرد برجسته تر می شود. Parfum flanker اولین تغییر واقعی را در سری ۱ میلیون ایجاد می کند، آنها همچنین توانستند بوی فرمول را بالغ تر کنند، که برای جمعیت اصلی وان میلیون عالی است.

ادو پرفیوم Guerlain Homme برای تابستان

سازندگان این عطر به طور متفکرانه چیزی خلق کرده‌اند که به طور خلاصه شبیه تابستان است، اما همچنان آن را شیک نگه داشته است.

ترکیبی از نعناع، لیموترش و رام سفید شما را به یاد نوشیدن کوکتل‌های موهیتو در کنار ساحل می‌اندازد، در حالی که نت‌های جنتلمنی وتیور، سدر، نعناع هندی و رگه‌هایی از گل‌ها از وحشی شدن آن جلوگیری می‌کند.

Guerlain هرگز عطرهای بد نمی‌سازد، حتی اگر یک شاهکار مستقیم نباشد. اسانس نعنا در اینجا بویی شبیه برگ های نعناع می دهد اگر فرصتی پیدا کردید که آنها را بین انگشتان خود اسپری کنید و عطر طبیعی نعناع را استشمام کنید.

همچنین، حال و هوای الکل رام به سرعت محو می‌شود، بنابراین هیچ نگرانی وجود ندارد که اگر بخواهید آن را در محل کار بزنید،

عطر Guerlain Homme Eau de Parfum یک عطر مردانه است که دوست داشتن آن آسان است و یکی از آنهایی است که به راحتی توصیه می شود.

الور هوم اسپرت، از ادکلن های خنک محبوب مردان

با خریدن این عطر، در ابتدا رایحه های پرتقالی و دریایی را استشمام خواهید کرد. در ادامه رایحه های سرو و فلفل به سراغتان می آید و در آخر هم با رایحه های وانیل، کهربا و مشک روبرو خواهید شد. در نتیجه اگر به رایحه های گفته شده علاقه مند هستید، می توانید این عطر را امتحان کنید.
در میان عطرهای شیرین و خنک مردانه ، این مورد متعلق به برند مشهور شنل است. شنل از سال ۱۹۲۱، مشغول به تولید محصولات لوکس بوده است. عطر های این برند به یکی از پر فروش ترین عطر های دنیا تبدیل شده اند.
این عطر خنک، ماندگاری بی نظیری دارد و به راحتی در محیط اطراف شما پخش خواهد شد تا همه رایحه خوش آن را استشمام کنند.
الور هوم اسپرت با کیفیت بطری بسیار شیک و ساده ای دارد. همچنین نمونه هایی به رنگ نقره ای از این عطر وجود دارند.

ادکلن Gucci Guilty Pour Homme

وقتی این عطر قدرتمند را میزنید، احساس گناه نکنید. این طراح ایتالیایی تغییری معاصر بر رایحه کلاسیک گوچی گذاشته است. با نت‌های تازه ترنج، لایه‌هایی از رزماری و ارس را برای یک لبه مردانه به ارمغان می‌آورد. عطر چند صد ساله به دنیای مدرن آورده شده است و مطمئناً با افتخار به عنوان عطر مردانه خنک استفاده می شود می شود.

Azzaro Chrome Aqua

از عطر های خنک مردانه با رایحه اقیانوس، زیبایی دریا را در کروم آکوا آزارو با خود بیاورید. با انرژی پر جنب و جوش، حس خوشایندی را با نت های بالایی سیب، بنفشه و گریپ فروت در بر می گیرد. رایحه با طراوت ریحان و نعناع باعث می‌شود در طول روز احساس خنکی داشته باشید و همه را وادار می‌کند هنگام عبور از کنارتان سر خود را برگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *