دسته بندی نشده

رایحه عطر کاپیتان بلک چگونه است؟

رایحه عطر کاپیتان بلک

عطری که استفاده می کنید، نشان دهنده سلیقه، استایل و شخصیت شما است. در انتخاب امضای شخصی خود باید بسیار دقیق و هوشیارانه عمل کنید. در ادامه مطلب، می خواهیم رایحه عطر کاپیتان بلک را بررسی کنیم. عطر کاپیتان بلک، در سراسر دنیا شناخته شده است و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. اگر رایحه توتون و تنباکو را دوست دارید، قول می دهیم که از این عطر هم خوشتان خواهد آمد. رایحه عطر کاپیتان بلک، محصول یک برند مشهور است (که در ادامه بیش تر در رابطه با این برند صحبت خواهیم کرد). تولید کنندگان، با ترکیب توتون و رایحه های جنگلی، عطری بی نظیر و فراموش نشدنی را تولید کرده اند. رایحه خاص آن، تند، گرم و در عین حال شیرین است. اغلب به آقایان سخت پسند و خوش استایل پیشنهاد می شود تا با استفاده از آن، یک اکسسوری منحصر به فرد را به استایل خود بیفزایند و همه نظر ها را به خود جلب کنند. برای خرید عطر  و همچنین اطلاع از رایحه های خاص و تفاوت می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید

برند ادکلن کاپیتان بلک

برند ادکلن کاپیتان بلک

ممکن است نام برند مشهور کاپیتان بلک را شنیده باشید، این برند آمریکایی که در سراسر دنیا، در رابطه با تولید توتون و تنباکو شناخته شده است، رایحه عطر کاپیتان بلک را به وسیله کمپانی Lane Limited تولید کرده است. کمپانی Lane Limited، در زمینه تولید عطر های خاص و منحصر به فرد فعالیت دارد. بیش تر عطر هایش نیز مشهور و شناخته شده اند. همچنین باید گفت که یکی از مهم ترین دلایلی که عطر کاپیتان بلک را مشهور می سازد، ماندگاری قابل توجه آن است. رایحه عطر کاپیتان بلک، بسیار قوی و ماندگار است.

ویژگی های رایحه عطر کاپیتان بلک

این ادکلن اغلب رایحه ای گرم و شیرین دارد که برای فصل های سرد سال بسیار توصیه می شود. نکته جالب اینجاست که در کنار نت های گرم و شیرین خود، رایحه ای تند نیز به مشام می رسد که تنها مختص به رایحه عطر کاپیتان بلک است. ماده اصلی این عطر، تنباکویی است که توسط برند کاپیتان بلک، تولید شده است. به همین دلیل نمی توان این عطر را با عطر های شیرین و گرم دیگر به راحتی مقایسه کرد. همچنین ترکیب نت های های سبز و جنگلی، با توتون و تنباکو، بسیار قابل توجه است. در نتیجه ترکیب مواد بالا، عطری ماندگار و قوی را برایتان به ارمغان می آورد.

عطر کاپیتان بلک را چه کسانی می توانند استفاده کنند؟

رایحه عطر کاپیتان بلک، به یک سن یا شخصیت خاصی محدود نمی شود. بلکه از این عطر مردانه آقایان جوانی که قصد جلب توجه در یک جمع را دارند یا حتی مردانی که میانسال یا سالمند هستند می توانند نهایت استفاده از این عطر خوشبو مردانه را ببرند، زیرا این رایحه با توتون و تنباکو آغاز شده است و با گیاهان سبز جنگلی خاتمه می یابد. با استفاده از آن می توانید نوستالژی های جذاب دوران جوانی را برای خود زنده کنید یا خاطراتی زیبا برای دوران پیری خود بسازید.

عطر کاپیتان بلک را چه کسانی می توانند استفاده کنند؟

زمان مناسب برای استفاده از عطر کاپیتان بلک

با توجه به رایحه گرم و شیرین آن، می توان گفت که برای فصل های سرد مناسب است، اما این مسئله بدان معنا نیست که رایحه این عطر تنها برای فصل های سرد مناسب است. بلکه از آن همیشه و در هر کجا می توانید بهره ببرید تا بویی خوش از خود بر جای بگذارید. می توانید در جلسات کاری مهم، مهمانی رسمی و حتی دورهمی های دوستانه، نیز از رایحه این عطر اسپرت بهره مند شوید.

قیمت و بسته بندی عطر کاپیتان بلک

این عطر در یک بسته بندی شیک و زیبا به مشتریان ارائه می شود. این بسته بندی شامل یک درب مشکی بر روی شیشه ای بی رنگ و مستطیل شکل است. نکته ای که در اولین برخورد با شیشه این ادکلن، توجه شما را جلب می کند، احتمالا مایع نارنجی رنگ موجود در شیشه بی رنگ آن است، زیرا تضاد این رنگ با یک درپوش مشکی، ظاهری جذاب را ارائه خواهد داد. شیشه مستطیل شکل و لوگوی بزرگ کاپیتان بلک نیز در کلاسیک بودن این عطر، بی تاثیر نیست. همچنین باید گفت که عطر کاپیتان بلک، برای هدیه نیز کاملا مناسب است، زیرا در یک جعبه طلایی رنگ و زیبا قرار دارد. با توجه به ویژگی هایی که در مطالب بالا ذکر کردیم، شاید این عطر را نمونه ای گران قیمت در نظر بگیرید. اما اصلا چنین نیست. لازم است ذکر شود که عطر کاپیتان بلک، در اندازه های ۱۰۰ میلی لیتر ارائه شده و دارای قیمت مناسبی است. در کل این عطر در میان ادکلن های مقرون به صرفه قرار می گیرد.

روغن عطر ‌کاپیتان بلک

روغن عطر ‌کاپیتان بلک

روغن کاپیتان بلک نیز درست مانند عطرش، دارای رایحه ای گرم، شیرین و بی نظیر است. با رایحه های عود، بالزامیک، چوبی و دودی آغاز می شود و در ادامه به استفاده از رایحه های عود، نت های چوبی و بخور ادامه پیدا می کند. رایحه روغن کاپیتان بلک، درست مانند رایحه عطر کاپیتان بلک بسیار منحصر به فرد و اسپرت است. این بدان معنا است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این روغن استفاده کنند و از آن لذت ببرند. روغن کاپیتان بلک فاقد الکل است و با یک بطری غلتک دار، به شما ارائه می شود.

با خرید این عطر و استفاده از رایحه عطر ‌کاپیتان بلک ، می توانید در تمام مهمانی ها بدرخشید و اثری ماندگار را از خود بر جای بگذارید. سایت مندلیف خدمات بسیار متفاوتی ارائه می دهد مانند سرویس مند شارژ که این امکان را برای شما فراهم می‌کند پس از استفاده از عطر مورد علاقه، شیشه خود را برای ما ارسال تا آن را مجدد شارژ کنیم. در اینصورت هزینه اضافی بسته‌بندی و جعبه و شیشه حذف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *