نقد و بررسی

جذاب ترین عطرهای زنانه که روی مردان تاثیر دارد

عطرهای زنانه جذاب از نظر آقایان

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدام است؟ اینکه چه عطری اغوا گری می‌کند و می‌تواند نظر یک مرد را به سمت خود جذب کند بسیار شگفت‌انگیز است. این امر بدین دلیل حیرت‌آور است که رایحه‌های که آقایان مورداستفاده قرار می‌دهند برای عطر و ادکلن های مردانه با عطرهای زنانه بسیار متفاوت است. حال باید بگویم برخی از ادکلن ها دارای رایحه‌های بسیار خاص و شگفت‌انگیزی است که حتی آقایان را هم به سمت خود جذب می‌کند.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا رمانتیک‌ترین عطرهای زنانه را به شما معرفی کنیم تا شما هم ازاین‌پس در کنار همسر خود بهترین باشید. اگر می‌خواهید با بهترین عطر زنانه از نظر آقایان آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید زیرا برگزیده‌ترین عطر و ادکلن ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا در هنگام خرید ادکلن زنانه در نظر داشته باشید.

ادکلن تری موگلر آلین

فرانسوی‌ها عشاق ترین مردمان جهان هستند و این امربر کسی پوشیده نیست. از همین رو برای تولید عطر و ادکلن های زنانه بسیار به نظر آقایان اهمیت داده می‌شود. تیری موگلر الین یکی از برگزیده‌ترین عطرها در این کشور فرانسه به شمار می‌آید و از سال ۲۰۰۵ تاکنون مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. ازآنجایی‌که آقایان به رایحه‌های گرم و تند بسیار علاقه دارند اما باید بگویم رایحه ملایم و شیرین تیری ماگلر الین به‌اندازه کافی ترکیبات منحصربه‌فرد در خود جای‌داده است که یک مرد را شیفته شما کند.

  • نت آغازین ملایم و شیرین
  • نت میانی ملایم و کمی شیرین
  • نت پایانی ملایم

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان - Thierry Mugler Alien

تیری ماگلر الین در گروه بویایی شرقی و چوبی قرار دارد و بوی ملایم آن بسیار توجه را به سمت خود جذب می‌کند. این عطر برای شب‌های سرد زمستانی به شما توصیه می‌شود و تولیدکننده این عطر مصرف‌کنندگان آن را به بانوان جادویی و افسون گر تشبیه کرده است.

جذاب ترین عطر زنانه از نظر آقایان؛ Narciso Rodriguez

جذاب ترین عطر زنانه از نظر آقایا نارسیسو رودریگز فور هر ادوتویلت در سال ۲۰۰۴ راهی بازارهای جهانی شد و سروصدای بسیاری را به پا کرد. طراح آمریکایی این عطر بی‌نظیر از منطقه کوبا رایحه‌ای متفاوت را تولید و صنعت عطرسازی را توانست شگفت‌زده کند. رایحه ‌این عطر برای بانوان مستقل و با اعتمادبه‌نفس بالا بدون تردید ایده ال ترین گزینه به شمار می‌آید. رایحه‌های که در این عطر قالب شده است مشک، شکوفه پرتغال و اسمنتوس است که در یک بطری مشکی‌رنگ دور یکدیگر جمع شده‌اند.

  • نت آغازین اسمانتوس، شکوفه پرتقال آفریقایی و ترنج
  • نت میانی کهربا و مشک
  • نت پایانی خس خس، وانیل و نعناع هندی

جذاب ترین عطر زنانه از نظر آقایان- Narciso Rodriguez 

اولین عطر تولیدی طراح آمریکایی به دلیل بهره‌گیری از ترکیبات اعجازانگیز بی‌نظیر بسیار طرفدار پیداکرده است و نعناع هندی موجود در این عطر آن را برای شب‌های پاییزی و زمستانی شما به یک گزینه ایده ال تبدیل کرده است.

جورجیو آرمانی ایر (Giorgio Armani)

عطرهای ایتالیایی دیگر نیازی به معرفی ندارند زیرا رایحه‌های بی‌نظیر آن شهرت جهانی دارد. جورجیو آرمانی برای یک کمپانی آمریکایی است که تاکنون بیش از ۱۳۰ عطر مشهور را به بازار راهی کرده است. خانم‌های خوش‌پوش برای فصل زمستان می‌توانند این عطر گرم را مورداستفاده قرار دهند. این عطر از ماندگاری بسیار بالایی بهره گرفته است و شما برای فعالیت‌های روزانه خود می‌توانید به‌سادگی در طی روز از آن بهره بگیرید. عطر آرمانی یک عطر کلاسیک است که هیچ‌گاه در بازار از دیگر برندها عقب نمانده است و همچنان طرفداران خود را دارد.

  • نت‌های آغازین چوبی
  • نت‌های پایانی پرتقال قرمز، زنجبیل، یاس و وانیل
  • عطری با احساسات قوی

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان– جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

ازآنجایی‌که عطر آرمانی دارای رایحه‌ای بسیار گرم است برای فصل زمستان و پاییز بسیار گزینه انتخابی مناسبی برای خانم‌های خوش‌سلیقه به شمار می‌آید.

عطر زنانه مورد علاقه آقایان؛ باربری لندن (Burberry)

عطر زنانه مورد علاقه آقایان خوش‌سلیقه بودن خود را با عطر باربری به رخ بکشید. باربری در رده محصولات فشن قرار دارد که در کنار عطرهای مردانه بی‌نظیر خود توانست برای اولین بار یک عطر زنانه اعجاب‌انگیز را راهی بازار کند. این عطر بی‌نظیر ساخت کشور فرانسه است و در سال ۲۰۰۶ راهی بازار شده است. ازآنجایی‌که عطر آن بسیار ملایم است باید بگویم طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. بهره‌گیری از طعم شیرین و ملایم آن را برای فصل‌های گرم تابستانی و بهاری شما به یک انتخاب مؤثر بدل کرده است.

  • نت ابتدایی ملایم و شیرین
  • نت میانی خنک و ملایم
  • نت پایانی خنک و شیرین

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان - باربری (Burberry)

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان این عطر لندنی است که از غلظت بسیار بالایی بهره گرفته است از همین رو در طی روز بدون دلهره از بین رفتن رایحه خوش آن می‌توانید از آن بهره بگیرید.

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان؛ Paris Hilton Can Can

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کن کن پاریس هیلتون یک عطر بسیار شیرین و ملایم است که در سال ۲۰۰۷ راهی بازار شده است. این عطر زنانه خاص تا به امروز مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و دلیل آن ملایم بودن رایحه ادکلن است که مانع از بروز حساسیت می‌شود و بسته‌بندی بسیار زیبایی آن‌که نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. طبع این عطر شیرین است و در گروه بویایی گل‌های میوه‌ای قرار دارد. برای تمام فصول به‌سادگی می‌توانید از رایحه گرم و سرد ترکیبی آن بهره گرفت.

  • رایحه اولیه شلیل، کشمش سیاه بیدانه و نارنگی
  • رایحه میانی شکوفه پرتقال و ارکیده وحشی
  • رایحه پایه مشک، نت‌های چوبی و کهربا

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان- Paris Hilton Can Can

کن قدری شیرین است و به دلیل کهربا گرمی را می‌توان در آن حس کرد. همین امر سبب برقراری یک اعتدال در رایحه‌ها شده است و آن را برای هر فصلی به‌منظور استفاده روزانه مناسب کرده است.

ادکلن زنانه بلک اوپیوم

ایو سن لورن یا عطر بلک اپیوم در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده است و در طی همین مدت کوتاه استقبالی بی‌نظیری از آن شده است. رایحه گرم و تند این محصول آن را برای فصل‌های سرد سال به گزینه انتخابی مناسبی تبدیل کرده است و زنانه باهوش به‌خوبی می‌دانند که از این عطر بهتر است برای مهمانی‌های دور همی استفاده کنند. این محصول یک عطر کلاسیک است که از ترکیبی جادویی برای شب‌های سرد زمستانی بهره گرفته است.

  • رایحه اولیه گلابی، فلفل صورتی و شکوفه درخت پرتقال
  • رایحه میانی قهوه و یاس
  • رایحه اصلی سدر، نعناع هندی- وانیل

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان- Yves Saint Laurent Blank opium

از اسانس های فلفل صورتی، شیرینی گل یاس، گلابی، گرمای وانیل که بر روی بیسی از نعناع هندی و سدر استوار است برای این عطر بی‌نظیر به‌خوبی استفاده‌شده است.

عطر اغواکننده زنانه؛ گرلن مون (Guerlain Mon)

عطر اغواکننده زنانه گرلن مون از غلظت بسیار خوبی بهره گرفته‌شده است و همین امر آن را برای استفاده روزانه مهمانی‌های و مراسم ویژه به یک گزینه مناسب بدل کرده است. از ویژگی‌های بارز گرلن مون دوستی با طبیعت است که یک طعم ملایم و شیرین را برای این عطر فراهم کرد است. در کشورهای توسعه‌یافته این عطر در بین خانم‌های رنج سنی ۲۵ سال بسیار طرفدار پیداکرده است و این امر در هر شهر و کشور بسته به رسوم و فرهنگ‌های متفاوت شکل متفاوتی را به خود گرفته است.

  • نت ابتدایی ملایم و شیرین و کمی تلخ ترنج و اسطوخودوس
  • نت میانی ملایم و شیرین زنبق، رز و نوعی یاس
  • نت پایانی ملایم و کمی شیرین

عطر اغواکننده زنانه - گرلن مون (Guerlain Mon)

ازآنجایی‌که یک تعادل در نت‌های میانی گرم و سرد Guerlain Mon برقرارشده است برای تمامی فصول شما توصیه می‌شود.

بهترین عطر زنانه مورد پسند آقایان؛ Dior Hypnotic Poison

عطر زنانه مورد پسند آقایان اگر می‌خواهید یکی از عطرهای فرانسوی شرقی با طعم وانیل را در اختیار داشته باشید به شما دیور هیپنوتیک پویزن را توصیه می‌کنیم. این عطر از رایحه‌ای بسیار ملایم و شیرین بهره گرفته است و همین امر سرزندگی و نشاط شمارا در فصل پاییز و زمستان شما چندین برابر می‌کند. دیور هیپنوتیک پویزن در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده است و در رده عطرهای جادویی زنانه قرار دارد.

  • اسانس اولیه آلو، زردآلو، نارگیل
  • اسانس میانی رز، گل برف، گل مریم، یاس، زیره، اقاقیای برزیلی
  • اسانس پایه وانیل، بادام، چوب صندل سفید، مشک

بهترین عطر زنانه مورد پسند آقایان- Dior Hypnotic Poison  

نام برند دیور و کشور مبدأ این عطر فرانسوی است. اگر می‌خواهید وقار و شخصیت شما در بین دوستان و آشنایانتان به رخ کشیده شود و به شما عطر فوق را پیشنهاد می‌کنیم. ماندگاری و پخش شدن رایحه آن در فضا از منظر مصرف‌کنندگان ایده ال عنوان‌شده است.

کوکو مادمازل شنل

شنل عطری بسیار معتبر و شناخته‌شده است که کمتر خانمی است برای یک‌بار رایحه خوش آن را امتحان نکرده باشد. این عطر بی‌نظیر در سال ۲۰۰۱ راهی بازار عطر و ادکلن شده و به یکی از محبوب‌ترین برندها تبدیل‌شده است. طبع این عطر ملیم و شیرین است و در گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای قرارگرفته است. شما به دلیل ترکیبات خاص عطر شنل کوکو مادمازل می‌توانید برای تمامی فصول از آن بهره بگیرید و پراکندگی بسیار ایده ال آن را برای شما به یک محصول مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است.

  • رایحه اولیه پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و ترنج
  • رایحه میانی میموس، گل یاس، گل رز و یالانگ یالانگ
  • رایحه پایه لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس و مشک

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان - کوکو مادمازل شنل

شنل توسط ژاک پولژ در کشور فرانسه در سال ۲۰۰۱ ساخته‌شده است و در گروه بویایی شرقی گلی قرارگرفته است. دلیل استقبال از این عطر ماندگاری بسیار ایده ال آن عنوان‌شده است.

عطر جذاب برای خانمها؛ Guerlain Shalimar

عطر جذاب برای خانمها کمک میکند خاص‌تر از هر زمان دیگری به چشم آیید. این محصول زیر نظر برند گرلن در فرانسه تولیدشده است و توسط ژاک گرلن در سال ۲۰۰۷ راهی بازار شده است. طبع گرم آن سبب شده است در بین آقایان از محبوبیت بسیاری برخوردار باشد از همین رو در رده عطرهای محبوب زنانه از منظر آقایان به‌راحتی جای خود را بازکرده است.

  • اسانس اولیه لیموترش، نارنگی ماندارین، ترنج، مرکبات و سدر
  • اسانس میانی رز، زنبق، یاس، خس خس و نعناع هندی
  • اسانس پایه وانیل، دانه تونکا، مشک، مشک زباد، چوب صندل سفید، روایح دودی، چرم، اوپوپوناکس

عطر جذاب برای خانمها - Guerlain Shalimar

برای فصل‌های سرد قابلیت استفاده دارد و پراکندگی عطر و بوی آن نیز خوب عنوان‌شده است. بهترین عطر زنانه از نظر آقایان یک عطر کلاسیک است که بارنگ آبی تاج خود به‌خوبی روی میز آرایش شما خودنمایی می‌کند.

ادکلن دیور ادیکت

دیور ادیکت با رایحه گرم و شیرین در سال ۲۰۰۲ راهی بازار شد و توانست در بین خانم‌های سخت سلیقه جایگاه بسیار متمایزی را برای خود به دست آورد. این عطر زنانه طبعی گرم و شیرین دارد و ازگل‌های شرقی توسط تیری واسر برای ایده پردازی آن بهره گرفته‌شده است. برای استفاده‌های طولانی‌مدت در فصل زمستان بدون تردید انتخابی مناسب به شمار می‌آید.

  • رایحه ابتدایی پتی دانه، توت سیاه
  • رایحه میانی گل یاس، گل سرئوس، شکوفه پرتقال و گل محمدی
  • رایحه پایانی باقلا تونکا، وانیل و چوب صندل

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان - دیور ادیکت

دیور بهترین عطر زنانه از نظر آقایان و برای شب‌های عاشقانه پاریس در نظر گرفته‌شده است. فرمولاسیون بی‌نظیر این محصول سبب شده است که به یکی از شاهکارهای صنعت تولید عطر و ادکلن تبدیل شود. با نگاهی به ساختار شیشه عطر دیور می‌توانیم بگویم که هماهنگی بین تم‌های رنگی جلوه بصری بی‌نظیری را برای خانم‌ها فراهم آورده است.

خرید بهترین عطر زنانه از نظر آقایان

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید بهترین عطر زنانه از نظر آقایان می‌تواند طعمی تند و تلخ یا ملایم و شیرین داشته باشد. عطرهای زنانه‌ای که با رایحه‌های شگفت‌انگیز راهی بازار شده‌اند به‌راحتی توانسته‌اند نظر آقایان را به سمت خود جذب کنند. داشتن اسانس های هندی و فرانسوی و بهره‌گیری از اسانس های متفاوت دلیل استقبال از این عطرهای برگزیده به شمار می‌آید.

  • عطرهای زنانه ملایم
  • عطرهای زنانه شیرین
  • عطرهای زنانه گرم و آتشین

 

امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی بهترین عطر زنانه از نظر آقایان موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و شما نیز ازاین‌پس شاهد یک ادکلن متفاوت روی میز آرایش خود باشید. خرید یک عطر با هوشمندی و درایت سبب می‌شود معشوقه شما برای دیدار با شما لحظه‌شماری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *