دسته بندی نشده

پیشنهاد چند عطر ماندگار و ارزان با رایحه های شگفت انگیز

عطر ماندگار و ارزان

هنگامی که صحبت از عطر می شود، اغلب یک اکسسوری گران قیمت جلوی چشمانتان نقش می بندد اما امروزه عطر ماندگار و ارزان نیز در بازار کم نیست. هیچ چیزی مانند بوی خوش نمی تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. در گذشته اگر اسم عطر ماندگار و ارزان را می آوردیم اصلا تصویر خوبی در ذهن مردم شکل نمی گرفت، زیرا اغلب مردم عادت کرده بودند به این که عطر های عالی و ماندگار را با قیمت بالا خریداری کنند و عطر ارزان قیمت در واقع به معنای رایحه بد و با ماندگاری کم بود؛ اما امروزه عطر ماندگار و ارزان قیمت کم‌ نیست. عطر هایی که دارای رایحه های بسیار عالی هستند و حتی بعضی از نمونه های آن را می توان به مدل های گران قیمت نیز ترجیح داد. در ادامه مطلب قصد داریم بیش تر درباره عطر ماندگار و ارزان صحبت کنیم و شما می توانید برای بازدید و تهیه انواع عطر ها به سایت مندلیف مراجعه کنید. همچنین می خواهیم چند نمونه از بهترین مدل ها را نیز برای شما معرفی کنیم.

انتخاب عطر مناسب

انتخاب عطر، یک مسئله کاملا شخصی است و ما نمی توانیم یک نسخه کلی برای همه بپیچیم اما چند نکته را در خرید عطر ماندگار و ارزان برایتان در ادامه خواهیم آورد تا در خرید عطر هایتان از آن ها استفاده کنید.

  1. خرید عطر تقلبی ممنوع: عطر های بسیار زیادی هستند که با وجود اصل بودن، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند. با خرید عطر های تقلبی به سلامتی خود آسیب نزنید و پول خودتان را نیز هدر ندهید.
  2. به ظاهر عطر توجه نکنید: عطر هایی که شیشه های زیبا و فریبنده دارند، هزینه بسیار بالایی جهت طراحی آن شیشه پرداخته اند و در نتیجه آن هزینه را از خریدار دریافت می‌کنند. برای خرید عطر ماندگار و ارزان، به دنبال ظاهری ساده باشید، زیرا محتوای داخل شیشه اهمیت دارد نه خود آن.
  3. به نوع پوست خودتان توجه کنید: پوست های چرب، اغلب ماندگاری عطر ها را بیش تر می کنند و پوست های خشک بر خلاف آن عمل می کنند. جهت خرید عطر ماندگار و ارزان ابتدا به نوع پوست خودتان توجه کنید.
  4. از هر فروشگاهی خرید نکنید: مطمئن شوید که فروشگاهی که از آن خرید می کنید معتبر است زیرا بسیاری از فروشگاه های نامعتبر، عطر تقلبی را به جای عطر ماندگار و ارزان می فروشند که اصلا آن کیفیت را ندارد.

در ادامه شما را با چند نمونه از عطر های معروف، با ماندگاری بالا و قیمت ارزان آشنا خواهیم کرد تا در صورت لزوم آن ها را تهیه کنید.

انتخاب عطر مناسب

۱) عطر Versace Pour Homme

عطر های ورساچه همیشه جزو نمونه هایی با قیمت مناسب شناخته شده اند. این عطر با استفاده از رایحه مرکبات مختلف، گل مریم و سنبل ساخته شده است. همچنین با استفاده از پایه های کهربا و مشک، کار را به اتمام رسانده است تا هر کسی که به شما نزدیک می شود، رایحه ای مدیترانه ای به مشامش برخورد کند و حس خوبی را از شما دریافت کند. یکی از نکات ویژه این عطر ماندگار و ارزان، اندازه بطری آن است. عطر ورساچه پور هوم در اندازه های مختلفی به بازار عرضه شده است تا اگر عطر را تنها برای موقعیت های خاص خریداری می کنید، به راحتی نمونه های کوچک تر آن را انتخاب کنید و هزینه کم تری بپردازید.

عطر Versace Pour Homme

۲) عطر Calvin Klein CK Everyone

برند کلوین‌ کلاین، ابتدا با طراحی لباس های خود در دنیا مشهور شد اما امروزه با راه اندازی خط تولید مشهورCK  (سی کی) در زمینه عطر سازی نیز شهرت بسیار زیادی را به دست آورده است و تقریبا در سراسر دنیا شناخته شده است.

در ترکیبات اصلی این عطر ماندگار و ارزان از مرکبات، زنجبیل و چوب سدر استفاده شده است. عطر سی کی اوری وان، فاقد هر گونه الکل و از مواد طبیعی ساخته شده است و دارای گواهی سلامت از موسسه نوآوری محصولات Cradle to Cradle است. این عطر مناسب برای کسانی است که نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند اما به دنبال رایحه ای خاص و منحصر به فرد هستند. این مدل عطر کلوین کلاین نیز مانند عطر ورساچه، اغلب در سایز های متفاوت عرضه می شود تا خرید آن را برای شما آسان تر سازد.

عطر Calvin Klein CK Everyone

۳) عطر Drakkar Noir

شروع تولید این عطر، به وسیله گای لورچ در سال ۱۹۸۲ اتفاق افتاد که در همان زمان نیز به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرد. ترکیبات آن کمی پیچیده است زیرا تنها رایحه پایه ای آن از ۷ ماده مختلف و رایحه میانی آن از ۱۳ ماده دیگر تشکیل شده است اما برخلاف ترکیبات پیچیده و کیفیت بالای آن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این عطر ماندگار و ارزان، رایحه بسیار قوی دارد، به طوری که شاید یک اسپری از آن برای یک روزتان کافی باشد و هر کسی که به شما نزدیک می شود، رایحه آن را به خوبی تشخیص دهد و از آن لذت ببرد.

شما می توانید برای خرید پکیج های ویژه هدیه عطرها با قیمت مناسب و حجم کم به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه نمایید.

عطر Drakkar Noir

۴) عطر Nautica Blue

این عطر را بیش تر به آقایان ماجراجو و خلاق پیشنهاد می کنیم زیرا در ترکیبات پایه آن، از رایحه برگ های سبز، سیب، نیلوفر آبی و در پایه میانه آن از گل یاس استفاده شده است و در پایه آخر این عطر شاهد رایحه منحصر به فرد مشک، چوب صندل و چوب سدر خواهید بود. این عطر ماندگار و ارزان، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و همچنین دارای ماندگاری مناسبی است اما نسبت به عطر های گفته شده ماندگاری کمتری دارد ولی هنوز هم به جرات‌ می توان گفت که این عطر جزو بهترین عطر های ارزان قیمت و ماندگار محسوب می شود.

عطر ماندگار و ارزان

اغلب عطر های ماندگار و ارزان قیمت، ممکن است حتی از نمونه های گران نیز بهتر عمل کنند. پس فریب برند و ظاهر هیچ عطری را نخورید و تنها به محتوای درون شیشه توجه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *