نقد و بررسی

۱۰ عطر ماه تولد دی (فوق العاده پیشنهادی)

عطر ماه تولد دی

عطر ماه تولد دی با توجه به خصوصیات رفتاری و اخلاقی آن‌ها با عصاره‌ها و اسانس‌های متمایزی طراحی و تولید می‌شود. از همین رو پیش از خرید یک عطر برای افرادی که در دی ماه متولدشده‌اند نیاز است قدری با خصوصیات اخلاقی آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

افرادی که در دی ماه متولدشده‌اند علاقه‌ای برای عاشق شدن ندارند و از آنجایی‌که راز دل آن‌ها را هرکسی نمی‌داند قدری انتخاب برای آن‌ها دشوار است. این دسته از افراد حواسشان بسیار جمع اطراف است و از گرفتن هدیه‌های گران‌قیمت بسیار به وجد می‌آیند پس اگر می‌خواهید برای آن‌ها هدیه‌ای ارزشمند خریداری کنید یک عطر لاکچری بهترین گزینه انتخابی برای شما به شمار می‌آید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون برگزیده‌ترین عطرها از منظر متولدین دی ماه مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

  • عطر متولد ماه دی
  • عطرهای لاکچری
  • هدیه‌های گران‌قیمت

 

عطرهای مناسب برای خانم‌های متولد دی

خانم‌های متولد دی با حس رهبری متولد می‌شوند از همین رو نیاز است عطری برای آن‌ها تهیه شود که حس اعتمادبه‌نفس و قدرت را در آن‌ها تقویت کند. دختران دی‌ماهی بسیار به سرووضع خود اهمیت می‌دهند به شکلی که گویی در یک خانواده اشراف‌زاده و بسیار ثروتمند زندگی می‌کنند. این خصوصیات حتی بعد از ازدواج هم با آن‌ها همراه است پس در خرید خود بسیار دقت کنید.

اگر به دنبال عطر با رایجه ای دلنشین برای سرمای پاییز هستید به شما پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مشاهده نمایید:

عطر و ادکلن مخصوص پاییز با رایحه های پرطرفدار

 

عطر متولدین دی ماه – Jasmin Noir

عطر متولدین دی ماه - Jasmin Noir عطر Jasmin Noir با رایحه گرم و شیرین با بهره‌گیری از گروه بویایی شرقی گلی راهی بازار شده است و برای خانم‌ها ایده ال ترین گزینه به شمار می‌آید. این عطر در سال ۲۰۰۸ راهی بازار شده است. عطر بولگاری جاسمین نویر به معنی یاس سیاه است که با نت گل یاس و شیشه‌ای رمزآلود عرضه می‌شود.
اگر می‌خواهید متفاوت باشید و در مهمانی‌های مجلل خود بدرخشید و حس سرزندگی و نشاط در شما موج بزند بدون تردید این عطر صفرتا صد نیازهای شمارا برآورده می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم برای یک زن دی‌ماهی عطر بولگاری را خریداری کنید زیرا گیاهان معطر به کار گرفته‌شده در این عطر آرامش عمیقی را برای اطرافیان آن‌ها فراهم می‌کند.

  • مناسب فصول سرد
  • یاس سیاه
  • عطری سحرآمیز

عطر ماه تولد دی – Dior J’Adore

عطر ماه تولد دی - Dior J’Adoreعطر دیور جادور با طبعی ملایم و شیرین برای خانم‌های عطر ماه تولد دی طراحی و تولیدشده است. این عطر در گروه بویایی گل‌های میوه‌ای زیر نظر عطار کالیس بیکر تولیدشده است و برای فصل‌های سرد سال ایده ال ترین انتخاب به شمار می‌آید. کشور فرانسه در سال ۱۹۹۹ این عطر را راهی بازار و برند دیور نیز آن را پشتیبانی کرده است.

از اسانس اولیه: ترنج، گلابی، مگنولیا، نارنگی ماندارین، خربزه، هلو، اسانس میانی: آلو، ارکیده، بنفشه، رز، فریزیا، گل برف، گل مریم، یاس و اسانس پایه: توت سیاه، وانیل، مشک، سدر در این عطر استفاده‌شده است. به دلیل سبک طراحی پرزرق‌وبرق شیشه‌این عطر خانم‌هایی که به سحر و جادو و اغواگری عطرهای لاکچری علاقه‌مند هستند بسیار از آن استقبال کرده‌اند.

  • عطری با رایحه شیرین
  • ساخته‌شده کشور فرانسه
  • عرضه در سال ۱۹۹۹

عطر متولدین دی ماهی – Elizabeth Arden 5th Avenue

عطر متولدین دی ماهی - Elizabeth Arden 5th Avenue

عطر زنانه ۵th Avenue از رایحه گل‌ها با طبعی معتدل بهره گرفته است و نام برند آن نیز الیزابت آردن است. همین موارد کافی است که یک زن دی ماهی برای مدت‌ها حال خوشی را در جمع‌های عمومی تجربه کند. کشور ایالت متحده در سال ۱۹۹۶ زیر نظر آن گوتلیب این ادکلن زنانه بی‌نظیر را طراحی و تولید کرده است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیابان پنجم نام یکی از خیابان‌های قدیمی و مشهور نیویورک است که به‌واسطه ساختمان‌های معروف خود بسیار شهرت گرفته است. اسانس اولیه: شکوفه لیموترش سبز، ترنج، گل برف، مگنولیا، یاس بنفش، نارنگی ماندارین، اسانس میانی: بنفشه، رز، گل یلانگ، میخک صدپر، گل مریم، یاس، جوز، هلو و اسانس پایه: ادویه گل میخک، زنبق، وانیل، چوب صندل سفید، مشک، کهربا است.

  • خیابان پنجم
  • ساخته‌شده در سال ۱۹۹۶
  • زیر نظر برند الیزابت آردن

عطر ماه تولد دی زنانه – Chanel No 5 Eau Premiere

عطر ماه تولد دی زنانه - Chanel No 5 Eau Premiere عطر زنانه شنل در سال ۲۰۱۵ در کشور فرانسه توسط ژاکس پلژ طراحی و تولیدشده است. این عطر تاکنون توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و در رده پنج عطر زنانه معروف و برگزیده جای خود را باز کند. این عطر در گروه بویایی گل‌های آلدهیدی با طبعی خنک جای گرفته است و همین امر متولدین دی ماه را بسیار جذب کرده است.
ژاک پولژ زیر نظر برند شنل در کشور فرانسه در سال ۲۰۱۵ توانست این عطر بی‌نظیر را به جهانیان معرفی کند. باید بگویم اسانس اولیه: آلدهید، بهارنارنج و گل یلانگ، اسانس میانی: رز و یاس و اسانس پایه: وانیل، چوب صندل سفید و خس‌خس سبب متمایز شدن این عطر شده است. سبک بویایی خنک این عطر به دلیل گل‌های بهارنارنج، رز و یاس است.

  • ساخته‌شده کشور فرانسه
  • سال تولید ۲۰۱۵۵
  • عطار ژاک پولژ

بهترین عطر زنانه از نظر آقایان کدام است؟ پیشنهاد میکنم مطلب زیر را مشاهده کنید.

جذاب ترین عطرهای زنانه که آقایان را اغوا میکند 

عطر برای متولدین دی ماه – Hermes Eau Des Merveilles

عطر برای متولدین دی ماه - Hermes Eau Des Merveillesادکلن زنانه مرویلس عطری گرم و ترش است که در سال ۲۰۰۴ به صنعت عطرسازی راه پیدا کرد و مخاطبین بسیاری را سمت خود جذب کرده است. این عطر زنانه شیک زیر نظر عطار ناتالی فایسچار و رالف شویگر ساخته‌شده است و برند هرمس در کشور فرانسه از آن پشتیبانی می‌کند. بهره‌گیری از اسانس اولیه: لیموترش، لامی و پرتقال، اسانس میانی: بنفشه، فلفل صورتی، فلفل، کهربا و اسانس پایه: خزه درخت بلوط، درخت نراد، خس‌خس و سدر سبب متمایز شدن این عطر بی‌نظیر شده است. نام فارسی این عطر هرمس او دس مرویلس است.

  • ساخته‌شده در کشور فرانسه
  • سال ساخت ۲۰۰۴
  • عطر زنانه با رایحه‌ای خنک

 

عطرهای مناسب برای آقایان متولد دی

آقایان متولد دی بسیار درون‌گرا هستند و از بروز احساسات خود ممانعت می‌کنند پس اگر هدیه گران‌قیمتی خریداری کردید و آن‌ها با یک لبخند از شما تشکر کردند خیلی به دل نگیرید. این را به یاد داشته باشید که این افراد قدر خوبی شمارا به‌خوبی می‌دانند زیرا مردان دی‌ماهی بسیار خانواده‌دوست هستند و سردی آن‌ها تنها به خاطر کم‌حرفی و درون‌گرایی آن‌ها است که نشان داده می‌شود. اگر اوایل دوستی شما با یک مرد دی‌ماهی است به شما توصیه می‌کنیم برای خرید یک عطر مردانه با رایحه گرم را مدنظر قرار دهید.

عطر ماه تولد دی – Pegasus

عطر ماه تولد دی - Pegasusعطر مردانه پیگاسوس با طبعی تند و تلخ برای آقایان جذاب دی‌ماهی در نظر گرفته‌شده است. ماندگاری این عطر از منظر مصرف‌کننده بسیار طولانی‌مدت عنوان‌شده است و همین امر سبب شده است که به یک ادکلن مقرون‌به‌صرفه نیز تبدیل شود. در سال ۲۰۱۱ ادکلن پیگاسوس راهی بازار شد تا سمبلی از روحیه عمیق و متفکر یک مرد مقتدر و رهبر را به تصویر بکشد.
رایحه‌ای که در این عطر غالب است بادام تلخ است که یک ماندگاری برتر را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. این عطر یک محصول کلاسیک فرانسوی است که برگرفته از یک افسانه تاریخی است. رایحه اولیه: ترنج، گل‌گاوزبان، زیره سبز، رایحه میانی: اسطو خودوس عادی، گل یاس، بادام تلخ و رایحه پایه: چوب صندل، کهربا، وانیل است.

  • عطری با ماندگاری بسیار بالا
  • ساخته‌شده توسط فرانسه
  • عرضه در سال ۲۰۱۱

عطر متولدین دی ماه مردانه-one million

عطر متولدین دی ماه مردانه-one millionعطر مردانه وان میلیون با رایحه تند و تلخ در گروه بویایی چوبی تند قرارگرفته است. عطار این عطر میشل جرارد، کریستوف رینود و الیویر پاشا هستند که در سال ۲۰۰۸ این عطر بی‌نظیر را طراحی و تولید کردند. نت‌های آغازین این عطر بسیار وسوسه‌انگیزی است و برای هر سن و سالی آن را به یک محصول ایده ال بدل کرده است.

بطری این ادکلن طلایی است از همین رو نماد قدرت را به‌خوبی به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید یک هدیه خلاقانه و متفاوت را برای مردان متولدین دی تهیه کنید پیشنهاد ما به شما وان میلیون است. بهره‌گیری از اسانس‌های گریپ فوروت، ماندارین، گل رز، دارچین، چرم و نت‌های چوبی از مؤلفه‌های اصلی این عطر محسوب می‌شود.

  • ساخته‌شده در سال ۲۰۰۸
  • عطارها میشل جرارد، کریستوف رینود و الیویر پاشا
  • شیشه طلایی و نماد قدرت

عطر متولدین دی ماه- Burberry London

عطر متولدین دی ماه- Burberry London

باربری لندن یک عطر مردانه مشهور است که در سال ۲۰۰۶ در کشور انگلستان طراحی و تولیدشده است. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای زیر نظر عطار آنتوان میزندی ساخته‌شده است و برند باربری آن را پشتیبانی می‌کند. طبع این عطر گرم است و از اسانس اولیه: ترنج، اسطوخودوس، دارچین، اسانس میانی: گل‌ابریشم، چرم و اسانس پایه: تنباکو، خزه درخت بلوط، چوب گایاک، اوپوپوناکس برای این عطر به‌وفور استفاده‌شده است. ن

ت میانی تقریباً ملایم و تلخ است و برای نت پایانی طبعی ملایم و تقریباً گرم در نظر گرفته‌شده است. رایحه‌های استفاده‌شده در این عطر شمارا به یاد شب‌های بارانی لندن خواهد انداخت. آقایان بالای بیست سال بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از این عطر دل‌انگیز بهره بگیرند.

  • ساخته‌شده در سال ۲۰۰۶
  • زیر نظر کشور انگلستان
  • طبعی گرم اما ملایم

ادکلن متولدین دی ماه- Benetton Paradiso Inferno Blue

عطر متولدین دی ماه- Benetton Paradiso Inferno Blue عطر بلو از رایحه‌های ترنج، چوب صندل و عنبر بهره گرفته است و در سال ۲۰۰۴ راهی بازار شده است. رایحه این عطر شیرین، خنک و ترش است و همین امر آن را با هر سلیقه‌ای سازگار کرده است. استفاده از میوه، ادویه و گل‌های معطر از مؤلفه‌های اصلی آن به شمار می‌آید. کشور ایتالیا برای اولین بار آن را به دست مصرف‌کنندگان رساند و توانست نسبت به سایر رقبای خودسر و صدای بیشتری را در صنعت عطرسازی به پا کند. آقایان برای فصل بهار، تابستان و در برخی مواقع فصل پاییز به‌راحتی می‌تواند این عطر ایتالیایی خوش‌بو را تجربه کنند. اگر ورزشکار هستید و می‌خواهید انرژی خود را در فصول سرد سال هم تجربه کنید باید بگویم حس خنکای این عطر این مهم را به‌راحتی برای شما فراهم کرده است.

  • ساخته‌شده در سال ۲۰۰۴
  • عطری ایتالیایی
  • مناسب برای تمام سلیقه‌ها

 عطر ماه تولد دی – Guy Laroche Drakkar Noir

 عطر ماه تولد دی - Guy Laroche Drakkar Noirادکلن مردانه لاروش عطری گرم است که طبعی تلخ و تند دارد. این عطر در سال ۱۹۸۲ راهی بازار عطر و ادکلن شده است و به‌عنوان یک عطر کلاسیک جذاب شهرت فراوانی گرفته است. رایحه اولیه: نارنج، لیمو، رزماری، آرتمیس و ریحان، رایحه اولیه: گشنیز، دارچین و ژونیپر و رایحه پایه: چرم، چوب صندل، رزین، کاج سوزنی، پاتچولی و وتیور از مؤلفه‌های اصلی این عطر محسوب می‌شود.

عطری که به شما برای آقایان متولد دی توصیه می‌شود رایحه‌ای سبز، تلخ و قدری صابونی دارد که در زمان شروع کمی گرم و در پایان رایحه ملایمی را از خود بروز می‌دهد. اگر می‌خواهید یک عطر افسانه‌ای را به شریک زندگی خود برای تولدش هدیه دهید بدون تردید این عطر معجزه به پا می‌کند.

  • ساخته‌شده در سال ۱۹۸۲
  • عطر کلاسیک
  • طبعی گرم و ملایم

 

کلام آخر پیرامون عطر ماه تولد دی

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید اغلب عطرهای متولدین دی ماه طبعی گرم و ملایم دارند. این مهم به دلیل سردی فصل پاییز است که نیاز به یک عطر با رایحه‌های چوبی و دارچینی را طلب می‌کند. اگر می‌خواهید برای خانم‌ها و آقایانی که در دی ماه متولدشده‌اند یک عطر دل‌انگیز را خریداری کنید باید به شما بگویم بهتر است بی‌واسطه زیر نظر برندهای فوق خرید منحصربه‌فرد خود را به ثبت برسانید. برندهای عنوان‌شده با بررسی‌های فراوان برای شما عزیزان در نظر گرفته‌شده است. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی عطر متولدین دی ماه تا حدودی به یاری شما عزیزان آمده باشد.

  • خرید عطر برای متولدین دی ماه
  • عطرهای لاکچری و شیک
  • عطری با طبعی گرم اما ملایم

 

1 دیدگاه در “۱۰ عطر ماه تولد دی (فوق العاده پیشنهادی)

  1. erotik گفت:

    Awsome blog! I am loving it!! Will come back again. I am taking your feeds also. Helsa Vasili Blackmun

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *