نقد و بررسی

۱۳ ادکلن مردانه با ماندگاری بالا (بهترین ها برای آقایان جذاب)

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا سبب می‌شوند شما از دست‌به‌جیب شدن برای خرید عطرهای متفاوت در امان بمانید. برخی از عطر ها تا دو روز ماندگاری دارند و این امر نشان از متریال بسیار مرغوب برای این محصولات است. اگر عطر و ادکلن را بعد از استحمام به‌جای لباس بر روی پوست تن خود اسپری کنید ماندگاری آن مدت‌زمان طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود. امروزه خرید بهترین ادکلن های مردانه از مارک های معروف قیمت بسیار بالایی دارند اما چون که این عطر و ادکلن ها ماندگاری بالایی دارند خرید آنها توصیه می شود. برای همین در این مقاله سعی بر آن داریم تا پیرامون بهترین برندهای عطر مردانه با ماندگاری بالا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

  • عطرهای مردانه باکیفی
  • عطرهای مردانه با اسانس معطر
  •  بهترین عطرهای مردانه با رایحه‌ای ماندگار

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کاپیتان بلک

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کاپیتان بلک

از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌تواند ادکلن کاپیتان بلک باشد که محصول کشور فرانسه است. این محصول به دلیل اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی بسیار متنوعی که در آن استفاده‌شده است برای چهارفصل شما در نظر گرفته‌شده است. روزهای سرد پاییزی و بهار خود را با کاپیتان بلک می‌توانید متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید. در سال ۲۰۰۶ ساخت این عطر زیر نظر کمپانی جان وین به انجام رسیده است. اگر بخواهیم از رایحه بویایی عطر کاپیتان بلک  که منحصربه‌فرد ترین عطر است برای شما بگویم می‌توانیم به عصاره گیاهان معطر اشاره داشته باشیم. این عطر خوش بو به دلیل غلظت بسیار بالایی که دارد بسیار مشهور شده است و تاکنون توانسته است فروش خوبی را در میان آقایان به خود اختصاص دهد. ازآنجایی‌که قدری با بوی توتون پیپ کاپیتان عجین شده است به آن لقب کاپیتان بلک را داده‌اند.

  • ماندگاری تا بیش از ۴۸ ساعت
  • رایحه‌ای ملایم و شیرین
  • پراکندگی بسیار بالا

ماندگارترین عطر خنک مردانه -کرید اونتوس

ماندگارترین عطر مردانه -کرید اونتوس

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند. رایحه‌های به کار گرفته‌شده در این عطر اعجاب‌انگیز قدری سبب ترش شدن این عطر در کنار شیرین بودن آن شده است. شاید رنج قیمتی این محصول قدری بالا باشد اما بدون تردید رایحه دل‌انگیز آن شمارا راضی خواهد کرد.

  • رایحه اولیه: ترنج، انگور فرنگی سیاه، آناناس، سیب
  • رایحه میانی: رز، نعناع هندی یاس، چوب درخت قان
  • رایحه پایه: وانیل، عنبر، خزه درخت بلوط، مشک

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی – پگاسوس

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی - پگاسوس

ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ادکلن پگاسوس با طبعی تلخ و تند به تأثیر از سرخس گونه‌های شرقی برای شما طراحی و تولیدشده است. ازآنجایی‌که اسانس‌های استفاده‌شده در آن‌قدری گرم است برای فصول سرد سال محصولی متناسب محسوب می‌شود. همچنین درصد ماندگاری این ادکلن خوشبو از نظر مصرف‌کنندگان بسیار عالی عنوان‌شده است و شما تا بیش از بیست‌وچهار ساعت می‌توانید رایحه خوش آن را استشمام کنید. این عطر مردانه محبوب در سال ۲۰۱۱ زیر نظر کشور فرانسه طراحی و تولیدشده است. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر متمایز تلخ و تند باشید ما به شما پگاسوس را توصیه می‌کنیم. نام این عطر برگرفته از یکی از اسب‌های افسانه‌ای یونان باستان است.

  • رایحه اولیه: ترنج، گل‌گاوزبان و زیره سبز
  • رایحه میانی: گل یاس، اسطو خودوس عادی و بادام تلخ
  • رایحه پایه: وانیل، چوب صندل و کهربا

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند  ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید. اولیویه کرید سیکس جنریشن عطر این عطر پرطرفدار است که زیر نظر کشور فرانسه و برند کرید آن را تولید کرده است. شیشه سفیدرنگ این ادکلن با دربی نقره‌ای زینت داده‌شده است که خود نماد تلالو جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ است.

  • رایحه اولیه: نارنگی ماندارین و ترنج
  • رایحه میانی: انگور فرنگی سیاه و چای
  • اسانس پایه: برگ درخت نارنج، صمغ گالبانیوم، چوب صندل سفید و مشک

ماندگار ترین ادکلن مردانه- ایفوریا

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کلوین کلاین

عطر مشهور ایفوریا ساخت کشور آمریکا است و ساختار متمایز آن دلیل استقبال بی‌نظیر از آن عنوان‌شده است. رایحه این عطر تلخ، تند و البته کمی خنک است. این عطر برای فصل بهار، پاییز و زمستان شما محصولی متناسب به شمار می‌آید. ازآنجایی‌که گل‌های طبیعی در آن به کار گرفته‌شده است برای فصل بهار نیز ایده ال است. ماندگاری این عطر در هوای خنک تا بیست‌ودو ساعت و در هوای گرم تا یازده ساعت عنوان‌شده است. همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در آب‌وهوای شرجی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. این محصول آمریکای در زمان اسپری کردن روی لباس تا ۴۸ ساعت برای شما با همان عطر و بوی اولیه قابل‌استشمام است.

  • رایحه اولیه: فلفل و زنجبیل
  • رایحه میانی: گیاه ریحان، مریم‌گلی، چوب سدر و علف وتیور
  • رایحه پایه: گیاه پاتچولی، گل لادن، چوب عود، عنبر و صمغ

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- بولگاری

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- بولگاری

عطر بولگاری را می‌توانید با رایحه شیرین، خنک و خوراکی برای روزهای گرم سال در نظر بگیرید. این عطر از ساختاری میوه‌ای با ترکیب چوب و گیاهان معطر بهره گرفته است که سبب اعجاب‌انگیز شدن عطر آن شده است. عطرهای بولگاری از تنوع بسیار زیادی بهره گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها نیز رایحه متمایزی را به خود اختصاص داده است. از همین رو افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از این محصول متمایز بهره بگیرند. اگر می‌خواهید در کنفرانس‌های کاری خود بدرخشید به شما توصیه می‌کنیم این عطر متمایز را برای خود تهیه کنید.

  • رایحه اولیه: پرتقال ماندارین، برگ درخت نارنج و پرتقال
  • رایحه میانی: گل پنبه، جلبک دریایی و اسطوخودوس
  • رایحه پایه: عنبر، گیاه مریم‌گلی، نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب درخت سرو ویرجینیا

 خنک ترین عطر مردانه با ماندگاری بالا – اکسیس بلو

عطر مردانه با ماندگاری بالا - اکسیس بلو

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا اکسیس شناخته‌شده است. اکسیس زیر نظر یک کمپانی فرانسوی طراحی و تولیدشده است. تاکنون بیش از چهل مدل عطر با برند اکسیس راهی بازار شده است که مطابق با سلایق متفاوت افراد در نظر گرفته‌شده است. اکسیس بلو عطری است با طبع خنک و ملایم که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار دارد. از همین رو برای فصول گرم سال بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۰۹ این عطر مردانه جذاب راهی بازار شده است و تا امروز توانسته طرفداران ویژه‌ای را در هر قشری به سمت خود جذب کند. اگر خلق‌وخوی آرام دارید و دوست دارید آرامش را به اطرافیان خود هدیه دهید این عطر برای شما یک انتخاب متمایز به شمار می‌آید.

  • رایحه اولیه: نیلوفر آبی، ترنج و نارنگی
  • رایحه میانی: اسطوخودوس، هل، جوز و چای
  • رایحه پایه: خس‌خس، سدر، لوبیا تونکا، مشک و چوب صندل

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کارولینا هررا CH

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کارولینا هررا CHماندگارترین ادکلن مردانه عطری است از دیار ایالات‌متحده که در سال ۲۰۰۹ راهی بازار شده است. این عطر طبعی معتدل دارد و در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرارگرفته است. در کل این عطر به اتحاد تضادها شهرت دارد که برازندگی بی‌قاعدگی را در هم می‌آمیزد. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرار دارد و برای فصول سرد شما محصولی ایده ال به شمار می‌آید. این را به یاد داشته باشید که عطرها در فصول سرد سال ماندگاری بیشتری را از خود به تصویر می‌کشند. رایحه ترش و شیرین این عطر با هر روحیه‌ای سازگاری دارد و این مهم به دلیل بهره گرفتن ازگل‌های شرقی و ادویه‌های هندی است.

  • رایحه اولیه: گریپ فروت و ترنج
  • رایحه میانی: بنفشه، یاس، روایح چوبی، جوز و زعفران
  • رایحه پایه: قند، وانیل، خس‌خس، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، چوب کشمیر، جیر، چرم و کهربا

 معروف ترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- آزارو ویزیت

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- آزارو ویزیت

آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود. در فصل پاییز و زمستان می‌توانید ماندگاری بیشتری را باقدرت پخش بالاتری از این عطر شاهد باشید. این محصول فرانسوی طبعی گرم دارد و شمارا یک نسل جوان‌تر به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید با اعتمادبه‌نفس بالا در خیابان‌های شهر قدم بزنید پیشنهاد ما خرید عطر فوق است.

  • رایحه اولیه: هل، ترنج، جوز، فلفل صورتی و زنجبیل
  • رایحه میانی: سدر، بخور خوشبو، درخت گایاک و لادن
  • رایحه پایه: شاهبوی و مشک

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- دولچه گابانا کی کینگ

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- دولچه گابانا کی کینگ

دولچه گابانا عطری است که با رایحه‌ای ملایم در پیش روی شما قرارگرفته است. این عطر در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یک عطر خاص راهی بازار شده است. طبع این عطر معتدل است و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرارگرفته است. این عطر مردانه جذاب از ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده الی از منظر مصرف‌کننده برخوردار است. همچنین رایحه آن به دلیل بهره گرفتن از اسانس‌های متفاوت قدری تند و در برخی مواقع شیرین است. اگر می‌خواهید در کنار رایحه خوش یک تصویرسازی زیبا را با این عطر بی‌نظیر روی میز توالت خود شاهد باشید به شما توصیه می‌کنیم دلچه را خریداری کنید.

  • رایحه اولیه: پرتقال خونی، فلفل قرمز شیرین، لیموترش، هل و دانه سرو کوهی
  • رایحه میانی: انجیر، اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا و شمعدانی
  • رایحه پایه: گیاه ناگارموتا، نعناع هندی، خس‌خس و سدر

ماندگار ترین ادکلن مردانه  – مون بلان مونت بلنک

ماندگار ترین ادکلن مردانه - مون بلان مونت بلنکمون بلان عطری است که رایحه‌ای خنک و شیرینی دارد و ساختار آن با استفاده از مرکبات، گل‌های میوه‌ای و گیاهان معطر شکل‌گرفته است. بهره‌گیری از اسانس چوب در این عطر سبب رسیدن به حس جنگل‌های نم خورده را برای شما تداعی می‌کند. این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

  • رایحه اولیه: ترنج ایتالیایی، اسطوخودوس فرانسوی
  • رایحه میانی: سرو سفید
  • رایحه پایه: خزه درخت بلوط

 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از بهترین برند-۱ میلیون از پاکو رابان

ماندگار ترین ادکلن مردانه

به سختی می توانید مردی را پیدا کنید که یک بطری از شمش طلای نمادین پاکو رابان (معروف به ۱ میلیون) را نخریده باشد. نسخه جدید این عطر که به دلیل جذابیت خیره کننده اش محبوب است، شدت آن را افزایش می دهد و یکی از بهترین عطر های مردانه است. این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

  • نت آغازی: گریپ فروت ، نعناع و پرتقال خونی
  • نت میانی :گل رز ، دارچین و ادویه
  • نت پایانی چرم : چوب های جنگل ، گیاه پاتچولی

 بهترین ادکلن مردانه باماندگاری بالا- دیور ساواج

عطر و ادکلن ماندگار مردانه

دیور یکی از بهترین برنده است که ، قوانین عطر را با ترکیب «افراطی» خود( Sauvage Elixir) بازنویسی می کند. با ترکیبی از گریپ فروت و ترکیبی از ادویه جات (جوز هندی، دارچین و هل) باز می شود، عطر ساواج جذابیت “عشق در اولین اسپری” را دارد. در حالی که نت اسطوخودوس که به طور خاص ساخته شده است، قبل از قرار گرفتن در پایه کهربایی به قلب می آید، تا پایانی متمایز داشته باشد.

  • اسانس اولیه : ترنج , فلفل
  • اسانس میانی : اسطوخودوس ,  , فلفل صورتی , لامی  خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی ,شمعدانی
  • اسانس پایه : لابدانیوم , آمبروکسان , سدرا

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای مردانه از اسانس‌های متفاوتی بهره گرفته‌اند. از همین رو ماندگاری آن‌ها متناسب با اسانس‌های به کار گرفته‌شده و متریال باکیفیت تفاوت دارد. شما می‌توانید برای خود بر اساس سلیقه‌تان محصولی ایده ال را تهیه کنید. عطرهای تند و تلخ، عطرهای شیرین و خنک، عطرهای گرم و شیرین مردانه و زنانه و ده‌ها رایحه دیگر برای شما بر اساس خلقیاتتان در نظر گرفته‌شده است. ازآنجایی‌که اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی استفاده‌شده برای ادکلن های مرغوب و باکیفیت قدری متفاوت است نیاز است قدری برای خرید این محصول هزینه کنید. خرید عطرهای با اسانس های متفاوت و قدری گران‌قیمت سبب متمایزتر شدن شما در جمع خواهد شد. امید است معرفی محصولات برگزیده فوق در راستای یک خرید موفق موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

  • عطرهای مردانه باکیفیت
  • اسانس‌های مرغوب
  • قیمت تمام‌شده بالا

9 دیدگاه در “۱۳ ادکلن مردانه با ماندگاری بالا (بهترین ها برای آقایان جذاب)

  1. مهتاب گفت:

    خیلی خوب بود ایت عطر ها ولی چرا ادکلن رودیر رو نذاشتید اونم واقعا خوبه و ماندگاری خوبی داره. البته باید از جای خوب پیدا کرد. من یک بار از دیجی و یک بار آسوکالا خرید خوب بودن ولی الان میترسم بخرم چون قیمت ها زیادی بالا رفته و اگه فیک باشه چی

  2. حمید گفت:

    سلام وقت بخیر
    ضمن تشکر از وقتی که برای معرفی ادکلن ها دارید و در نظر داشتن اینکه بخش زیادی از انتخاب ادکلن برای هر فردی میتونه سلیقه ای باشه
    ولی بنظر من ادکلن هایی که معرفی میکنید بیشتر موجودی انبار و فروشگاه خودتون برای تبلیغ فروش شون است تا یک مشاوره عمومی
    پیشنهاد میدهم اگر قصد معرفی برترین ها را دارید اینکار رابدون در نظر داشتن موجودی فروشگاه و انبار شرکت خودتون انجام دهید. ممنونم

    1. meysam.shadmani92 گفت:

      سلام وقت شما بخیر. ممنون از پیشنهادتون، ما سعی کردیم صرفا از عطرهای خودمون نباشه و عطرهای دیگه هم معرفی کردیم توی متن و یه سری عطر خودمون برای دسترسی بهتر کاربرد لینک قرار داده شده تا اگر کسی خواست سریع تر بتونه خرید کنه. هر عطری که پیشنهاد دارید هم می تونید توی کامنت برای بقیه بنویسید.

  3. قمر گفت:

    با سلام
    آیا عطرهای عربی هم ماندگاری بالایی دارن؟

  4. هجابندی گفت:

    ولی کرید اونتوس یچیز دیگه ست

  5. اشکانشون گفت:

    بله مخصوصا عطر مشهدی تا۲۰روز میمونه لعنتی

    1. عبدول جمالی گفت:

      عطر امواج عالی

  6. مهدی گفت:

    آزارو واقعا عطر خوبیه هم بوی خوبی داره هم ماندگاری خوب آخرین باری که خریدم یک و هفتصد بود

  7. بهرام کرمانی گفت:

    باسلام
    خدمت دوستان عزیز
    متاسفانه ادکلن کرید اونتوس باتوجه به قیمت بالایی که داره اصلا پخش بو و ماندگاری نداره(برخی عنوان میکنند توسط شرکت ریفورموله شده!!!). در ارتباط با این عطر تبلیغات زیادی شده ولی وقتی که خریداری شد (حدود۱۷میلیون تومان)اصلا با موارد تبلیغات شده همخوانی نداشت. درضمن ادکلن اصل و از سایت معتبر خریداری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *