دسته بندی نشده

معرفی جذاب ترین ادکلن مردانه فرانسوی

ادکلن مردانه فرانسوی

در حالی که فرانسوی‌ ها عطر را اختراع نکرده‌ اند؛ اما امروزه امتیاز آن را به نام خود ثبت نموده اند و برخی از شناخته شده ترین عطر ها و ادوپرفیوم ها را تولید می کنند. پاریس و گراس در پروونس، پایه های اصلی تولید عطر های فرانسوی هستند که به عنوان پایتخت های عطر جهان شناخته می شوند. از هر کسی نام بهترین برند های عطر را بپرسید به احتمال زیاد Chanel، Dior یا Guerlain اولین گزینه هایی هستند که به زبان می آورد. این کشور در زمینه تولید عطر های مردانه و زنانه پیشرو بوده است و امروزه تمام رقیبان خود را پشت سر گذاشته. در مقاله پیش رو شما را با ۵ ادکلن مردانه فرانسوی آشنا می کنیم که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و برای هدیه دادن یا تکمیل کلکسیون عطر های شما گزینه  خوبی است. جالب است بدانید که شما می توانید برای خرید انواع عطر و ادکلن از برند های مختلف به سایت مندلیف مراجعه کنید و از رایحه دلخواه خود لذت ببرید.

آشنایی با صنعت عطر سازی در فرانسه

ادکلن مردانه فرانسوی

برای شناخت بهترین ادکلن مردانه فرانسوی لازم است با پیشینه تولید عطر در این کشور آشنا شویم.

زمانی که صحبت از رایحه های بی نظیر و ماندگار می شود، واقعاً نمی توان بدون ذکر پروونس و ریویرا در مورد عطر های فرانسوی صحبت کرد. این مناطق بزرگ ترین مزارع گیاهان مورد استفاده در تولید مواد معطر را در خود جای داده اند. شهر گراس شناخته شده ترین نقطه دیدنی در منطقه است که از آن به عنوان پایتخت عطر جهان یاد می شود و با فیلم «عطر: داستان یک قاتل» به شهرت رسید.

برای درک این موضوع که چگونه گراس با تنها چهل هزار نفر جمعیت به چنین شهرت جهانی ای رسیده است، لازم است به قرن دوازدهم بازگردیم. در آن زمان، گراس هیچ شباهتی به گراس امروزی که منبع عطر های فوق العاده است، نداشت. این شهر یکی از بد ترین مکان هایی بود که به دلیل وجود صنعت دباغی و چرم کاری، طیف گسترده ای از بو های نامطبوع از آن به مشام می رسید.

افزایش آلودگی هوا در این منطقه منجر به تلاش هایی برای مبارزه با بوی بد و آلودگی شد. با توجه به تلاش های انجام شده در این راستا مشخص شد آب و هوای محلی منطقه برای رشد گیاهان مورد استفاده در تولید مواد معطر بسیار مساعد است و در نهایت صنعت عطر سازی از دباغان محلی پیشی گرفت و به سرعت توسعه یافت.

به این ترتیب، فرانسه مخصوصا گراس به پایتخت عطر جهان تبدیل شد.

بهترین و معروف ترین ادکلن های مردانه فرانسوی

اگر به دنبال خرید ادکلن مردانه فرانسوی هستید، درست آمده اید. در ادامه شما را با بی نظیر ترین رایحه های فرانسوی مردانه که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد آشنا می کنیم.

  • ادکلن مردانه  Paco Rabanne 1 Million Eau de Toilette

Paco Rabanne 1 Million Eau de Toilette

این عطر برای القای تجمل خلق شده است. به همین دلیل یکی از پرفروش ترین عطر های جهان است و در این رتبه بندی نیز جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. نت‌ های اصلی آن گرم و تند هستند. نت مرکبات و کهربای موجود در آن به ما اجازه می‌ دهد طراوت و رایحه بی ‌نظیری را که در یک بطری به شکل شمش طلا جای گرفته، درک کنیم.

این عطر تند در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد. نت های اولیه آن شامل گریپ فروت و نعنا و پرتقال خونی است. اما قلب آن با رایحه هایی از گل رز، نت های تند و دارچین شعله ور می شود و در نهایت، نت پایانی آن ترکیبی از چرم و رایحه چوب است که با کهربا و نعنای هندی ترکیب شده است.

  • ادکلن مردانه Dior Eau Sauvage Eau de Toilette

ادکلن مردانه Dior Eau Sauvage Eau de Toilette

این ادکلن مردانه فرانسوی ترکیب جدیدی از مرکبات معطر است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. نت های اصلی و نفیس آن، مرکبات، بالزامیک، چوب تازه و تند است. این عطر یک گزینه عالی برای مردان پویا و فعال است.

نت های ابتدایی این عطر ملایم، سیب، ترنج و اسطوخودوس است و شامه شما را به آرامی نوازش می کند. ادکلن Dior برای فصول گرم سال مانند بهار و تابستان، جایی که اسانس آن بیشتر خودنمایی می کند و تقویت می شود، طراحی شده است. ادکلن Dior Eau Sauvage Eau de Toilette با میزان ماندگاری متوسطی که روی پوست دارد، تمام درخشندگی خود را به شما می بخشد.

  • ادکلن مردانه  Chanel Bleu de Chanel

ادکلن مردانه  Chanel Bleu de Chanel

شکوه و عظمت شب به طرز شگفت انگیزی در این رایحه معطر که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، گنجانده شده است. این ادکلن مردانه فرانسوی متشکل از نت های اصلی مرکبات، بالزامیک و چوب است که طراوت و جوانی را در بطری تیره رنگ و اشرافی خود جای داده است.

ترکیب یکپارچه آن حاوی عناصر عجیب و غریبی مانند لبدانوم، جوز هندی و زنجبیل است که با طراوت نعنا، ​​گریپ فروت، لیمو و وتیور ترکیب شده است. علاوه بر این، عناصر دیگری مانند یاسمن، چوب صندل و نعنای هندی نیز در کنار ترکیبات اصلی وجود دارد که آن را به اکسیری دلپذیر و مست کننده تبدیل کرده است. Bleu de Chanel گزینه مناسبی برای استفاده در تمام طول سال است.

  • ادکلن مردانه Jean Paul Gaultier Le Male Eau de Toilette

ادکلن مردانه Jean Paul Gaultier Le Male Eau de Toilette

این ادکلن مردانه فرانسوی بی نهایت سرمست کننده و سکسی در سال ۱۹۹۵ به بازار عرضه شد. بطری آن به شکل نیم تنه مردانه در لباس ملوانی است و رایحه ای عالی، انرژی بخش، باطراوت و شادی آور دارد.

نت های ابتدایی آن، چوب جنوبی، اسطوخودوس، نعنا، ​​ترنج و هل است که با عطر زیره سبز، شکوفه پرتقال و دارچین ترکیب می شود. سپس با عطر چوب صندل، دانه تونکا، کهربا و وانیل شیرین که با کیفیت چوب سدر ترکیب شده است، کامل می شود.

رایحه معتدل Jean Paul Gaultier برای استفاده در روز ها و شب های پاییز و زمستان عالی است؛ اما این بدان معنا نیست که نمی توان از آن در بهار یا حتی تابستان استفاده کرد. این عطر یکی از بهترین عطر های فرانسوی مردانه است که میزان ماندگاری بالایی بر روی پوست دارد و می ‌تواند پوست را در تمام طول روز خوشبو کند.

  • ادکلن مردانه  Guerlain Habit Rouge Eau de Toilette

Guerlain Habit Rouge Eau de Toilette

Guerlain Habit Rouge  یک ادکلن مردانه فرانسوی است که با الهام از لباس شوالیه های فرانسوی شجاع، در سال ۱۹۶۵ متولد شد. رایحه نفیس آن حتی امروز نیز مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از پرطرفدار ترین ها است.

این عطر بی نظیر در ذات خود نت های اصلی مرکبات، چوب، بالزامیک و وانیل را دارد.

نت‌ های اولیه آن عبارت هستند از: پرتقال، ترنج، لیمو و ماندارین که با رایحه های عجیب و غریبی مانند ریحان و چوب رز برزیلی ترکیب شده ‌اند. علاوه بر این، وجود عصاره گل میخک، یاس، رز، دارچین، چوب صندل، نعنای هندی و سدر در قلب عطر، آن را خاص و ویژه کرده است.

ادکلنGuerlain Habit Rouge  با رایحه متوسط شروع می شود و در نهایت سنگین می شود و یک جایگزین عالی برای استفاده در تمام طول شبانه روز است؛ زیرا به لطف ماندگاری بالا بر روی پوست، می تواند ماهیت شگفت انگیز خود را برای ساعت های طولانی حفظ کند.

همان طور که گفته شد فرانسه در کل دنیا به عنوان پایتخت عطر شهرت دارد و ماندگار ترین رایحه های زنانه و مردانه را عرضه کرده است. هر عطر ساخته شده در فرانسه نمادی از کلاس و ظرافت است که با شاهکار های دنیای مد به خوبی ترکیب می شود.

خرید بهترین ادکلن مردانه فرانسوی مطمئنا لذت غیر قابل توصیفی دارد که می تواند شما را از اطرافیان بسیار متمایز کند. کیفیت بی نظیر این عطر ها تا ابد شما را مجذوب خود می کند به طوری که نمی توانید آن ها را با هیچ رایحه دیگری جایگزین کنید. مطابق با ویژگی ‌هایی که در بالا توضیح داده شد، بطری این ادکلن ها به قدری زیبا، کلاسیک و مدرن است که نبود آن در مجموعه عطر های شما شدیدا به چشم می آید. مجموعه مندلیف علاوه بر ادکلن‌ های گوناگون خود، پک های ویژه تولد را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با انتخاب این پک ها می توانید مجموعه ای از هدایای زیبا مانند گل و شمع و شیرینی را با زیبا ترین بسته بندی ممکن به عزیزان خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *