اخبار

معرفی انواع عطر مجلسی مردانه

عطر مجلسی مردانه

برای موقعیت‌های مختلف باید عطر‌های متفاوتی داشته باشید. شما ممکن است در جلسات کاری متعددی در روز شرکت کنید یا به مجالس رسمی زیادی دعوت شوید اما چقدر به عطر مجلسی مردانه خود اهمیت می‌دهید و چه مقدار برای این عطر‌ها هزینه می‌کنید؟ حتما در این جلسات و مراسم ظاهر لباس‌ها و اکسسوری هایتان بسیار اهمیت دارد ولی این بوی عطر شماست که چند ثانیه زود‌تر به حضار ورودتان را اعلام می‌کند و پس از این که از آن محیط خارج می‌شوید، یاد شما را حفظ می‌کند. با انتخاب درست یک عطر مجلسی مردانه، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و احساس بهتری در جلسات داشته باشید.

چه عطر مجلسی مردانه‌ای مناسب است

شما همواره در حال قضاوت شدن توسط دیگران هستید، پس هنگام ظاهر شدن در یک جمع رسمی باید به جزئیات زیادی توجه داشته باشید تا افراد، برداشت مثبتی از شخصیت‌تان داشته باشند. یک عطر مناسب مجالس رسمی نباید رایحه تند و تیزی داشته باشد تا اطرافیانتان را آزار ندهد و همچنین حساسیت زیادی در انتخاب این عطر‌ها باید داشته باشید. پس بهتر است برخی از عطر‌های مناسب را بررسی کرده تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

عطر DE MARLY Habdan

نت‌ها و رایحه‌ یک عطر باید بیانگرشخصیت شما باشند. در این عطر مردانه از زعفران به عنوان رایحه اصلی استفاده شده، و در رایحه پایه این عطر از کهربا، مالتول و اوپوپوناکس استفاده شده است و حسی که برای شما به یادگار می‌گذارد نت سیب و آگاروود خواهد بود که تعادل تندی و شیرینی عطر را رعایت می‌کند.

 

 

ادکلن Penhaligon’s Endymion

دومین موردی که می‌خواهیم از عطرهای مجلسی مردانه بررسی کنیم ادکلنPenhaligon’s Endymion است. جسارت و ظرافت را می‌توان در ترکیب رایحه‌ این ادکلن یافت. ظرافت در نت‌های ترنج، پرتقال، نارنگی، مریم گلی همراه با ترکیب گیاهی اسطوخودوس تازه قابل مشاهده است که با ترکیبی از رایحه قهوه غنی، چرم، چوب صندل، هل و فلفل سیاه نیز به شخصیت شما جلوه‌ای قدرتمند می‌بخشد. برای انتخاب عطر مجلسی مردانه توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید همه در هنگام ورود به شما توجه کنند، این ادکلن را به شما توصیه می‌کنیم.

 

عطر مجلسی مردانه

 

عطر F Black by Salvatore Ferragamo

این عطر رایحه خاصی دارد. ترکیبی شگفت انگیز از اسطوخودوس به همراه فلفل سیاه، تونکا و لابدانوم به همراه رایحه‌ای از بالزامیک و وانیل شیرین قضاوت را در انتخاب دشوار می‌کند. ترکیبی فوق‌العاده از این مواد باعث ایجاد بوی لوکس، با ظرافت و در عین حال شیرین می‌شود. این عطر می‌تواند دوست و همراه لباس‌های رسمی شما در فصل‌های پاییز و زمستان باشد.

عطر John Varvatos Artisan Pure

گزینه بعدی ما برای عطر مجلسی مردانه، عطر John Varvatos Artisan Pure خواهد بود. این عطر بویی ماندگار با ترکیب مرکبات‌ترش و شیرین دارد. همچنین رایحه اولیه این عطر، نت های لیمو، آویشن، مرزنجوش، ترنج، کلمنتین، پرتقال ماندارین است که با رایحه پایه‌ خود یعنی نت‌های مشک، عنبر، نت‌های چوبی ترکیب شده و به شما کمک می کند شخصیتی کاملا برجسته داشته باشید.

 

 

ادکلن مردانه آمواج اینترلود

یک رایحه چوبی شرقی از بهترین ادکلن های مناسب فصل های سرد سال، عطر آمواج اینترلود امتحان خود را برای استفاده در تمامی مجالس رسمی پس داده است. این ادکلن که با ترکیبی از عصاره های پونه، کهربا، چوب صندل و سایر رایحه های متعادل کننده خود، یک ترکیب خاص و عجیب مردانه ایجاد کرده است. ماندگاری این عطر همیشه تایید شده است به صورتی که در کل مدت مراسم و میهمانی، نیازی به تمدید ادکلن نخواهید داشت.

 

 

عطر ادو تویلت BRIONI

این عطر ایتالیایی با الهام از رایحه مرکبات و دود ساخته شده است. ترکیب آکورد مرکبات، نت‌های چوبی و آب لیمو‌ترش، دلیل محبوبیت آن است. برای تشکیل نت پایه این عطر از نت‌های تند چوب سرو، عود، چوب ترمه، زعفران، مشک، برگ سیسوس و کهربا کمک گرفته شده است. این عطر طرفداران خاص خود را دارد و با نت‌های بنفشه و زنبق هر کسی را جذب خود می‌کند.

 

عطر مجلسی مردانه

 

عطر DIOR HOMME INTENSE

این عطر بسیار مشهور است و تقاضای بالایی در بازار دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای عطر مجلسی مردانه شما باشد. رایحه فراموش نشدنی، هوشیاری و جسارت از جمله ویژگی‌های مهم این عطر است که با استفاده از نت‌های اسطوخودوس، گلابی، آمبرت، زنبق، ویرجینیا، سدر و وتیور خلق شده است. با رایحه ای که این عطر به شخصیت شما می‌بخشد، همه حضور شما را احساس خواهند کرد و جذابیت غیر قابل وصفی به شما می‌دهد.

عطر TOM FORD Oud Wood

ترکیب رایحه چوب عود، چوب صندل و وتیور به همراه هل این عطر را منحصر به فرد و عجیب می‌کند. چوب گل رز، فلفل چینی و وانیل از دیگر نت‌های رمز آلود این عطر هستند. اگر مدیرعامل یک شرکت هستید و می‌خواهید عطر مجلسی مردانه مناسب برای شخصیت کاری خود پیداکنید حتما روی این عطر تامل کنید زیرا در جمع، شما را از دیگران متمایز خواهد کرد.

 

 

عطر و ادکلن COSTUME NATIONAL Homme

یکی از محبوب‌ترین و متعادل‌ترین عطر‌ها است که می‌تواند تعادل در شخصیت شما را به همه نشان دهد، همچنین میان خانم‌ها نیز بسیار محبوب است. این عطر ایتالیایی چهره‌ای بسیار مدرن و مینیمال دارد. عطر COSTUME NATIONAL Homme از نت‌هایی مانند ترنج، ‌گریپ فروت، هل، میخک، آویشن، دارچین، نعناع هندی، چوب صندل استفاده کرده که نتیجه‌ مطلوبی داشته است.

 

 

ادکلن PRADA L’HOMME

این عطر مخلوط بسیار کمیابی از زنبق با نام تجاری معتبر است که آن را قابل اعتماد می‌کند. این عطر رایحه‌ای لایه لایه دارد و از نت‌های کهربا، نعنای هندی، چوب سانتال و دانه تونکا تشکیل شده است. ترکیبات این عطر می‌توانند حس تازگی و طراوت را به شما و محل کارتان هدیه دهند تا هیچ گاه محیط برای شما خسته‌کننده نباشد.

 

 

عطر ادوتویلت CHANEL EGOISTE POUR HOMME

نت‌های آخرین عطر مجلسی مردانه که می‌خواهیم بررسی کنیم بسیار حساب شده و دقیق انتخاب شده اند. ترکیب نت های مرکبات با رزماری، اسطوخودوس، عسل، شمعدانی، یاسمن، سرو، خزه بلوط، چوب صندل و کهربا رایحه‌ای گرم را به ارمغان می‌آورند که طرفدارانی خاص دارد.

 

طرز استفاده عطر برای ماندگاری بالا

 

طرز استفاده عطر برای ماندگاری بالا

همانطور که می دانیم انتخاب عطر مجلسی مردانه بسیار اهمیت دارد و طبیعی است که ما از داشتن بویی مناسب لذت ببریم و به دنبال ماندگاری بوی عطر های خود باشیم. یکی از روش های ماندگاری بیشتر عطر این است که آن را روی پوست نیمه مرطوب اسپری نماییم تا باعث افزایش ماندگاری آن شویم به یاد داشته باشید عطر را روی پوست خود مالش ندهید زیرا باعث از بین رفتن بوی آن خواهید شد. گاهی به جای اسپری کردن عطر به پوست، بهتر است آن را مستقیما روی لباس بزنیم تا اطرافیان بیشتر متوجه بوی عطر ما شوند. در هر صورت شما هر عطری را که انتخاب کردید و با هر شیوه ای که از آن استفاده کردید باید به یاد داشته باشید که اهمیت دادن به عطر و رایحه شما می­تواند بیانگر شخصیتتان باشد و به افزایش اعتماد به نفس و تاثیر گذاری روی اطرافیان به شما کمک قابل توجهی می­کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *