راهنمای خرید عطر

بهترین عطرهای مجلسی زنانه مناسب تمام مجالس

 شما برای رفتن به مجالس رسمی و یا صمیمی سعی دارید با پوشیدن لباس های زیبا و مدل مو ها و اکسسوری های جذاب، در جمع بدرخشید؛ اما این عطر است که استایل شما را تکمیل می­کند، استفاده از عطر مجلسی زنانه مناسب می تواند استایل شما را منحصر به فرد سازد و انتخابی جسورانه، می­تواند شخصیت شما را بسیار قوی نشان دهد. یک عطر مناسب حتی می­تواند یک هدیه ارزشمند نیز باشد پس بهتر است در مورد انواع عطر مجلسی زنانه، اطلاعات بیشتری داشته باشید. در ادامه نحوه انتخاب عطر های مجلسی زنانه و به معرفی چند ادکلن زنانه برای مجالس و مهمانی ها می پردازیم.

چگونه عطر مجلسی زنانه مناسب انتخاب کنیم؟

هنگام حضور در مجالس و مهمانی های رسمی، استفاده از یک عطر که نشان دهنده شخصیت شما باشد و بوی آن برای اکثر افراد حاضر در جمع خوش باشد، می تواند استایل شما را تکمیل کند. بهتر است ادکلن های مجلسی خیلی بو های تند نداشته باشند چون ممکن است در جمع بعضی افراد به بوی عطر حساسیت داشته باشند و باعث اذیت شدن آن ها شوید.

برای این که نسبت به علایق خود و شخصیت­تان بهترین عطر را انتخاب کنید در ادامه چند عطر زنانه بسیار محبوب و خوشبو را معرفی خواهیم کرد که در مجالس مختلف قابل استفاده است.

عطر مجلسی زنانه

عطر Jimmy Choo Signature

این عطر ترکیبی از رایحه های ارکیده و کارامل، همراه با نت گلابی، رایحه ای با طراوت و فریبنده را تشکیل می­دهد. این ترکیبات می­توانند در تمامی مجالس همراه خوبی برای شما باشند، همچنین اطرافیان شما نیز از این رایحه لذت خواهند برد. این عطر در سال های اخیر جز محبوب ترین عطر های جهان بوده است.

ترکیبی از رایحه های گلی و میوه ای در این ادکلن، بوی بسیار دل انگیز و کمی شیرین را به همراه دارد که اکثر افراد در مهمانی و مجالس با بودن در کنار شما از بوی آن لذت می برند.

عطر تام فورد بلک ارکید 

عطر تام فورد (Tom Ford Black Orchid) یک عطر مجلسی زنانه بسیار لوکس است که می­توانید همراه رژ لب مخملی قرمز، از آن استفاده کنید و مانند هنرپیشه های درام قدیمی هالیوود ظاهر شوید. رایحه آن برگرفته از ترافل سیاه، ترنج، ارکیده سیاه، آلو، نعناع هندی، وانیل، شکلات تلخ و قطره های کهربا است.

یک ادکلن زنانه که با طبع گرم و کمی شیرین، احساس غرور و اعتماد به نفس به شما می دهد و برای استفاده در مجالس مخصوصا در فصل زمستان بسیار مناسب است.

عطر زنانه جو مالون Jo Malone Velvet Rose & Oud

 این عطر مجلسی زنانه دارای رایحه هایی پرنشاط از جمله عود چوبی و گل رز مخملی و میخک است. ترکیب این نت ها یک ادکلن شیرین زنانه اما پر قدرت و دلپذیر را می­سازد و می­ تواند یکی از عطر های شما باشد تا با این عطر، تجربه ای تازه در مجالس داشته باشید.

عطر زنانه بلک اوپیوم مناسب مجالس

تفاوتی که این عطر را منحصر به ­فرد کرده است ایجاد تعادل در رایحه، با استفاده از نت های متضاد است. نت قهوه همراه با وانیل شیرین بسیار عجیب و دلپذیر است. از دیگر نت های استفاده شده در بلک اوپیوم باید به شکوفه پرتقال و یاسمین اشاره کرد که به محبوبیت عطر می افزاید. همچنین لازم است بدانید این عطر مجلسی زنانه (Yves Saint Laurent Black Opium) از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است که یکی از بزرگترین مزایای آن محسوب می ­شود.

عطر Yves Saint Laurent Black Opium

ادکلن Tom Ford Vanille Fatale

یک عطر زنانه دیگر از برند تام فورد که از بهترین برند های عطر و ادکلن در جهان است. بالزامیک، وانیل، زعفران و گشنیز از نت های فوق العاده این عطر مجلسی زنانه هستند. این رایحه ها هم برای مجالس رسمی و هم مجالس صمیمی کاملا مناسب است و از تعادل دلنشینی برخوردار است. همچنین رایحه آن نیز بسیار ماندگار است و پس از یک بار استفاده، ساعت ها از بوی آن لذت می برید.

عطر Diptyque Eau Capitale

یک عطر کاملا کلاسیک زنانه است که طرفداران خاص خود را دارد. نت های این عطر با ظرافت خاصی استفاده شده اند. نت اصلی آن گل رز است که کاملا زنانه و محبوب میان افراد است. ترنج، دانه های فلفل و دارچین، دیگر نت هایی هستند که در کنار رایحه گل رز نمایان می­شوند و ترکیب آنها یک عطر مجلسی زنانه عالی به شما هدیه می­دهد.

ادکلن ایفوریا از برند کالوین کلین برای مجالس رسمی

اگر می­خواهید در مجلس و مهمانی از ظاهری جذاب برخوردار باشید و اطرافیان خود را افسون کنید، در استایلتان از عطر ایفوریا استفاده کنید. نت های استفاده شده در این عطر عبارتند از نت های انار، خرمالوی آبدار، کهربا، بنفشه سیاه و چوب ماهون است. این عطر مجلسی زنانه می­تواند استایل شما را تکمیل کرده و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

عطر Vera Wang Princess

این عطر پیچیده از نت های زردآلو، نارنج، نارنگی، نیلوفر آبی، شکلات تلخ ساخته شده است. استفاده به اندازه در ترکیب نت های این عطر، رایحه ای ملایم به وجود آورده است که کمی به سمت شیرینی و تندی نیز نزدیک می­شود. Vera Wang Princess عطر مجلسی زنانه مدرنی است که شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

عطر Carine Roitfeld George

ترکیب نت های تند بنفشه و شاه دانه همراه با خزه بلوط شما را به وجد خواهدآورد. این عطر جز رایحه های کلاسیک محسوب می­شود که از ترکیب های خاص برای ایجاد این عطر استفاده شده است.

عطر Montblanc Femme Individuelle

عطر Montblanc Femme Individuelle که در آن از رایحه های شرقی استفاده شده و همواره بر روی میز آرایش اکثر زنان جایگاه مخصوصی داشته است. این عطر گرم می­تواند به شما ظاهری جدید و با نشاط هدیه دهد. عطر  Femme Individuelle برند مونت بلانک از نت های فلفل، توت سیاه ترش، شکوفه نیلوفر آبی، زالزالک و گل رز ساخته شده و یک عطر مجلسی زنانه با کیفیتی بالا است.

عطر Kenneth Cole White for Her

این عطر برای زنان جوان بسیار مناسب است. رایحه های این عطر، احساس آرامش به شما می­دهد. رایحه گل استفاده شده در این عطر بسیار سبک و شیرین است و با ترکیب نت های آلو، نارنگی، فریزیا، ارکیده، زنبق و کهربا ترکیبی مناسب برای روزهای هفته شما، مجالس و مهمانی ها است که این متنوع بودن عطر Kenneth Cole White for Her مزیت بزرگی محسوب می­شود و شما ­می­توانید در بیشتر موقعیت ها، از آن استفاده کنید.

عطر شنل شماره ۵

انتخاب عطر به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از این موارد که باید قبل از خرید عطر بررسی کنید، سن و سالتان است. عطر Chanel no.5 برای بانوانی که ۵۰ سالگی را پشت سر گذاشته اند فوق العاده است. این عطر کلاسیک، رایحه اسرارآمیزی دارد و استایلی شیک به شما خواهد داد. از رایحه های این عطر می­توان به یاسمن، گل رز، چوب صندل و وانیل اشاره کرد که ترکیب این نت ها عطر مجلسی زنانه پر طرفداری را تولید کرده است.

عطر Hugo Boss Orange

اگر به ظاهر خود اهمیت زیادی می­دهید باید بدانید که هر رایحه مناسب یک محیط است. عطر Hugo Boss Orange می­تواند شما را در محیط کار و جلسات روزمره تان همراهی کند. همچنین این عطر با نت های سیب، ترنج، چوب صندل، چوب زیتون و وانیل خامه ای، طراوت و شادابی برایتان ایجاد خواهد کرد.

عطر Calvin Klein CK One

عطری که شما در تابستان استفاده می­کنید ممکن است مناسب فصل های دیگر نباشد پس نکته ای که باید به آن اهمیت دهید فصل و آب و هوایی است که در آن قرار دارید. Calvin Klein CK One یک عطر مناسب تابستان است، آناناس، نارنج، نارنگی، پاپایا، ترنج، هل و رایحه لیمو نت های مورد استفاده در این عطر هستند که شما را به یاد روزهای آفتابی در ساحل و عصرهای گرم می ­اندازند.

عطر مجلسی زنانه

انتخاب یک عطر مجلسی زنانه مناسب

برای حضور در یک مجلس، هنگامی که عطر مجلسی زنانه مناسبی استفاده می­کنید، احساس بهتری خواهید داشت. قبل از خرید یک عطر باید ویژگی ها و نت های تشکیل دهنده آن را بررسی کنید و نسبت به شخصیت، سن و سال و شرایط خود، آن را بسنجید و میان عطر های خوب، بهترین گزینه را انتخاب کنید تا همیشه در مجالس بدرخشید. شما باید تمامی جوانب را برای خرید عطر درنظر بگیرید. نکته هایی که در انتخابی مناسب به شما کمک می کند قیمت، ماندگاری عطر آن و نوع رایحه است تا اطرافیانتان از رایحه تند عطر شما آزرده خاطر نشوند. با مطالعه در مورد عطر های مختلف همچنین با مشورت گرفتن از افراد ماهر، با استایلی بدون نقص در مجالس ظاهر شوید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *