عطرهای محبوب سلبریتی‌ها که شما هم می‌توانید استفاده کنید

عطر پیر و جوان و فقیر و غنی نمی‌شناسد و از هر قشری علاقه‌مندان زیادی دارد. به همین دلیل چهره‌های سرشناس و سلبریتی‌ها نیز که دستی در هر چیزی دارند، از طرفداران دوآتشه عطرهای خوشبو به حساب می‌آیند و سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم که عطر مخصوصی را به عنوان عطر ترازاول خود انتخاب کرده‌اند. از آنجایی که افراد زیادی خط سلبریتی‌ها را می‌خوانند و عطر و لباس خود را با توجه به انتخاب سلبریتی‌ها بر می‌گزینند، در ادامه قصد داریم با هم ببینیم سلبریتی‌های محبوب و پرطرفدار چه عطرهایی استفاده می‌کنند، چه بسا عطری که قصد خرید آن را دارید، همان عطر سلبریتی‌ موردعلاقه شما باشد.

راد استورات (Rod Stewart)

«راد استوارت» اسطوره افسانه موسیقی راک اند رول (Rock And Roll)، به حساب می‌آید و به رغم اینکه سن و سالی از او گذشته، اما هنوز هم خوش‌تیپ و خوش‌سلیقه است و عطرهای بسیار خوشبویی می‌زند. جالب است بدانید عطر «ورساچه پور هوم» ( Versace Versace Pour Homme) عطر شماره یک راد استورات شناخته می‌شود و طرفدارانی که این اسطوره دنیای موسیقی را از نزدیک ملاقات کرده‌اند، رایحه این عطر خوشبو به مشام‌شان خورده است.

کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld)

امکان ندارد به دنیای پوشاک علاقه داشته باشید و اهل عطر و ادکلن نباشید، «کارل لاگرفلد» فقید، اسطوره دنیای پوشاک یکی از طرفداران دوآتشه عطر و ادکلن به حساب می‌آید و از آنجایی که در کنار حضور فعال در دنیای مد و پوشاک، شخصاً دستی در دنیای عطر و ادکلن داشت. یکی از طرفداران پروپاقرص عطر و ادکلن به حساب می‌آمد. به همین دلیل گلچینی از خوش‌رایحه‌ترین عطرهای دنیا در مجموعه عطر و ادکلن‌های این طراح لباس فقید یافت می‌شد. اما گل سرسبد این عطرها، «الور هوم اسپرت» (Allure Homme Sport)، بود. گفته می‌شود «لاگرفلد» به اندازه‌ای به این عطر علاقه داشت که رایحه «الور هوم اسپرت» در هر مکانی حکایت از حضور «کارل لاگرفلد» در آن مکان داشت.

مونتل ویلیامز (Montel Williams)

اگر اهل تماشای برنامه‌های تلویزیونی آمریکایی باشید به احتمال زیاد «مونتل ویلیامز» را می‌شناسید و برنامه «شو مونتل ویلیامز» (The Montel Williams)، را دیده‌اید،‌ این مجری بلند بالا در کنار علاقه به سینما و تلویزیون، از طرفداران دوآتشه عطرهای خوشبو به حساب می‌‌آید و افرادی که از نزدیک با مونتل در ارتباط هستند، از علاقه خاص وی به عطر «کرید سیلور مانتین» (Creed Silver Mountain )، خبر می‌دهند.

فِی داناوی (Faye Dunaway )

امکان ندارد به سینمای کلاسیک علاقه داشته باشید و نام «فی داناوی» به گوش شما نخورده باشد. این هنرپیشه کهنه‌کار در دنیای سینما برای خود اسم و رسمی دارد و حضور یک جایزه اسکار و سه گلدن گلوب در کارنامه هنری «داناوی» از هنر و سلیقه این هنرمند پیشکسوت حکایت دارد. «داناوی» در چیزی حدود ۵۰ اثر برجسته سینمایی حضور داشته و فیلم‌های معروفی مانند «آسمان‌خراش جهنمی» و «بانی و کلاید»، را در کارنامه این هنرمند شاهد هستیم.

«داناوی» از طرفداران پر و پا قرص برند جورجیو آرمانی به حساب می‌آید و در کنار پوشاکی که از این برند استفاده می‌کند، در بیشتر مواقع از لباس‌های او رایحه عطرهای برند جورجیو آرمانی به مشام می‌رسد، در میان این عطرها، «فی داناوی» علاقه خاصی به عطر «آکوا دی جیو» ( Acqua Di Gio ) دارد و این عطر به عنوان عطر شماره یک این هنرپیشه کهنه‌کار شناخته می‌شود.

جیمز مک‌آووی (James McAvoy)

در این قسمت به بازیگر خوش‌تیپ اسکاتلندی رسیدیم که به احتمال زیاد هنرنمایی او در فیلم‌های «مردان ایکس» (X-Men) و «بلوند اتمی» (Atomic Blond)، را به خاطر دارید. «مک‌آووی» از آن دسته هنرپیشه‌های خوش‌تیپی است که کسی او را تاکنون بدون استفاده عطر و ادکلن ندیده و همیشه عطرهای خوشبویی را به خدمت می‌گیرد. در میان تمام عطرهایی که «جیمز مک‌آووی» استفاده می‌کند، عطر «دیور فارنهایت» (Dior Fahrenheit)، به عنوان عطر موردعلاقه او شناخته می‌شود و در بیشتر مواقع رایحه این عطر با «مک‌آووی» همراه است.

کوین بیکِن (Kevin Bacon)

اگر به فیلم‌های ترسناک و علمی‌تخیلی علاقه داشته باشید به احتمال زیاد فیلم «مرد توخالی» (The Hollow Man)، محصول سال ۲۰۰۰ میلادی را دیده‌اید و به خاطر دارید که «کوین بیکن» با حضور در این فیلم راه صد ساله را در یک شب طی کرد و به موفقیتی چشم‌گیر رسید. از آن زمان تاکنون «بیکن» در فیلم‌های زیادی حضور داشته و جدیدترین اثر وی نیز از قضای روزگار فیلمی ترسناک است.

«بیکن» در کنار علاقه به حضور در فیلم‌های ترسناک و دلهره‌‌آور، علاقه وافری به دنیای عطر و ادکلن‌ دارد و مجموعه‌ای از بهترین عطرها و ادکلن‌های تراز اول را در اختیار دارد، اما از میان تمام این عطرها، عطر «دیور ساواج» (Dior Sauvage) به عنوان عطر شماره یک «بیکن» به حساب می‌آید و در بیشتر مواقع این عطر از لباس‌های وی به مشام می‌رسد.

کوین کاستنر (Kevin Costner)

«کوین کاسنتر» ممکن است این روزها حضوری کم‌رنگ در دنیای هالییود داشته باشد، اما از هنرپیشه‌ای صحبت می‌کنیم که به رغم ۶۵ سال سن، هنوز هم خوش‌تیپ و قیافه است و به لحاظ هنری نیز کارنامه‌ای درخشان دارد. «از فیلم‌های معروف «کوین کاسنتر» می‌توان به «رقصنده با گرگ» (Dance With the Wolves) و «محافظ ‌شخصی» (Bodyguard)، اشاره کرد و در میان عطرهایی که «کوین کاستنر»، استفاده می‌کند، بیشتر از هر عطری، عطر «کول واتر» (Cool Water) از برند «دیویدف» (Davidoff)، به چشم می‌خورد.

ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens)

«هاجنز» بازیگر و خواننده‌ زیبارویی است که علاقه‌مندان فیلم‌های پرزدوخورد، به تازگی فیلم «پسران بد تا ابد» (Bad Boys For life)، را از او دیده‌اند و به خوبی در جریان سلیقه «هاجنز» در انتخاب لباس و پوشاک قرار دارند. این هنرپیشه موفق و ترازاول که دوران اوج موفقیت خود را سپری می‌کند، در انتخاب لباس و پوشاک وسواس بسیار زیادی دارد و وقتی صحبت از عطر موردعلاقه به میان می‌آید، «ونسا هاجنز» تنها از عطر «تام فورد توباکو وانیل» (Tom Ford Tobacco Vanille)، سخن به میان می‌آورد. این عطر نه تنها عطر محبوب «ونسا هاجنز» است، بلکه این بازیگر به اندازه‌ای به «تام فورد توباکو وانیل» علاقه‌ دارد که خرید این عطر را به دیگر سلبریتی‌ها نیز پیشنهاد می‌کند.

گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow)

حتی اگر به دنیای عطر و ادکلن علاقه نداشته باشید، باز هم بدون شک اسم مجموعه عطرهای «هوگو باس» (Hugo Boss) به گوش شما خورده است. این وضعیت برای سلبریتی‌ها نیز وجود دارد و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که به عطرهای «هوگو باس» دل‌باخته‌اند. یکی از این سلبریتی‌ها «گوئینت پالترو» است که مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف عطرهای «هوگو باس» در گلچین عطرهای وی به چشم می‌خورد. در میان تمام این عطرها،‌ «گوئینت‌ پالترو» به «هوگو باس مان» (Hugo Boss Mann)، علاقه بیشتری دارد و این عطر به عنوان عطر شماره یک این سلبریتی شناخته می شود.

ان هتوی (Anne Hathaway)

در این قسمت به «ان هتوی» رسیدیم که نه تنها یکی از سرشناس‌ترین هنرپیشه‌های زن چند سال اخیر به حساب می‌آید، بلکه یکی از طرفداران پروپاقرص عطر و ادکلن است و گلچینی از عطرهای خوش‌ رایحه‌ را در کلکسیون عطرهای «هتوی» شاهد هستیم. در میان این عطرها، «شنل چنس» (Chanel chance) یکی از محبو‌ب‌ترین عطرهای «هتوی» است و طرفداران این سلبریتی سرشناس مدعی هستند که «هتوی» حساب خاصی برای «شنل چنس» باز کرده و این عطر را در مراسم مهم و رسمی استفاده می‌کند.

شارلیز ترون (Charlize Theron)

اگر از طرفداران «شارلیز ترون» باشید حتماً به خوبی درجریان هستید که این هنرپیشه زیبارو، در کنار کارنامه پروپیمان در صنعت سینما، دستی هم در دنیای مد و پوشاک هم دارد. در نتیجه همان‌گونه که انتظار دارید «شارلیز ترون» کلکسیونی از خوش‌رایحه‌ترین عطرهای دنیا را در اختیار دارد و گفته می‌شود که این عطرها یکی از دیگری خوش‌رایحه‌تر هستند. در میان این عطرهای ترازاول، «دیور جادور» (Dior J’Adore)، گل سرسبد مجموعه عطرهای «شارلیز ترون» به حساب می‌آید و طرفداران این سلبریتی، بارها وی را با این عطر دل‌انگیز مشاهده کرده‌اند.

اشتون کوچر (Ashton Kutcher)

«اشتون کوچر» نزیک به دو دهه است که در هالیوود حضور دارد و اگر خاطرتان باشد همین چند سال پیش در نقش «استیو جابز» فقید حاضر شد. این هنرپیشه که چند سالی همسر «دمی مور» (Demi Moore)، دیگر سلبریتی زیباروی هالیوودی بود، در کنار حضور در سینما و تلویزیون، ید طولایی در صنعت مدلینگ دارد و کارنامه درخشان او به عنوان مدل لباس باعث شده تا «اشتون» وسواس خاصی برای انتخاب عطر و ادکلن داشته باشد و همیشه سراغ بهترین عطرهای دنیا برود. «اشتون» طرفدار دوآتشه «لانوین اکلت دآرپیچ‌ هوم» (Lanvin Eclat D’Arpege Pour Homme) است و این عطر به مشخصه‌ای خاص از «اشتون کوچر» تبدیل شده.

ناتالی پورتمن (Natalie Portman)

بدون شک ناتالی پورتمن زیبارو معرف حضور شما هست و هنرنمایی این هنرپیشه را در فیلم‌هایی مانند «قوی سیاه» (Black Swan)، دیده‌اید. پورتمن در دنیای سینمایی «مارول» (Marvel) نیز حضور چشمگیری دارد و از آن دسته سلبریتی‌هایی به حساب می‌آید که در کنار سینما، در فعالیت‌های انسان‌دوستانه نیز حضوری چشمگیری دارد. «پورتمن» سلبریتی بسیار احساساتی است و عقیده دارد عطری که افراد استفاده می‌کنند، بیانگر شخصیت‌ آنها است. در نتیجه دقت خاصی برای انتخاب عطر به خرج می‌دهد و عطرهای ترازاولی را در کلکسیون عطرهای او شاهد هستیم. یکی از این عطرها، عطر پرطرفدار «میس دیور» (Miss Dior)، است. این عطر جایگاه خاصی در نزد «ناتالی پورتمن» دارد و طرفداران وی گاه و بیگاه شاهد استفاده «پورتمن» از این عطر خوش‌رایحه هستند.

جولیا رابرتس (Julia Roberts)

نزدیک سه دهه است که جولیا رابرتس زیبارو را در پرده نقره‌ای می‌بینیم و انصافاً هم باید اعتراف کرد که «جولیا رابرتس» آثار درجه یکی را روانه سینما کرده است. این سلبریتی موفق و دوست‌داشتنی، یکی از طرفداران دوآتشه عطر و ادکلن به حساب می‌آید و علاقه‌مندانی که زندگی «جولیا رابرتس» را دنبال می‌کنند، مدعی هستند وی هرگز بدون عطر یا ادکلن از منزل بیرون نیامده و حتی زمانی که اوقات فراغت خود را در خانه سپری می‌کند نیز عطرهای فریبنده‌ای می‌زند. یکی از این عطرها که در کنار «جولیا رابرترس»، سلبریتی‌های سرشناس دیگری نیز به آن علاقه دارند، عطر «لانکوم لاوی ست بل» (Lancome La Vie Est Belle)، است. جالب است بدانید در کنار «جولیا رابرتس»، سلبریتی‌های سرشناس دیگری مانند «لوپیتا نیونگو» (Lupita Nyong’o)، که هنرنمایی چشمگیر او را در فیلم «۱۲ سال بردگی» دیدیم و اخیراً نیز شاهد هنرنمایی او در فیلم «پلنگ سیاه» بودیم، چهره‌سرشناس دیگری است که علاقه خاصی به عطر «لانکوم لاوی ست بل»، دارد.

نائومی واتس (Naomi Watts)

امکان ندارد جایی به فهرستی از عطرهای موردعلاقه سلبریتی‌ها اشاره شود و اسمی از «نائومی واتس» به میان نیاید، این هنرپیشه بریتانیایی که بیشتر از ۳ دهه است در پرده نقره‌ای حضور دارد، یکی از طرفداران پروپاقرص عطر «ایفوریا» (Euphoria) از برند «کلوین کلاین» (Calvin Clein)، است و گفته می‌شود که این عطر جایگاه خاصی برای «نائومی واتس» دارد. جالب است بدانید «منا سواری» (Mena Suvari )، دیگر هنرپیشه زیبارویی است که علاقه ویژه‌‌ای به عطر «ایفوریا» دارد و این عطر را برای مراسم مهم و رسمی استفاده می‌کند.

جنیفر لوپز ( Jennifer Lopez Still)

به عنوان آخرین سلبریتی از فهرست عطرهای موردعلاقه چهره‌های سرشناس، به «جنیفر لوپز» رسیدیم که نه تنها دستی در خوانندگی دارد، بلکه در دنیای سینما و تجارت نیز چهره‌ای شناخته شده است و برند لباس و تولید عطر این سلبریتی، نظر هواداران دنیای مد و پوشاک را به خود جلب کرده است. به این ترتیب از آنجایی که «جنیفر لوپز» برند تولید عطر دارد، کاملاً مشخص است که این سلبریتی فوق‌ستاره، از عطرهای برند خودش استفاده کند. در میان این عطرها، عطر «استیل جنیفر لوپز» (Still Jennifer Lopez)، محبوب‌ترین عطر این سلبریتی شناخته می‌شود و این عطر جایگاه خاصی در میان کلکسیون عطرهای جنیفر لوپز پیدا کرده است.

همان‌گونه که وعده داده بودیم، فهرست کاملی از عطرهای موردعلاقه سلبریتی‌های سرشناس را با شما درمیان گذاشتیم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم چهره‌های سرشناسی می‌شناسید که به عطر خاصی علاقه دارند، نام این سلبریتی و عطر موردعلاقه وی را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
خانه

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟