راهنمای خرید عطر

بهترین عطر مناسب استفاده روزانه در موقعیت های مختلف

عطر مناسب استفاده روزانه

وقتی صحبت از عطرهای روزانه می شود انتخاب، کمی مشکل است؛ زیرا اکثر افراد به دنبال رایحه‌ های ملایم و در عین حال خاص و دارای طراوات و تازگی هستند. به علاوه قیمت نیز در انتخاب عطر روزانه بسیار تاثیرگذار است. اینکه کدام عطر مناسب استفاده روزانه را انتخاب کنید، بستگی به خودتان نیز دارد. به طور مثال افرادی که بیشتر در فضای باز هستند نیاز به انتخاب نوع خاصی از عطرها دارند و در عین حال افرادی که در محیط‌ های بسته هستند نیز نیاز به انتخاب متفاوتی خواهند داشت. در ادامه همراه ما باشید تا چند عطر مناسب استفاده روزانه را به شما معرفی کنیم. برای خرید انواع عطر مردانه و زنانه جهت استفاده روزانه می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

عطر مناسب استفاده روزانه برای خانم ها

عطر مناسب استفاده روزانه برای خانم ها

 Chloé یکی از پیشنهادهای ما به خانم ها برای عطر مناسب استفاده روزانه است. این عطر رایحه‌ مدرن و ماندگاری بسیار خوبی دارد. در رایحه آن می توانید نت های گلی و تازه و میوه‌ای را بیابید. اگر از طرفداران گل رز یا گل صد تومانی هستید، این عطر می تواند بهترین انتخاب برای ‌تان باشد.

عطر مناسب استفاده روزانه برای مردها

عطر مناسب استفاده روزانه برای مردها

یکی از بهترین عطرها برای استفاده روزمره آقایان Paco Rabanne Pure است. این عطر با نت های تازه و چوبی، مطمئناً انتخابی خوب برای علاقه‌ مندان به این رایحه است. ادکلن بعدی که برای استفاده روزمره آقایان پیشنهاد می کنیم،Versace Pour  است.

این عطر با نت های معطر گل شمعدانی و مریم گلی، خود را با ویژگی مدیترانه‌ ای نشان می دهد. رایحه‌ای که بین مرکبات روشن و نت های مشک و کهربایی، انتخابی مطمئن به عنوان بهترین عطر برای استفاده روزمره است. انتخابی که همه و خودتان را راضی می‌کند!

 

عطر مناسب استفاده روزانه برای خارج از منزل

اینکه در فضای باز فعالیت بیشتری داشته باشید، دلیل نمی شود که رایحه عطر شما به مشام نرسد. اگر بیشتر روز خود را در خارج از منزل می گذرانید، احتمالاً شغل یا سرگرمی ای دارید که مختص فضای باز است. انتخاب عطر مناسب برای استفاده روزانه ممکن است بسته به زمان و همچنین ماهیت فعالیت شما متفاوت باشد؛ اما چند ویژگی وجود دارد که باید اعمال شود. عطری که انتخاب می کنید باید بوی تندی داشته باشد و همچنین با فضای باز مطابقت پیدا کند.

در این حالت برای خانم ها Moschino Cheap را پیشنهاد می کنیم. صرف نظر از دلیلی که شما را به بیرون از خانه هدایت می‌کند، همیشه با این عطر خود را جذاب نشان خواهید داد. این عطر عجیب و غریب و در عین حال جاودانه، با هر موقعیتی سازگار است و همچنین به عنوان یک عطر عالی عمل می کند. نت های گل رز و بنفشه و مشک، رایحه‌های غالب در این عطر هستند.

عطر مناسب استفاده روزانه برای خارج از منزل

برای آقایانی که بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه می گذرانند نیز عطرPaco Rabanne  را پیشنهاد می کنیم. رایحه این عطر مغناطیسی و در عین حال اعتیاد آور است. این عطر تند معطر، هیچ کس را حتی در خارج از منزل بی تفاوت نخواهد گذاشت و می‌ تواند توجه هر فردی را جلب کند؛ زیرا رایحه ای دارد که خیلی ملایم نیست. اگر اول صبح مقدار مناسبی از این عطر را روی بدن یا لباس خود بزنید، مطمئن باشید که تا انتهای روز همراهی ‌تان خواهد کرد.

عطر مناسب استفاده روزانه برای باشگاه

همان اندازه که نوشیدن آب در هنگام ورزش مهم است، خوشبو نگه داشتن بدن نیز مهم است. بهتر است از عطرهایی با رایحه خنک استفاده کنید تا خودتان نیز احساس بهتری داشته باشید. عموماً عطرهایی رایحه خنک دارند که بوی آن ها از مرکبات تازه، رایحه‌ های دریایی و خنک طبیعی گرفته شده است.

برای خانم های ورزشکار انتخاب عطر مناسب برای استفاده روزانه می تواند Elizabeth Arden Green Tea Scent باشد. اگر در حال وزنه برداری یا دویدن در جنگل باشید، هرگز تنها نخواهید بود و عطری نشاط آور به شما کمک خواهد کرد پر انرژی ‌تر ورزش کنید.

عطر مناسب استفاده روزانه برای باشگاه

برای آقایان ورزشکار نیز پیشنهاد ما Men Acqua Attiva است.

چه از طرفداران تمرینات یوگا باشید و چه به انجام ورزش های تیمی علاقه مند باشید، می توانید از این عطر استفاده کنید. گفته می شود که در این عطر از رایحه هایی استفاده شده است که می تواند برای تقویت حواس نیز بسیار موثر باشد. پس اگر علاوه بر خوشبو بودن به دنبال عطری هستید که تمرکزتان را روی ورزش افزایش دهد، این مورد را به شما پیشنهاد می کنیم.

عطر مناسب استفاده روزانه با رایحه گل

همانطور که می‌دانید، عطرهایی با رایحه گل را خانم ها بیشتر می پسندند. عطرهای گل معمولاً احساس رمانتیک، لطیف و همچنین نشاط بخشی دارند. اصولاً این عطرها از رایحه ملایم گل رز ساخته می شوند. این دسته از عطرها برای روزمره و حتی وقایع مناسبتی می توانند بهترین انتخاب باشند. این عطر هم انرژی بخش و هم ظریف است. عطر Jimmy Choo Floral پیشنهاد ما به شما برای انتخاب عطر مناسب برای استفاده روزانه با رایحه گل است.

عطر مناسب استفاده روزانه با رایحه گل

 

بهترین رایحه شیرین برای خانم ها

اگر به دنبال بهترین عطر روزانه با رایحه شیرین هستید، می توانید

Eau de Parfum Carolina Herrera 212 VIP  را انتخاب کنید.

این عطر شیرین و شیک است. این رایحه شرقی وانیلی به طرز عجیبی اعتیادآور است.

بهترین رایحه شیرین برای خانم ها

 

بهترین رایحه تند مردانه

عطرهای تند معمولاً غیر قابل مقاومت هستند؛ یعنی توجه هر کسی را می توانند به راحتی جلب کنند. با این حال، هوگو باس موفق شد یک عطر تند و بینظیر ایجاد کند که مطمئناً شایسته است به عنوان یکی از بهترین عطرها برای استفاده روزمره به آن اشاره شود. ادکلن هوگو باس بهترین عطر مردانه تندی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین رایحه تند مردانه

 

بهترین رایحه fresh برای خانم‌ ها

Eau de ToiletteMoschino پیشنهاد ما به افرادی است که به دنبال انتخاب عطر مناسب برای استفاده روزانه هستند. این عطر تازه و الهام بخش، نمادی از عطرهای مدرن است. این عطر، نمادین است. در این عطر می توانید با نت های ترنج و تمشک و چوب های سبک احساس تازگی داشته باشید.

بهترین رایحه fresh برای خانم‌ ها

 

بهترین عطر دریایی مردانه

بهترین انتخاب عطر مناسب برای استفاده روزانه که نت های دریایی را تداعی کند، عطرDavidoff Cool Water Eau de است.

با این عطر خنک و پر جنب و جوش انگار در دریا شیرجه زده‌اید. از بطری آبی جذاب تا عطر تند آن تمام جزئیات و ترکیب آن به یک هارمونی آبی باورنکردنی کمک می کند که بهترین عطر برای استفاده روزمره باشد.

نگاهی به عطرهای پرفروش مندلیف که ماندگاری بالایی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *