دسته بندی نشده

بهترین نمونه از عطر مناسب برای عروس

عطر مناسب برای عروس

بخش مهمی از روز عروسی را عطر انتخابی عروس و داماد تشکیل می دهد. همانطور که جو مالون می گوید «همه چیز با رایحه شروع می شود» با افزایش اهمیت این موضوع در سال ۲۰۲۱، ما شما را در مورد هرآنچه باید در مورد عطر عروسی بدانید، از نحوه انتخاب عطر مناسب برای عروس گرفته تا معرفی بهترین عطر های مناسب عروس راهنمایی می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی ۶ مورد از بهترین عطر مناسب برای عروس

بهترین عطر مناسب برای عروس کاملا به شما و آنچه به عنوان یک عروس دوست دارید، بستگی دارد. می توانید رایحه انتخابی خود را با محیط برگزاری عروسی تطبیق دهید تا هر زمان که در آینده پا به آن مکان گذاشتید، شما را به همان لحظه بازگرداند.

البته شما همیشه می توانید به یکی از کلاسیک های جاودانه مانند عطر شنل کوکو مادمازل و ادکلن دیور جادور پایبند باشید یا اگر عطری می خواهید که هیچ کس دیگری نداشته باشد، می توانید عطر های ترکیبی را امتحان کنید. برای کمک به تصمیم گیری در مورد عطر مناسب برای عروس ، ما محبوب ترین عطر و ادکلن زنانه را در زیر گردآوری کرده ایم.

همچنین برای خرید عطر و ادکلن می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

 

  • Marry Me Lanvin

Marry Me Lanvin

مری می لانوین محصولی با رایحه گلی، میوه ای است که در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شده است. سازنده این عطر Antoine Maisondieu است. نت ابتدایی این محصول رایحه های فریزیا و نارنج و هلو دارد. در نت میانی بوی رز و یاس و مگنولیا مشام را پر می کند و در انتها مشک و کهربا و سدر رایحه های ماندگار می شوند.

عطر دوست یابی و عشق و اکسیر خوش خلقی این عطر، مناسب برای همه کسانی است که از شیفتگی، عشق، اتحاد و رضایت لذت می برند. عطر جدید Lanvin با هدف نشان دادن پیوندی قوی که هر زن با عطری که انتخاب می کند دارد، ساخته شده است.

  • La Vie Est Belle Lancome

La Vie Est Belle Lancome

ادکلن زنانه لا وی بل لانکوم محصولی با رایحه گلی میوه ای است که در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شده است. سازندگان عطر La Vie Est Belle ۳ فرد به نام های Olivier Polge و Dominique Ropion و Anne Flipo هستند. نت ابتدایی این محصول رایحه های انگور فرنگی سیاه و گلابی دارد. در نت میانی بوی زنبق و یاس و شکوفه پرتقال مشام را پر می کند و در انتها دانه تونکا، وانیل، نعنا هندی و پرالین رایحه های ماندگار می شوند.

مفهوم این عطر مناسب برای عروس بر ایده زیبایی طبیعی و سادگی، رهایی از قرارداد ها و انتخاب سلایق شخصی متمرکز شده است. این عطر نوعی نگاه به زندگی است که از لذت بردن و خوشحالی کردن برای چیز های کوچک الهام گرفته شده است.

  • La Nuit Tresor Lancome

La Nuit Tresor Lancome

La Nuit Tresor Lancome محصولی با رایحه کهربایی وانیلی است که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده است. سازندگان این عطر Christophe Raynaud و Amandine Clerc-Marie هستند. نت ابتدایی این محصول رایحه های ترنج و نارنگی و گلابی دارد. در نت میانی، بوی رز، توت فرنگی، ارکیده و میوه گل ساعت مشام را پر می کند و در انتها سرخالو، وانیل، نعنا هندی، کومارین، پرالین، روایح دودی، پاپیروس، شیرین بیان، کارامل و قهوه رایحه های ماندگار می شوند.

عطر مناسب برای عروس لانویت ترزور لانکوم به عنوان یک معجون عاشقانه اعلام شده است. گویی این عطر قسمت تاریک گل رز را به تصویر می کشد و نت های رز سیاه را با ارکیده وانیلی تاهیتی ترکیب می کند. همچنین رایحه هایی از بخور طبیعی، پاپیروس، نعنا هندی و پرالین لیچی به ترکیب اضافه شده است.

  • Wow! for Women Joop

عطر مناسب برای عروس

عطر واو جوپ محصولی با رایحه چایپر گلی است که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده است. سازنده این عطر Fabrice Pellegrin است. نت ابتدایی این محصول رایحه های رز و ریواس و تمشک دارد. در نت میانی بوی رز و گل صدتومانی مشام را پر می کند و در انتها، مشک، نعنا هندی و ترکیب ستالوکس رایحه هایی ماندگار می شوند.

Wow نسخه زنانه عطر Wow 2017 را عرضه می کند. این دو عطر شبیه به هم هستند با این تفاوت که در Wow زنانه، نت های شیک و ظریف وارد ترکیب شده اند.

  • Weekend for Women Burberry

عطر مناسب برای عروس

عطر ویکند بربری محصولی با رایحه گلی است که در سال ۱۹۹۷ روانه بازار شده است. سازنده این عطر Nathalie Lorson است. نت ابتدایی این محصول رایحه های نارنگی ماندارین و سالویا و گل اسپرک دارد. در نت میانی بوی رز، زنبق، گل مریم، برگ بنفشه، نیلوفر آبی، شکوفه هلو و شلیل مشام را پر می کند و در انتها مشک, سدر و چوب صندل سفید رایحه هایی ماندگار می شوند و جزو عطر های مناسب برای عروس به حساب می آید.

  • Obsessed for Women Calvin Klein

Obsessed for Women Calvin Klein

عطر زنانه کلوین کلاین آبسسد محصولی با رایحه های معطر است که در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شده است. Honorine Blanc و Annick Menardo این عطر را ساخته اند. نت ابتدایی این محصول رایحه های بهار نارنج و مرکبات دارد. در نت میانی بوی اسطوخودوس، سالویا و برگ بنفشه مشام را پر می کند و در انتها مشک و گل ختی رایحه های ماندگار می شوند.

به عنوان اختراع مجدد یک عطر نمادین، OBSESSED بر روی یادآوری حافظه از طریق رایحه بازی می کند. این عطر جذاب با ترکیب خاطرات و خواسته ها، مردانگی و زنانگی، گذشته و حال و غیره، عطر اصلی آبسشن را تداعی می کند.

در این مطلب، در خصوص بهترین گزینه های عطر مناسب برای عروس صحبت کردیم که هر یک از آن ها به طور خلاصه ویژگی های زیر را دارند:

  • عطر زنانه مری می لانوین: رایحه خنک – مناسب برای فصول گرم سال
  • عطر زنانه لا ویه است بله لانکوم: رایحه گرم و شیرین – مناسب برای فصول سرد سال
  • عطر زنانه لانویت ترزور لانکوم: رایحه گرم و شیرین – مناسب برای فصول سرد سال
  • عطر زنانه واو جوپ: رایحه نسبتا شیرین و ملایم – مناسب فصل زمستان
  • عطر ویکند زنانه باربری: رایحه معتدل – مناسب تمام فصول سال
  • عطر زنانه کلوین کلاین آبسسد: رایحه خنک – مناسب برای فصول گرم سال

مجموعه مندلیف با عرضه خدمات منحصر به فرد مانند تست رایگان عطر در محل مورد نظر شما، کار خرید را برای عروس خانم ها آسان کرده است. مندلیف می تواند چند عطر انتخابی شما را برایتان ارسال کند تا از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. در حقیقت با این کار لازم نیست در زمان شلوغی مراسم عروسی برای تست و خرید عطر به مغازه بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *