راهنمای خرید عطر

معرفی چند عطر گرم مردانه با رایحه دلنشین

بهترین عطر گرم مردانه

خوش بو بودن یکی از ویژگی های اصلی و مهم هر فرد محسوب می شود، زیرا رایحه ها اولین تاثیر را بر روی ذهنیت افراد می گذارند و خاطراتی خوش برایشان به وجود خواهند آورد. همان طور که استفاده از لباس گرم در فصل زمستان توصیه می شود، عطر های گرم نیز علاوه بر ایجاد رایحه خوش، نقش بسیار موثری در گرم نگه داشتن شما دارند. اغلب در فصل تابستان عطر های شیرین و خنک توصیه می شود، اما برای فصل های سرد سال چه رایحه ای مناسب است؟ پیشنهاد ما استفاده از رایحه سنگین و چوبی، رایحه های تند و در نهایت رایحه مشک و فلفل است. برای تهیه بهترین عطر گرم مردانه ، بهتر است تا به دنبال این مواد، در ترکیباتش باشید. در ادامه مطلب چند نمونه از بهترین عطر های گرم مردانه را برایتان به طور دقیق بررسی خواهیم کرد.

۱) عطر تام فورد نویر Tom Ford Noir

عطر های این برند جزو معروف ترین و منحصر به فرد ترین رایحه ها در میان عطر های گرم محسوب می شوند. این عطر دارای رایحه استثنایی است و در فصل های سرد سال، حسی بی نظیر را به شما خواهد بخشید. اغلب به عنوان بهترین عطر گرم مردانه رسمی شناخته می شوند و اگر تعداد زیادی کت، شلوار و کروات در کمد لباس خود دارید و اغلب اوقات استایل هایتان رسمی است، لازم است یک عطر گرم تام فورد نویر برای خود تهیه کنید.

عطر تام فورد نویرTom Ford Noir

۲) عطر گوچی پور هوم

برای معرفی بهترین عطر گرم مردانه ، لازم است تا رایحه های تند و فلفلی گوچی را نیز در نظر بگیریم. زیرا طبع گرم و رایحه فلفل، موجب گرم شدن شما در فصل زمستان خواهند شد. عطر های گرم گوچی، بسیار قوی هستند. به همین دلیل اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند و نمی توان جز عطر های اسپرت دانست.

عطر گوچی Gucci

۳) عطر بولگاری من این بلک Bvlgari Man In Black

برند مشهور بولگاری، یک عطر گرم مردانه عالی با رایحه چوبی و تند را ارائه کرده است. برای مهمانی هایی که در فضای باز برگزار می شوند بسیار عالی است. رایحه این عطر، شما را در فصل زمستان گرم می کند و خاطرات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

عطر بولگاری من این بلک Bvlgari Man In Black

۴) عطر باس بیتل نایت BOSS BTTLED NIGHT

در ادامه معرفی بهترین عطر گرم مردانه، لازم است تا ادکلن گرم هوگو باس را نیز در نظر بگیریم. این عطر ها از رایحه های چوبی و تند برخوردار اند که در هوای سرد معجزه می کنند. همچنین باید ذکر شود که در کنار مردانگی، حس ظرافت و مدرن بودن را نیز به شما انتقال خواهند داد. در نتیجه برای آقایانی که علاقه زیادی به ترند های جدید دارند، مناسب است.

عطر باس بیتل نایت BOSS BTTLED NIGHT

۵) عطر دیور ساواج Dior Sauvage (گرم و تلخ)

برای آشنایی با بهترین عطر گرم مردانه ، لازم است تا عطر گرم دیور ساواج را نیز در لیست خود قرار دهید. این عطر برای یک عصر زمستانی سرد طراحی شده است و حس بی نظیری را در هوای سرد به شما خواهد بخشید. با استفاده از این رایحه منحصر به فرد، می توانید تمام چشم ها را به سمت خود خیره کنید.

عطر دیور ساواژ Dior Sauvage

۶) عطر بلو د شنل Bleu De Chanel

جهت انتخاب و تهیه بهترین عطر گرم مردانه ، بهتر است، به عطر های شنل به خصوص عطر بلو د شنل توجه کنید. این عطر رایحه ای گرم دارد، به شدت شیک و تجملی است و برای افراد لاکچری پسند، عطری مناسب محسوب می شود. رایحه آن از ترکیبات چوبی ساخته شده است و از ماندگاری بی نظیری برخوردار است. این عطر می تواند به مدت یک روز کامل، بر روی لباس شما باقی بماند.

بهترین عطر گرم مردانه

۷) عطر گرم مردانه نویت د ایسه Nuit D’Issey

عطر نویت د ایسه برای استفاده در شب ها طراحی شده است و رایحه ای بسیار منحصر به فرد دارد. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل بطری سیاه رنگی که دارد، برای هدیه دادن به آقایان، بسیار زیبا و شیک است. آقایان سخت پسند، هنگام خرید بهترین عطر گرم مردانه عطر های نویت را فراموش نکنند، زیرا در فصل های سرد سال می توانند بسیار تاثیر گذار و خاطره ساز باشند.

بهترین عطر گرم مردانه

۸) عطر ویکتور اند راف اسپایس بامب Viktor & Rolf Spicebomb

 همان طور که از نام این عطر گرم متوجه می شوید، محتویات آن شامل مقدار بسیار زیادی از ادویه ها است که در نتیجه رایحه ای گرم و لذت بخش را به شما خواهد بخشید تا در فصل زمستان، با استفاده از بهترین عطر گرم مردانه احساسی دلپذیر و منحصر به فردی را داشته باشید. این عطر ادویه ای، می تواند برای آقایان مدرن، انتخابی عالی باشد.

بهترین عطر گرم مردانه

۹) ادکلن ابسولوت فارنهایت دیور Absolute Fahrenheit From Dior

این عطر بسیار قدیمی و کلاسیک است. با استفاده از آن می توانید احساسات نوستالژیک خود را زنده کرده و از آن نهایت لذت را ببرید. خرید عطر مردانه دیور فارنهایت برای آقایان سخت پسند انتخابی رضایت بخش است.

بهترین عطر گرم مردانه

عطر های گرم اغلب دارای رایحه های چوبی، چرمی و تند و سایر رایحه های گرمابخش هستند و هنگامی که با استایل های مناسبشان همراه باشند ترکیبی اثرگذار ایجاد خواهند کرد. در فصل های سرد عطر های گرم را از یاد نبرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *