دسته بندی نشده

معرفی بهترین عطر های ایرانی

بهترین عطر های ایرانی

عطر ها امروزه به عنوان یکی از پر استفاده ترین مواد در صنعت آرایش و مد و لباس هستند و مدل های بسیار متنوعی دارند. در میان برند های مشهور و جهانی، عطر های ایرانی زیادی وجود دارند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و می توانند جوابگوی نیاز های بسیاری از افراد باشند. ما در این مقاله بهترین عطر های ایرانی را نام برده ایم تا شما بتوانید بهترین خرید خود را تجربه کنید و هنگام خرید از اصل بودن عطر خود اطمینان حاصل فرمایید. البته جالب است بدانید که مجموعه مندلیف اصالت کالای شما را تضمین می کند و اگر به دنبال خرید اینترنتی مطمئن هستید می توانید عطر و ادکلن خود را از این سایت تهیه کنید.

بهترین عطر های ایرانی

بهترین عطر های ایرانی

  • عطر لیلا حاتمی

لیلا حاتمی یکی از بازیگران توانمند و سرشناس ایرانی است که در جشنواره های داخلی و جهانی موفق به کسب جوایز بسیار زیادی شده است. چند سال پیش، لیلا حاتمی تصمیم به ساخت عطر و ادکلن با نام خودش گرفت. برای همین، تصمیم به همکاری با شرکت فرانسوی پرمافز گرفت. این شرکت فرانسوی با استفاده از عناصر موجود در طبیعت و رایحه های طبیعی عطر های خود را می سازد؛ به همین دلیل اکثر عطر هایی که از برند لیلا حاتمی در بازار موجود هستند، رایحه طبیعی و بویی خوش دارند. اگر قصد خرید عطر زنانه از بین برند های ایرانی را دارید، می توانید از برند لیلا حاتمی خرید کنید. در ضمن خیالتان از بابت کیفیت برند لیلا حاتمی راحت باشد؛ زیرا این برند به عنوان یکی از معتبر ترین برند های داخلی شناخته می شود.

  • عطر مهران مدیری

اگر قصد آشنایی با بهترین عطر های ایرانی را دارید، خوب است بدانید که مهران مدیری بازیگر و مجری و کارگردان برجسته ایرانی که تقریبا همه ما با آثار طنز و اجرا های بی نظیر وی خاطره داریم اقدام به تولید عطر با نام خود کرده است.

مهران مدیری در سال گذشته کلکسیونی از عطر های خود را معرفی کرد که شامل چند عطر زنانه و مردانه بود. این عطر ها هم اکنون در بازار داخلی موجود هستند و به عنوان بهترین عطر های ایرانی شناخته می شوند. برخی از بهترین مدل های برند مهران مدیری شامل عطر کلوز آپ، پلن، مینور و رِ مینور می شود.

عطر های سری پلن و کلوز آپ که به عنوان معروف ترین سری عطر های مردانه و زنانه مهران مدیری شناخته می شوند، رایحه بسیار معتدلی دارند. در نت عطر های مردانه این سری معمولا از رایحه هایی مانند لیمو ترش، گاردنیای یاسمنی، هلو، گشنیز، وانیل و نعنایی هندی استفاده می شود. در مدل زنانه عطر های مهران مدیری که به عنوان بهترین عطر های ایرانی محسوب می شوند، از رایحه موادی مانند ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب، نعنای هندی، سدر، یاس، فلفل، مشک، وانیل، چرم و عنبر استفاده شده است.

بهترین عطر های ایرانی

  • عطر نوید محمد زاده

نوید محمد زاده به عنوان یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازیگران ایرانی شناخته می شود که در تیر ماه سال ۹۹ با رونمایی از ۲ مدل عطر و ادکلن زنانه و مردانه با برند خود وارد صنعت عطر سازی شد و تصمیم گرفت تا در این بازار سهمی داشته باشد. عطر هایی که از این برند عرضه شده است For Her و For Him نام دارد. بر روی آن ها شعار تبلیغاتی «بماند به یادگار، از من به تو» نوشته شده است. عطر برند نوید محمد زاده هم اکنون یکی از بهترین عطر های ایرانی بازار است.

ادکلن فور هیم نوید محمد زاده که به طور اختصاصی برای مردان تولید شده است، از بوی ادویه ها تشکیل شده است. این عطر معمولا در موقعیت های رسمی استفاده می شود. به دلیل رایحه دلپذیر و مناسب آن، این عطر را می توان برای تمامی رده های سنی مناسب دانست. در مدل مردانه عطر نوید محمد زاده از رایحه های لیمو ترش، ریحان، برگ بنفشه، جوز، فلفل صورتی، نعنای هندی و خس خس استفاده شده است.

نکات مهم در صنعت عطر سازی ایران

نکات مهم در صنعت عطر سازی ایران

  • قدمت عطر های ایرانی

حال که با چند مورد از بهترین عطر های ایرانی آشنا شدید، خوب است با نکاتی درباره صنعت عطر سازی ایرانی آشنا شوید. یکی از نکاتی که در این حوزه وجود دارد، قدمت عطر های ایرانی است. خوب است بدانید که کشت گیاهان و گل های معطر برای تهیه عطر، روغن و کرم در ایران باستان نیز رونق داشته است. طبق مدارک به جای مانده از آن دوره که شامل کتیبه های هخامنشی می شود، ایرانیان از انواع عطر ها و رایحه های شیرین استفاده می کنند. طبق مدارک به جای مانده، ایرانیان به عنوان اولین تولید کنندگان عطر بوده اند؛ به همین دلیل است که ما در این مقاله تصمیم به معرفی بهترین عطر های ایرانی گرفتیم. امروزه عطر های ایرانی به عنوان یکی از خوشبو ترین عطر ها در بازار های جهانی شناخته می شوند.

  • اصالت ادکلن های ایرانی

عطر هایی که در ساخت خود از مواد طبیعی مانند گیاهان و گل های معطر استفاده می کنند، کیفیت و دوام بسیار بیشتری دارند؛ به همین دلیل است که یکی از عوامل مهم ایجاد تفاوت در بین عطر های ایرانی و خارجی، اصالت و طبیعی بودن عطر های ایرانی است. حال که با بهترین عطر های ایرانی آشنا شدید، خوب است بدانید بر خلاف دیگر کشور ها که در تولید ادکلن و عطر از مواد شیمیایی مانند وانیلین و کومارین استفاده می کنند، عطر های ایرانی به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نمی کنند و طبیعی بودن آن ها در بازار جهانی زبانزد است.

اصالت ادکلن های ایرانی

  • دوام ادکلن های ایرانی

یکی از عوامل بسیار مهمی که تعیین می کند عطر ها چقدر دوام داشته باشند، درصد اسانس های روغنی ادکلن و عطر است. ادکلن و عطر های ایرانی به دلیل اینکه از روش های سنتی استفاده می کنند، از درصد عصاره بیشتری استفاده می کنند. اسانس روغن های گیاهان در آن بیشتر از مدل های خارجی است. تنها عطر هایی که می توانند از لحاظ دوام با عطر های ایرانی رقابت کنند، عطر های اورجینال و مطرح فرانسوی هستند.

در این مقاله در مورد بهترین عطر های ایرانی صحبت کردیم. در ابتدا سه مدل از بهترین برند های موجود در بازار ایران را نام بردیم و سپس در مورد هر کدام از آن ها توضیح دادیم. در ادامه به نکات بسیار مهمی که عامل اصلی ایجاد تفاوت بین عطر های ایرانی و خارجی می شوند را نام بردیم و در مورد آن ها نیز توضیح دادیم. البته اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که بسیار سخت پسند هستند می توانید از خدمات مندپیکستر مجموعه مندلیف استفاده کنید تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. این سرویس به شما این امکان را می دهند که به راحتی در منزل خود عطر و ادکلن مورد نیازتان را تست کنید و اگر رایحه آن برای شما خوشایند بود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *