راهنمای خرید عطر

خرید عطر شب یلدا (راهنمای انتخاب هدیه لاکچری شب یلدا)

بهترین هدیه برای شب یلدا چیست

عطر شب یلدا باید از رایحه‌ای دل‌ انگیز بهره گرفته باشد تا خاطرات شما را برای یک سال به ثبت برساند. یلدای یکی از جشن‌های بسیار مهم و بزرگ ایرانیان به شمار می‌آید. از همین رو بسیاری از اقوام به رسمی دیرینه در این شب باشکوه گرد هم جمع می‌شوند تا یک دقیقه طولانی‌تر شدن شب را دورهم جشن بگیرند. همین امر این شب را مهم می‌کند تا شما بیشتر از هر زمان دیگری به آراستگی خود در جمع دوستان و آشنایان خود بپردازید. شما می‌توانید در کنار آراسته بودن با عطرهای متناسب با این شب باشکوه اعتماد به‌ نفس بیشتری را تجربه کنید. خرید عطر شب یلدا و هدیه دادن آن نیز می‌تواند ایده‌ای بکر به شمار آید. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون برگزیده‌ترین عطرهای مخصوص شب یلدا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

عطر شب یلدای مردانه

عطرهای شب یلدای مخصوص آقایان بسیار متنوع است. از همین رو افراد بسته به شخصیت و تیپ ظاهری خود می‌توانند یک عطر ایده ال را خریداری کنند. انتخاب یک عطر مردانه شگفت‌انگیز سبب جذاب‌تر دیده شدن شما در این شب خواهد شد. آقایان عموماً عطرهای تند و تلخ را با رایحه‌ای گرم برای فصل پاییز و زمستان ترجیح می‌دهند و در این راستا عطرها و ادکلن های فوق توصیه می‌شود. ادکلن شب یلدا شما می‌تواند یکی از محصولات فوق باشد.

عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس با رایحه‌ای تلخ برای آقایان سخت پسند در نظر گرفته‌شده است. این عطر برگزیده در سال ۲۰۱۱ عرضه و به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین عطرهای سال شناخته‌شده است. جذب سریع خانم‌ها یکی از مؤلفه‌های اصلی این عطر محسوب می‌شود. از همین رو آقایان جوان و میان‌سال بسیار از این عطر لوکس استقبال کرده‌اند. عطر کرید اونتوس در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد و عطار آن نیز الیویر کرید و اروین کری بوده است. این عطر بیانگر سرنوشت مردی است که حد و مرزی را برای جاه‌طلبی نمی‌شناخت و تصمیم داشت چهره جهان را تغییر دهد. عطر کرید ساخت کشور فرانسه است و این روزها طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

عطر شب یلدا- کرید اونتوس

  • رایحه اولیه: ترنج، انگور فرنگی سیاه، آناناس و سیب
  • رایحه میانی: رز، چوب درخت قان، یاس و نعناع هندی
  • رایحه پایه: وانیل، عنبر، خزه درخت بلوط و مشک

عطر مردانه شب یلدا- دیور ساواج

اگر خواهان یک عطر متمایز برای شب یلدای خود هستید پیشنهاد ما دیور ساواج است. این عطر زیر نظر عطار فرانسوی دماکی در سال ۲۰۱۵ طراحی و ساخته‌شده است. رایحه گرم و تند آن سبب شده است برای شب‌های سرد زمستانی بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. عطار این عطر فرانسوا دمکی است و در کنار شب یلدا در تمام فصول دیگر نیز می‌توانید یک روز گرم و سوزان را با این عطر تجربه کنید. دیور یک عطر سلطنتی است که رایحه تلخ آن بسیار شمارا جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر خواهد کرد. ادکلن دیور ساواج کلاسیک یک تناقض جالب را برای شما با رایحه تند و آرام خود فراهم می‌کند و برای فصل زمستان و پاییز و سایر فصل‌ها یک انتخاب ایده ال محسوب می‌شود.

عطر مردانه شب یلدا- دیور ساواج

  • نُت ابتدایی: ملایم و شیرین (فلفل و ترنج کالابریایی)
  • نُت میانی: ملایم و شیرین و کمی ترش (خس خس، نعناع هندی، اسطوخودوس، فلفل صورتی، درخت لامی و فلفل سیچوان)
  • نُت پایانی: ملایم

ادکلن شب یلدا- لالیک انکر نویر

عطر لالیک انکر نویر با رایحه‌ای گرم و تلخ در سال ۲۰۰۶ راهی بازار شد. این عطر مردانه و جذاب در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و عطار معروف ناتالی لورسن آن را طراحی و تولید کرده است. رایحه‌این عطر تلخ و تند است و همین امر سبب جذاب‌تر شدن آقایان می‌شود. لالیک یک محصول فرانسوی است و رایحه‌های شگفت‌ انگیز شب‌های پاریس همیشه زبان زد خاص و عام بوده است. معنای آن یعنی جوهر سیاه و این امر به‌راحتی از روی ظاهر مشخص است. بوی چوبی که برای این عطر در نظر گرفته‌شده است تمام کسانی که طرفدار عطرهای تلخ هستند را مدهوش می‌کند. نت‌های آغازین طراوت‌ بخش است و نت‌های میانی هیجان‌انگیز در آخر یک سطح بالایی از انرژی مثبت را با این عطر خوش رایحه تجربه خواهید کرد.

ادکلن شب یلدا- لالیک انکر نویر

  • رایحه اولیه: سرو
  • رایحه میانی: خس خس
  • رایحه پایه: چوب کشمیر و مشک

کارتیر پاشا دو ادیشن نویر

 عطر مردانه کارتیر پاشا دو ادیشن نویر در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شده است. حس مردانگی و جذابیت را برای آقایان فراهم می‌کند. طبع گرم و تند آن بسیار برای آقایان موردپسند است زیرا از گروه بویایی چوبی معطر بهره گرفته است. این عطر یک محصول مدرن به شمار می‌آید و تلخی آن بسیار کم است و سبب بروز حساسیت در شما نمی‌شود. البته بعد از استفاده از تلخی و تندی آن کاسته خواهد شد و حس آرامش بخشی را برای شما فراهم می‌کند. این محصول ساخت کشور محبوب عطر و ادکلن یعنی فرانسه است که شب‌های بارانی پاریس را برای عشاق به ثبت می‌رساند. برای خاص بودن در شب یلدا و ماندگار شدن خاطرات خود بهتر است این عطر بی‌نظیر را از آن خود کنید.

کارتیر پاشا دو ادیشن نویر

  • رایحه اولیه: مرکبات و آب
  • رایحه میانی: آب دریا
  • رایحه پایه: کهربا، چوب صندل سفید و سدر

ادکلن د مارلی هرود

ادکلن د مارلی هرود یکی از عطرهای برگزیده شب یلدا به شمار می‌آید. طبع گرم و تند این عطر برای شب‌های سرد و بلند زمستانی شما در نظر گرفته‌شده است. در سال ۲۰۱۲ این عطر مردانه جذاب راهی بازار شده است. قرار گرفتن در گروه بویایی تند و گرم و استفاده از اسانس‌های چوبی تند یک عطر شاهانه مردانه را برای شما به تصویر می‌کشد. الیویر پاشا عطار آن تمام تلاش خود را کرده است تا اعتمادبه‌نفس آقایان را با این عطر اعجاب‌انگیز به رخ بکشد. نت‌های اولیه و میانی این عطر هیجان و شادابی شمارا چندین برابر می‌کند و نت‌های پایانی شمارا برای یک مهمانی هیجان‌انگیز آماده خواهد کرد. اگر می‌خواهید با اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبتی در جشن‌های یلدایی خود حاضر شوید این عطر پیشنهاد ما به شما است.

عطر شب یلدا- د مارلی هرود

  • رایحه اولیه: دارچین، فلفل و اسمنتوس
  • رایحه میانی: لادن، بخور خوشبو برگ تنباکو
  • رایحه پایه: خس خس، وانیل، سدر و مشک

 

 

عطر شب یلدای زنانه

خانم در شب یلدا بسیار تلاش می‌کنند تا متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به چشم آیند. از همین رو ترجیح می‌دهند از عطرهای تند و گرم در این شب بهره بگیرند. عطرهای که سحر و جادوی آن سبب محصور کردن نزدیکان آن‌ها می‌شود. این مقاله پیرامون برترین عطرهای زنانه مخصوص برای شب یلدا است تا خاص‌ترین انتخاب‌ها در سال پیش رو از آن شما باشد.

لانکوم لانویت ترزور کرس

عطر لانکوم لانویت ترزور کرس یک عطر کلاسیک و بسیار لاکچری زنانه است. این عطر در گروه بویایی شرقی وانیلی بل طبیعی گرم و شیرین قرار دارد. عطار آن نیز کریستوف رینود و آمندین مری است. اگر می‌خواهید در فصل‌های سرد سال همیشه حضور گرم شما حس شود پیشنهاد ما به شما این عطر خوش رایحه است. در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار این ادکلن زنانه به بازار عرضه شد و توانست طرفداران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند. این محصول فرانسوی است و زیر نظر برند لانکوم طراحی و تولیدشده است. طبع گرم آن بل بطری الماسی شکلش لاکچری بودن این عطر را تائید می‌کند.

عطر شب یلدا - لانکوم لانویت ترزور کرس

  • رایحه اولیه: تمشک، فلفل صورتی، ترنج، سرخالو
  • رایحه میانی: رز، شکوفه بادام و یاس
  • رایحه پایه: ارکیده، نعناع هندی، وانیل، دانه تونکا و مشک

عطر زنانه شب یلدا- جاسمین نویر

عطر جاسمین نویر زیر نظر عطار کارلوس بنایم و صوفی لابه و توسط برند مشهور بولگاری راهی بازار شده است. کشور ایتالیا در سال ۲۰۰۸ توانست عطر گرمی را برای خانم‌ها به ثبت برساند و شهرت جهانی آن را به تماشا بنشیند. این عطر با رایحه‌ای گرم و شیرین برای خانم‌های که بوی تند عطر سبب آزار آن‌ها می‌شود در نظر گرفته‌شده است. ازآنجایی‌که گرمای آن حس آتشینی را در شما فراهم می‌کند باید بگویم برای فصل‌های سرد سال محصولی ایده ال به شمار می‌آید. شیشه رمزآلود این عطر با نت‌های گل یاس ترکیب‌شده است و همین امر سبب متمایزتر شدن این محصول شده است. حس منحصربه‌فرد بودن و اعتمادبه‌نفس بالا از مزیت‌های متمایز این عطر به شمار می‌آید.

عطر زنانه شب یلدا- جاسمین نویر

  • رایحه اولیه: ترکیبات گاردنیای یاسمنی و سبز
  • رایحه میانی: بادام و یاس
  • رایحه پایه: دانه تونکا، شیرین‌بیان، روایح چوبی، مشک، کهربا و نعناع هندی

ادکلن شب یلدا- دیور جادور

دیور جادور با رایحه‌ای ملایم و شیرین اما طبعی گرم راهی بازار شده است. برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ این عطر متمایز با شیشه‌ای پرزرق‌وبرق به‌ عنوان یک عطر کلاسیک به جهانیان معرفی‌شده است. طبع ملایم و شیرینی ادکلن دیور جادور سبب شده است تا خانم‌های که بوی تند عطر حساس هستند برای فصل‌های سرد سال بسیار از آن بهره بگیرند. عطار معروف کالیس بیکر طراحی این عطر را با گل‌های میوه‌ای دنبال کرده است تا ظرافت و زنانگی را برای خانم‌ها به تصویر بکشد.

ادکلن شب یلدا- دیور جادور

  • رایحه ابتدایی: ترنج، گل مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین، خربزه و گلابی
  • رایحه میانی: گل فریسیا، گل برف، گل محمدی، گل یاس، گل مریم، گل ارکیده، بنفشه و آلو
  • رایحه پایانی: مشک، توت سیاه، وانیل، درخت سدر و گیاه تاج خروس

 دیور هیپنوتیک پویزن

دیور هیپنوتیک پویزن با رایحه‌ای ملایم و شیرین برای به ثبت خاطرات خوش شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر زنانه جادویی نه‌تنها رایحه‌ای دل‌انگیز دارد که بسته‌بندی محصورکننده‌ای را از آن خودکرده است. فرانسوا دمکی عطار این عطر زنانه از گروه بویایی شرقی وانیلی برای طراحی آن بهره گرفته است. ماندگاری بسیار بالای رایحه آن سبب برگزیده شدن آن شده است. کشور فرانسه در سال ۱۹۹۸ این عطر خوش رایحه را راهی بازار کرده است. شاید سحرانگیز بودن آن تنها دلیل متمایز بودن رایحه‌های دل‌انگیز محسوب می‌شود. از منظر مصرف‌کنندگان رایحه، ماندگاری، پخش بو جلوه بصری این عطر از امتیاز قابل قبولی بهره گرفته است. هدیه شب یلدا شما به عزیزانتان می‌تواند محصول فوق باشد.

 دیور هیپنوتیک پویزن

  • رایحه اولیه: بادام و شیرین‌بیان
  • رایحه میانی: یاسمن بزرگ گیا و شکوفه پرتقال
  • رایحه پایه: وانیل و لوبیا تونکا

 

 

کلام آخر پیرامون خرید عطر شب یلدا

همان‌طور که می‌دانید شب یلدا یکی از سردترین شب‌های سال است. به همین خاطر بهره گرفتن از ادکلن های تند و گرم در این شب بسیار مرسوم است. عطرهای که از اسانس‌های چوب و دارچین و ادویه‌های تند بهره گرفته‌اند استفاده و کاربرد بیشتری نسبت به عطرهای گیاهی دارند. امید است معرفی عطرها و ادکلن های زنانه و مردانه کمکی در راستای رسیدن به یک انتخاب بهتر به شما کرده باشد. پیرامون عطرهای برگزیده سال مخصوص برای شب یلدا اگر شما هم تجربه‌ای داشتید می‌توانید با دوستان خود در بخش نظرسنجی به اشتراک بگذارید. ادکلن شب یلدا باید خاطرات خوبی را تا سال بعد از شما به یادگار بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *