دسته بندی نشده

بهترین عطر برای روز پدر

عطر برای روز پدر

روز پدر یا روز مرد یکی از مناسبت هایی است که همه خانم ها و بچه ها سعی می کنند بهترین هدیه را برای همسر و یا پدر خود تهیه کنند. مطمئنا به غیر از جوراب گزینه های بسیاری برای هدیه دادن در این روز به یاد ماندنی وجود دارد که یکی از آن ها عطر است. اما چرا عطر برای روز پدر کادو مناسبی است و می تواند آقایان را خوشحال کند؟

در واقع عطر ها نه تنها تنوع بسیاری دارند؛ بلکه یک کالای لوکس و کاربردی هستند و هدیه دادن آن ها به کسی، نشان می دهد که شما به علایق او فکر کرده اید و می دانید ممکن است چه چیزی دوست داشته باشد.

به عبارت دیگر می توان گفت عطر ها هدایای ویژه ای هستند که با بسته بندی زیبا و رایحه های دوست داشتنی، عشق، علاقه و محبت شما را به طرف مقابل ثابت می کنند.

در ادامه شما را با بهترین عطر های موجود در بازار که می توانید به عنوان هدیه روز پدر آن ها را انتخاب کنید، آشنا می کنیم.

ادکلن مونت بلانک لجند (Mont blanc legend)

عطر برای روز پدر

یکی از بهترین عطرهای مردانه برند Mont Blanc، ادکلن مونت بلانک لجند نام دارد که الهام بخش مردان با اعتماد به نفس، شجاع، پرشور و قابل اعتماد است. رایحه این عطر بسیار ملایم و مردانه است.

اگر به دنبال خرید عطر برای روز پدر هستید حتما این مدل را امتحان کنید؛ زیرا رایحه آن مملو از تضادها و ترکیبی از نت های قدرتمند و لطیف است که حس سنتی و مدرنیته را با هم تداعی می کند. این ترکیب با رایحه معطر و تازه ترنج، اسطوخودوس، برگ آناناس و گزنه آغاز می‌ شود. نت میانی آن، رایحه خزه ادغام شده با شمعدانی، کومارین، سیب، گل رز و مولکول پوماروزا (نت های میوه خشک) است و پایه عطر نیز شامل چوب صندل، تونکا و اورنیل است.

لجند با حجم های ۱۴، ۴۵ و ۱۰۰ میلی لیتر  در سایت مندلیف عرضه می شود.

 

ادکلن دی جیو بلک (Acqua di Gio black)

عطر برای روز پدر

ادکلن دی جیو بلک یک گزینه عالی خرید عطر برای روز پدر است که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد. نت های ابتدایی این عطر نت های دریایی و ترنج، نت میانی آن رزماری، مریم گلی، شمعدانی و نت های پایه عود و نعنای هندی هستند.

این عطر نمادی از ادغام امواج دریا با سنگ های سیاه است که حس تازگی و طراوت را در مصرف  کننده خود زنده می کند. آلبرتو موریلاس این عطر را عرضه کرده است.

ادکلن دی جیو بلک در بطری های مشکی ۴۰ و ۷۵ و ۱۲۵ میلی لیتری موجود است و شما می توانید با توجه به بودجه خود به سایت مندلیف مراجعه کرده و یکی از آن ها را خریداری کنید.

 

ادکلن سوسپیرو لیلتی افگاتو (Sospiro laylati Afgano)

ادکلن سوسپیرو لیلتی افگاتو (Sospiro laylati Afgano)

برند معتبر Sospiro Perfumes ادکلن سوسپیرو لیلتی افگاتو را عرضه کرده است. یک عطر برای روز پدر که اتفاقا در بین خانم ها نیز طرفداران بسیاری دارد. لیلتی در سال ۲۰۱۱ روانه بازار شد و تا به امروز یکی از بهترین گزینه های موجود در این صنعت برای خانم ها و آقایان است. نت ابتدایی این عطر سبز، نت میانی سدر ویرجینیا و نعنای هندی و نت های پایه آن عبارت هستند از تنباکو، مشک و وانیل.

علاوه بر این، در ترکیبات این عطر فوق العاده و خاص مواد متمایز بسیاری با هم مخلوط شده اند تا بی نظیر ترین رایحه ممکن را به شما عرضه کنند. پیشنهاد می کنیم در خرید این عطر شک نکنید.

ادکلن آلور هوم اسپرت شنل (Allure homme sport)

ادکلن آلور هوم اسپرت شنل (Allure homme sport)

شنل یکی دیگر از برند های معتبر تولید کننده عطر در جهان است که هر یک از محصولات آن می تواند رنگ و بوی خاصی به زندگی افراد ببخشد و هدیه گرفتن آن هر مردی را خوشحال می کند. ادکلن آلور هوم اسپرت شنل با رایحه تند چوب خود یک گزینه عالی خرید عطر برای روز پدر است که ژاک پولژ طراح معروف برند شانل آن را در سال ۲۰۰۴ عرضه کرد. رایحه سازنده و اصلی آن Jacques Polge است. از جمله نت های ابتدایی این عطر اسپرت می توان به رایحه بی نظیر دریا، پرتقال، آلدهیدها و ماندارین خونی اشاره کرد.

نت میانی، فلفل، نرولی و سدر است و نت های پایه آن عبارت هستند از دانه تونکا، وانیل، مشک سفید، عنبر، وتیور و رزین المی.

ادکلن هرمس تق هرمس (Hermes terre d’Hermes)

ادکلن هرمس تق هرمس (Hermes terre d'Hermes)

Jean-Claude Ellena ادکلن هرمس تق هرمس را در سال ۲۰۰۶ طراحی کرد. این عطر از قلمرو و زمین و ریشه صحبت می کند (terre در زبان فرانسوی به معنی زمین است.) و در بین مردان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

نت های ابتدایی این عطر پرتقال و گریپ فروت هستند و رایحه های میانی آن فلفل و گل سرخ است. در پایه آن نیز از نت های وتیور، سدر، نعنای هندی و بنزوئین استفاده شده است.

به جزئت می توان گفت Hermes terre d’Hermes بر اساس کیمیاگری ساخته شده است! و با توجه به رایحه خاص و ماندگاری که دارد، بهترین عطر برای روز پدر است؛ بنابراین اگر به دنبال یک اثر ماندگار و خاطره انگیز هستید به هیچ عنوان این عطر را از دست ندهید.

سخن آخر

زمانی که صحبت از خرید هدیه برای عزیزانمان می شود، همه ما به دنبال بهترین و ماندگار ترین گزینه های موجود هستیم که در این بین عطر و ادکلن می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. اما با توجه به تنوع بسیاری که در این صنعت وجود دارد، انتخاب یک رایحه خوب کار چندان راحتی به نظر نمی رسد. به همین دلیل سعی کردیم در این مقاله شما را با بهترین ادکلن های موجود در بازار آشنا کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری ماموریت خرید عطر مردانه برای روز پدر را به سرانجام برسانید.

از آنجایی که عطرها خاطره خود را در ذهن افراد ثبت می کنند و هیچ وقت فراموش نمی شوند، می توانند یک هدیه شگفت انگیز برای پدر و یا همسر شما باشند و همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد نشان دهنده میزان علاقه شما به آن ها هستند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم با خرید یک ادکلن خوش بو روز پدر را برای آن های خاطره انگیز کنید.

مجموعه مندلیف با عرضه عطرهای فوق العاده، دست شما را برای انتخاب هدیه روز پدر بسیار باز گذاشته است. مندلیف در کنار عطرهای باکیفیت، پک های هدیه ویژه روز پدر نیز در نظر گرفته است که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه و از لحاظ کیفیت بسیار عالی هستند. شما می توانید برای خرید هدیه روز پدر به سایت مندلیف مراجعه کنید و  از قسمت مندباکس از پکیج های عطر هدیه مندلیف برای روز پدر استفاده کنید و عطر خود را در این باکس های زیبا قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *