نقد و بررسی

بهترین ادکلن های زنانه و مردانه برای متولدین آذر

عطر برای متولدین آذر

با نزدیک شدن به اواخر پاییز قصد داریم فهرستی از بهترین عطر و ادکلن‌های برای متولدین آذر را پیشنهاد کنیم. شما می‌توانید از این فهرست خوشبو برای خرید هدیه به عزیزان آذرماهی خود نیز استفاده کنید، مطمئن باشید که از شما تشکر ویژه‌ای خواهند کرد. گرچه عطرها را بر اساس سلیقه شخصی می‌توان انتخاب کرد اما برخی ویژگی‌ها در متولدین ماه‌های مشابه یکسان است.

آذرماهی‌های عزیز آتشی دارای شخصیت آزاد، جسور، فداکار، کوشا و گشاده‌رو هستند. آن‌ها اهل مطالعه، خوش‌بینی و اعتماد به نفس نیز هستند. اغلب آذرماهی‌ها به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند و در تلاش برای بهتر کردن استایل شخصی خود هستند.

آذرماهی‌های جذاب و دوست داشتنی، عاشق عطرهای احساسی و ظریف هستند. مناسب‌ترین نت‌ها برای آن‌ها سدر، اسطوخودوس، یاسمن، بخور خوشبو و همچنین نت‌های مرکبات است. آن‌ها از عطرهایی که باعث شادابی و نشاط آن‌ها می‌شود، بیشتر استقبال می‌کنند، بنابراین در انتخاب عطر برای متولدین آذرماه باید به یاد داشته باشید که ادکلن های جذاب و پرانرژی را انتخاب کنید.

اگر به دنبال عطر با رایجه ای دلنشین برای سرمای پاییز هستید به شما پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مشاهده نمایید:

عطر و ادکلن مخصوص پاییز با رایحه های پرطرفدار

در این مطلب می‌خوانید:

  • عطر زنانه دیور جادور – Dior J’Adore
  • ادکلن مردانه پگاسوس-  Pegasus
  • عطر زنانه ایفوریا کلوین کلین – Euphoria
  • ادکلن مردانه کرید اونتوس –  Creed Aventus
  • عطر زنانه شنل چنس – Chanel chance
  • ادکلن مردانه آکوا بولگاری پور هوم- Aqva Bvlgari

 

عطر زنانه تولد آذر –  Dior J’Adore

عطر زنانه تولد آذر -  Dior J’Adore

ادکلن زنانه دیور جادور یکی از برترین انتخاب‌ها برای خانم‌های پر اقتدار آذرماهی است. از آنجا که اغلب بانوان متولد این ماه میانه خوبی با عطرهای تند ندارند، رایحه گلی میوه‌ای عطر زنانه Dior J’Adore برایشان رایحه‌ای لذت‌بخش خواهد بود. این عطر شیرین و گرم با رایحه ملایمی که دارد، مناسب روزهای سرد سال یعنی پاییز و زمستان است. ادکلن دیور جادور از سال ۱۹۹۹ که به بازار معرفی شد تاکنون یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه جهان است.

رایحه‌های آغازی: ترنج، پرتقال ماندارین، گل ماگنولیا ، خربزه، هلو و گلابی

رایحه‌های میانی: گل فریسیا، گل یاس،، گل برف، گل ارکیده، گل محمدی، گل مریم ، بنفشه و آلو

رایحه‌های پایه: مشک، توت سیاه ، وانیل، درخت سدر و گیاه تاج خروس

رایحه اصلی و پایه در عطر زنانه دیور جادور شامل مشک و درخت سدر است که یکی از برترین انتخاب‌ها برای متولدین آذرماه محسوب می‌شود. این ادکلن دارای ماندگاری فوق العاده‌ای است که پخش بوی خوبی نیز دارد. جادور یکی از برتری محصولات برند کریستین دیور فرانسوی است که به تولید عطرها و لوازم آرایش خاص و گران قیمت معروف است.

ادکلن زنانه دیور جادور با حجم ۱۲۵ میلی‌لیتر به قیمت ۱۱۲ یورو در جهان به فروش می‌رسد. دیور جادور اصل در ایران در حال حاضر بیش از ۵ میلیون تومان قیمت دارد. ماهم با شما هم عقیده هستیم و می‌دانیم که این مبلغ هزینه زیادی برای عطر است، از همین رو پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم.

گروه متخصصین مندلیف در اقدامی منحصر به فرد به تولید ادکلن دیور جادور با کیفیتی مشابه نمونه اصلی کرده‌اند و آن را با قیمتی بسیار ارزان‌تر به فروش می‌رسانند.

 

ادکلن مردانه پگاسوس –  Pegasus

ادکلن مردانه  پگاسوس -  Pegasus

ادکلن پگاسوس با رایحه شرقی و سرخس گونه خود انتخابی عالی برای متولدین آذرماه محسوب می‌شود. رایحه تند و زنده پگاسوس به مردان آذرماهی نیرویی دوباره می‌دهد که جذابیت و جوانی خود را بازیابند. این ادکلن مردانه جذاب و مرموز متعلق به برند دمارلی است که آن را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرد. رایحه‌ای قوی، نشاط انگیز، گرم و تلخ مردانه به سبک افسانه‌های یونان باستان از ویژگی های بارز آن است.

رایحه‌های آغازی: سرو، برگ بنفشه، نارنج، گل آفتابگردان و زیره

رایحه‌های میانی: بادام تلخ، اسطوخودوس و یاس

رایحه‌های پایه: چوب صندل، عنبر، کهربا و وانیل

وجود اسطوخودوس در ترکیبات ادکلن Pegasus PARFUMS DE MARLY به آقایان جسور آذرماهی آرامش و جذابیتی توأم با قدرت هدیه می‌دهد. از آنجا که ماندگاری و خصوصاً پخش بوی بالا یکی از عوامل اصلی انتخاب عطر توسط مردان آذرماهی است.

عطر مردانه پگاسوس انتخاب درجه یکی برای آن‌ها محسوب می‌شود، زیرا دارای ماندگاری و پخش بوی فوق العاده‌ای هست. دو اسب افسانه‌ای روی بطری و بسته‌بندی ادکلن پگاسوس را نمی‌توان به راحتی فراموش کرد. این عطر مردانه جذاب در اندازه ۱۲۵ میلی‌لیتر تولید و با قیمت ۲۱۰ یورو به فروش می‌رسد که از این نظر در گروه عطرهای گران قیمت قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید با چند کلیک ساده این عطر را با همان مشخصات منحصر به فردش از سایت مندلیف با قیمتی باورنکردنی و ارزان خریداری کنید. مندلیف در زمینه تولید عطر سال‌ها  فعالیت می‌کند و برترین برندهای عطر دنیا را در  اندازه‌های متفاوت با کیفیت و خواص نزدیک به برند اصلی به فروش می‌رساند.

 

عطر زنانه ایفوریا کلوین کلین –  Euphoria

عطر ایفوریا کلوین کلین -  Euphoriaادکلن ایفوریا از جمله عطر برای متولدین آذر است که به رایحه‌های ملایم و ماندگار علاقه دارند. برند معروف کلوین کلین این عطر را در سال ۲۰۰۵ به بازار روانه کرد و از همان زمان طرفداران بی‌شماری را در سراسر جهان به خود اختصاص داد. ایفوریا با رایحه مجذوب و سحر کننده خود سرخوشی و سرزنده بودن را به بانوی آذرماه هدیه می‌دهد و این یعنی همان قطعه گم شده برای زن پر جنب و جوش آذرماهی است.

رایحه‌های آغازی: انار و خرمالو

رایحه‌های میانی: ارکیده سیاه و شکوفه‌های نیلوفر آبی

رایحه‌های پایه: بنفشه سیاه، کهربا، مشک و چوب ماهون

دلیل علاقه زنان آذرماه به ادکلن ایفوریا می‌تواند ترکیب بنفشه سیاه، کهربا و مشک موجود در آن باشد که حس جادویی را با خود القا می‌کند. عطر ایفوریا زنانه همان‌طور که از نامش پیداست باعث خوشحالی و طراوت وصف ناپذیری می‌شود که برای آرامش زن آذرماه عاملی مهم و ضروری است.

ادکلن Calvin Klein Euphoria زنانه ظاهری شکیل و طراحی مرموزی به سبک کیمیاگران باستان نیز دارد، مایع بنفش رنگ آن درون بطری نیز به این رمز و راز کمک کرده است. عطر ایفوریا زنانه ۱۰۰ میلی‌لیتری در حال حاضر در ایران قیمتی بیش از ۱ میلیون تومان دارد، اما شما می‌توانید آن را با یک سوم قیمت از سایت مندلیف خریداری کنید. همچنین سایت مندلیف برای رفاه حال مشتریان خود این عطر را در اندازه‌های مختلف ۱۴، ۴۵ و ۱۰۰ میلی‌لیتری نیز طراحی کرده است.

 

عطر برای متولدین آذر –  Creed Aventus

عطر برای متولدین آذر -  Creed Aventusادکلن کرید اونتوس مردانه رایحه‌ای منحصر به فرد، شیک و خاص دارد که آن را برای روحیه مردانه آذرماه مناسب می‌کند. این عطر احساس پادشاهان به سبک ناپلئون را به همراه دارد و به عنوان عطر مردانه لاکچری در سراسر دنیا معروف است. به درستی نمی‌توان گفت که چه بویی دارد اما می‌توان را در گروه بویایی تلخ و خنک و مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار داد.

Creed Aventus for men یکی از مرموزترین و جذاب‌ترین عطرهای مردانه موجود است که قدرت و جذابیت مردانه را دوچندان می‌کند. این عطر استثنایی در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد و از آن زمان تاکنون به انتخاب شماره ۱ بسیاری از مردان شیک و مشهور جهان تبدیل شده است.

رایحه‌های آغازی: ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب

رایحه‌های میانی: رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی

رایحه‌های پایه: وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر، مشک

ادکلن کرید اونتوس را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی مانند جلسات، مهمانی‌ها و حتی قرارهای عاشقانه استفاده کرد. ماندگاری و پخش بوی بالای عطر کرید اونتوس از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که در طول روزهای گرم سال می‌تواند انتخابی بی‌نظیر برای آقایان آذرماهی باشد.

قیمت این عطر در بازارهای جهانی حدود ۵۰۰ دلار است و جزو عطرهای لاکچری مردانه محسوب می‌شود. البته نیاز نیست برای خرید ادکلن کرید اونتوس مردانه چنین هزینه گزافی را بپردازید، زیرا مندلیف این عطر را با ویژگی‌های مشابه با قیمتی باورنکردنی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. کرید اونتوس مندلیف را با خیالی آسوده برای آقایان آذرماهی با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری کرده و به آن‌ها هدیه‌ای درخور اهدا کنید.

 

عطر زنانه برای متولدین آذر – Chanel chance

عطر زنانه برای متولدین آذر - Chanel chance

وقتی صحبت از عطر مورد علاقه بانوان آذرماه می‌شود، نمی‌توان حرفی از برند شنل به میان نیاورد. ادکلن شنل چنس یکی از محبوب‌ترین رایحه‌های زنانه در جهان است که رایحه شیرین و ملایمی دارد. این عطر گلی مدیترانه‌ای در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد و یکی از ماندگارترین محصولات شنل محسوب می‌شود.

از آنجا که شانس یکی از ویژگی‌های آذرماهی‌ها است، چنس شنل نیز برایشان ارزش ویژه‌ای دارد. و برای زن مدرن و امروزی طراحی شده است که روحیه‌ای بالا و اعتماد به نفس بی‌نظیری دارند.

رایحه‌های آغازی: لیمو، آناناس و فلفل قرمز

رایحه‌های میانی: گل سنبل، گل زنبق و گل یاس

رایحه‌های پایه: کهربا، مشک، درخت پچولی، وانیل و درخت خس خس

 

رایحه ادکلن Chanel chance شیرین و بسیار ملایم است که به حفظ آرامش و وقار بانوی آذرماه کمک می‌کند. این عطر را می‌توانید در روزهای سرد سال استفاده کرده و اجازه دهید تا جادوی آن شما را در بربگیرد. گرچه این مسئله نباید شما را از مصرف آن در فصل بهار و روزهای کمی گرم سال محروم کند زیرا رایحه ملایم آن می‌تواند آرامش‌بخش شما در طول سال باشد. بسیاری از بانوانی که از عطر شنل چنس استفاده کرده‌اند، دوام آن را بیش از ۸ ساعت عنوان کرده‌اند که برای این عطر ۱۳۵ دلاری اصلاً جای تعجب ندارد.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به ادکلن شنل چنس باشید می‌دانید که این روزها نمی‌توان به سادگی نمونه اورجینال آن را پیدا و خریداری کرد. از این رو گروه مندلیف را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید نزدیک‌ترین مشابه عطر شنل چنس را از سایت مندلیف خریداری کنید.

 

ادکلن مردانه برای متولدین آذر – Aqva Bvlgari

ادکلن مردانه برای متولدین آذر - Aqva Bvlgariاز آنجا که روح پرجوش و خروش مردان آذرماهی به دریا علاقه زیادی دارد، ادکلن آکوا بولگاری مردانه انتخابی خوبی خواهد بود. ادکلن آکوا بولگاری پور هوم رایحه‌ای خنک و دریایی دارد و از جمله عطرهای محبوب در میان آقایان محسوب می‌شود. این ادکلن معطر دریایی در سال ۲۰۰۵ به دنیا معرفی شد.

جنب و جوش و نشاط مردان آذرماهی را تنها با رایحه خنک عطر آکوا بولگاری پور هوم می‌تواند کامل کند.

رایحه‌های آغازین: پرتقال، برگ درخت نارنج  و نارنگی ماندارین

رایحه‌های میانی: اسطوخودوس، گل پنبه و جلبک دریایی

رایحه‌های پایه: نت‌های چوبی، سالویا، کهربا، سدر و نعناع هندی

بوی خوش مرکبات به همراه نت‌های چوبی و دریایی رمز موفقیت ادکلن Bvlgari Aqva Pour Homme است. این ادکلن جذاب مردانه را می‌توانید در فصول بهار و تابستان به راحتی استفاده کنید. طراحی زیبا و شیک این ادکلن نیز به جذابیت آن افزوده است.

حجم ادکلن آکوا بولگاری پور هوم ۱۰۰ میلی‌لیتر است که با قیمت ۱۰۰ دلار در سایت‌های خارجی به فروش می‌رسد. امروزه با مشکلات تحریم و افزایش روزانه قیمت دلار یافتن نمونه اورجینال آن با قیمت مناسب چالش بزرگی است. این در صورتی است که نیازی به جستجو ندارید.

زیرا مندلیف عطر آکوا بولگاری پور هوم را با قیمت بسیار ارزان و کیفیتی مشابه نمونه اصلی آن تولید کرده است. گروه کارشناسان مندلیف با دقت و ظرافت بالایی این عطر را مشابه با نمونه اصلی آن در داخل کشور با هزینه مقرون به صرفه‌ای تولید کرده‌اند که شما می‌توانید آن را اکنون به صورت آنلاین در اندازه‌ها و بسته‌بندی متنوع سفارش دهید.

 

کلام آخر عطر برای متولدین آذر

برای انتخاب عطر برای متولدین آذر در نظر داشته باشید یکی از ویژگی‌های برتر و مشترک خانم‌ها و آقایان متولد آذرماه شور، هیجان و سرزندگی آن‌ها است. متولدین این ماه تمایل دارند که به شکلی خاص و جذاب دیده شوند، برای همین نیز عطرها و رایحه‌های خاص و منحصر به فردی را انتخاب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *