اخبار

اورموند جین به شما فکر می کند!

برند عطرهای نفیس و دست ساز بریتانیایی اورموند جین Ormonde Jayne سه پکیج هدیه فوق العاده با نام “فکر کردن به تو” Thinking of You  به بازار عرضه کرده است. این محصولات با این ایده به وجود آمدند که در حالی که به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از دوستان و اعضای خانواده در قرنطینه به تنهایی زندگی می‌کنند، این کادوها بتواند به آنها امید و نشاط بدهد. مدیر این برند خانم لیندا جین Linda Jane در این باره می گوید:

ما به این ایده فکرکردیم و به همین خاطر بسته های کادویی “فکر کردن به تو” را آماده کردیم تا به دوستانمان بگوییم که امیدواریم شما حالتان خوب باشد، روحیه‌تان بالاتر برود و اینکه ما به فکر شما هستیم.

معرفی برند اورموند جین

برند اورموند جین یک برند عطر انگلیسی است که توسط لیندا پیلکینگتون Linda Pilkington در لندن تاسیس شده است. آنها برای ساخت عطرهایشان از مواد غیرمعمولی استفاده می‌کنندکه به ندرت در صنعت عطرسازی به کار می رود. عطرهای استفاده شده در این پکیج شیشه هایی ساده وشفاف دارند که از شیشه ی ضخیم ساخته شده اند و در داخل جعبه هایی از چوب درخت آبنوس که امضای این برند است قرار داده شده‌‌اند. این عطرها در غلظت ادوپرفیوم عرضه می‌شوند. در داخل این پکیج در کنار عطر، شمع های معطر، کرمِ بدن، لوسیون بدن و روغن حمام قرار داده شده. هر کدام از این سه پکیج عرضه شده شامل مواد ضد عفونی کننده دست و یک تخفیف ۲۰ درصدی هم می شوند.

پکیج های هدیه

پکیج شماره یک شامل مجموعه ی وسایل حمام Isfarkand، یک شمع معطر و یک عطر ۳۰ میلی می شود.

پکیج شماره ۲ شامل مجموعه ی مسافرتی Isfarkand (یک شامپوی ۱۰۰ میل، شامپو بدن ۱۰۰ میل و هشت میل از عطر Isfarkand) و چهارده سمپل ۲ میل از بسیاری از عطرهای این برند می باشد.

پکیج شماره ۳ شامل مجموعه ی مسافرتی Isfarkand (یک شامپوی ۱۰۰ میل، شامپو بدن ۱۰۰ میل و هشت میل از عطر Isfarkand)، یک شمع ۲۹۰ گرمی و چهارده سمپل ۲ میل از بسیاری از عطرهای این برند می باشد.

شما می توانید این پکیج های کادویی را از سایت این برند سفارش دهید.

مقاله پیشنهادی : کمپین برند آکوا دی پارما ، در خانه بمانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *