دسته بندی نشده

نگاهی کوتاه به عطر با رایحه هندوانه

عطر با رایحه هندوانه

در دنیای امروز، رایحه‌های مختلفی را برای تولید عطر مورد استفاده قرار می‌دهند و حتی اخیرا از رایحه میوه‌های متنوع در کارخانه‌های عطرسازی استفاده می‌شود. از این رو، برخی از عطر‌ها مانند عطر با رایحه هندوانه به چند روش تولید می‌شود و محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دارد. عطر هندوانه نیز مانند بسیاری از عطرهای میوه‌ها و گل‌ها است. در حقیقت، عطری در دنیا وجود ندارد که واقعاً یادآور یک برش هندوانه رسیده در گرمای تابستان باشد. عطر با رایحه هندوانه ترکیبی از چند ماده شیمیایی است که رایحه هندوانه را برای شما به وجود می‌آورد. اگرچه عطر با رایحه هندوانه ساختگی بوده ولی بوی بسیار جذاب و دل انگیزی دارد. در بیشتر موارد، آن چیزی که شما از این عطر احساس می‌کنید یک ماده شیمیایی معطر به نام کتون هندوانه است. در واقع، این ماده شیمیایی شفاف، تازه و کمی میوه‌ای است و مطمئنا همه‌ شما این رایحه را قبلا بو کرده‌اید. برای خرید عطرهایی با رایحه میوه می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید. در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های عطر هندوانه‌ای اشاره خواهیم کرد.

آیا تمایل دارید بدانید بوی یک عطر با رایحه هندوانه چگونه است؟

عطر با رایحه هندوانه

در واقع، عطر با رایحه هندوانه یک عطر میوه‌ای و معطر در نظر گرفته می شود که در سال ۱۹۹۰ وارد بازار شده است و در همان سال اول به یکی از پر فروش‌ترین عطر‌های تاریخ تبدیل شد. فروش این عطر به میزانی رسید که توانست در کمترین زمان ممکن با دیگر عطرهای مطرح دنیا رقابت کند و جایگاه خود را در بین اولین‌ها به دست آورد. ولی متاسفانه امروزه نسخه زنانه این عطر متوقف شده است و شما دیگر نمی‌توانید این عطر را در فروشگاه‌های بزرگ و یا داروخانه‌‌ها پیدا کنید.

عطر با رایحه هندوانه چه مزایایی دارد؟

عطر با رایحه هندوانه

همان طور که می‌دانید عطر با رایحه هندوانه قادر است تمام لذت‌های یک روز گرم تابستان را در ذهن شما به وجود آورد و تعداد عطر‌های کمتری در دنیا وجود دارد که این احساس زیبا را به شما هدیه بدهد. طبق مطالعات انجام گرفته در یک مقاله معروف علمی، معلوم شد که دو ترکیب شیمیایی آلدهید، عطر هندوانه را به وجود آورده است. در حقیقت، آلدهید‌ها ترکیبات شیمیایی آلی هستند که اغلب با رایحه‌ها همراه هستند. دو موردی که بیشتر در عطر هندوانه مورد استفاده قرار گرفته است، آلدهیدهای C۶ و C۹ هستند که به طور معمول به عنوان بوی “سبز” توصیف می‌شوند.

هنگام انتخاب عطر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب عطر

ممکن است پاسخ به این سوال مهم کمی دشوار باشد. وقتی وارد یک فروشگاه عطر می‌شوید، انواع مختلفی از عطرها را می‌توانید پیدا کنید، از عطر با رایحه گل گرفته تا عطر‌ با رایحه هندوانه، بسیاری از افراد در هنگام خرید عطر بیشتر بر روی بو تمرکز می‌کنند. با این حال، برای افرادی که به سلامت خود فکر می‌کنند، اولین تمرکز باید بر روی مجوزها باشد. برخی از عطرهای تولید شده و فروخته شده در کشور ما مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا هستند، در حالی که برخی از آن‌ها عطرهای بدون نظارت هستند که متاسفانه در بازار موجود می‌باشند. سپس سعی کنید مقدار کمی از عطر را بر روی مچ دست خود آزمایش کنید زیرا با این روش بوی عطر بهتر احساس می شود و می‌توانید عطر مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید. علاوه بر آن، به عنوان یک قانون طلایی در هنگام انتخاب عطر، حداقل سه دقیقه صبر کنید تا عطر به پوست شما برسد، به این ترتیب شما این فرصت را خواهید داشت که ببینید مثلا عطر با رایحه هندوانه آیا بوی واقعی هندوانه را می‌دهد یا خیر، متاسفانه یکی از رایج‌ترین اشتباهات در هنگام خرید عطر این است که تعداد بسیار زیادی از افراد به خاطر نام برند، آن عطر را انتخاب می‌کنند. در حالی‌که بوی عطرها روی پوست هر شخص متفاوت است، ممکن است عطرهای رایج برای شما انتخاب خوبی نباشد.

چرا باید با توجه به سن خود عطر انتخاب کنید؟

هر پوستی رایحه خاص خود را دارد، درست مثل اثر انگشت است. در واقع، رایحه خاص هر پوست نتیجه سبک زندگی شما است و عوامل مختلفی مانند رژیم غذایی، دارو و فعالیت بدنی بر آن تاثیر دارد. در ابتدای زندگی بزرگسالی، جوانان بیست ساله اغلب جاه‌ طلب بوده و تمایل به زندگی مستقل دارند. انتخاب عطر جدید در سن ۲۰ سالگی می تواند نقطه عطف زندگی آن‌ها باشد. با توجه به این موضوع، عطر‌ با رایحه میوه، گل و شکلات برای خانم‌های جوان ایده آل است. به عنوان مثال، رایحه‌های بهاری و تابستانی مانند عطر با رایحه هندوانه، گل یاس تازه، گل رز یا گل سوسن نشان دهنده این دوره از شکوفایی هستند و به راحتی می‌توانند تغییرات مختلفی را در این مرحله از زندگی به وجود آورند. برای داشتن نشاط و قدرت، ترکیبات مرکبات مانند لیمو و ترنج بسیار مناسب هستند.

همچنین، عطرهای شیرین و گرم بسیار مناسب برای مهمانی‌ها و مجالس بوده و ممکن است برای زن فعالی که به تصویر خود اهمیت زیادی می‌دهد و می‌خواهد زنانگی و پویایی خود را تایید کند، مناسب باشد. در این بین می‌توان از عطر با رایحه هندوانه، گل رز‌ و شکوفه نارنج برای مجالس مختلف استفاده کرد که بسیار با طراوت بوده و ظرافت زنانگی را منتقل می‌کند.

سن عطر

اهمیت استفاده از عطر مناسب خود

با توجه به مطالب گفته شده در قسمت بالا، دریافتیم که عطرها با رایحه‌های مختلفی مانند عطر با رایحه هندوانه، چوب و گل در بازار موجود هستند که شما باید با توجه به سن و نوع پوست خود سعی کنید بهترین عطر را انتخاب کنید. در حقیقت، رایحه‌ها می‌توانند روحیه شما را بهبود بخشند و رفتار شما را تغییر دهند. طبق یک مطالعه، ۹۰ درصد از زنان در این نظرسنجی گفتند که هنگام استفاده از عطر نسبت به وقتی که عطر نزدند، اعتماد به نفس بیشتری دارند. علاوه بر آن، استفاده از یک عطر مناسب احساس خوبی را در شما ایجاد می‌کند. در واقع، بوی خوب نشانه حفظ بهداشت شخصی است و افراد جامعه تمایل بیشتری به افرادی دارند که بوی خوبی می‌دهند. وقتی بوی خوبی می‌گیرید از نظر اجتماعی بیشتر قابل قبول هستید. استفاده از رایحه به معنای این نیست که بوی طبیعی بدن خود را پنهان می‌کنید، بلکه به معنای این است که شما در تلاش برای افزایش بوی بدن تمیز خود هستید. در این بین، برخی از عطر‌ها مانند عطر با رایحه هندوانه و گل وجود دارند که بوی بسیار ملایمی داشته و می‌توان آن‌ها را به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *