دسته بندی نشده

آشنایی با عطر مناسب کودکان

عطر مناسب کودکان

عطر ها همیشه علاوه بر بوی خوبی که به ما هدیه می دهند خاطرات زیبایی را هم در ذهن ما ثبت می کنند، به طوری که می توان شخصیت یک فرد را از روی رایحه عطر او تشخیص داد. شاید بتوان گفت عطر هر فرد می تواند تصویر منحصر به خود آن فرد را در ذهن ما حک کند و مانند امضای او برای دیگران باشد. در دنیای عطر ها، تنوع حرف اول را می زند. شاید عجیب به نظر برسد اما عطر ها هم برای سنین مختلف طراحی شده اند. به عطر مناسب کودکان در کشور های اروپایی بسیار توجه شده است تا حدی که به یک تجارت بزرگ تبدیل شده و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر درباره عطر کودکان می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

ویژگی های عطر مناسب کودک

ویژگی های عطر مناسب کودک

برای خرید یک عطر مناسب نیازمند دقت و تحقیق درباره رایحه ها و اثرات آن ها بر جسم و همینطور روحیات فرد با توجه به شخصیت، علایق و احساساتش هستیم. کودکان نیز همچون بزرگسالان عطر مخصوص به خودشان را دارند. عطر مناسب کودکان برای ایجاد بوی خوش، آرامش و تاثیر مثبت بر خلق و خوی کودک استفاده می شود. همچنین کودک تان در سنی قرار دارد که شبیه شما بودن و استفاده از لوازمی که شما در اختیار دارید، برایش جذاب است.

یکی از راه های شناخت عطر مناسب کودکان در مرحله اول، آشنایی با علایق آن ها است پس لازم است که بدانید به چه نوع رایحه هایی علاقه مند هستند. زمانی که کودک تان به عطر علاقه مند می شود و رایحه آن در خاطرش می ماند، به دلیل تطابق داشتن آن عطر با احساسات کودک تان است. سپس نیازمند آن هستیم که بدانیم این عطر ها برای کودک تان ضرر دارد یا خیر. همچنین باید توجه داشته باشیم عطری که انتخاب می کنیم متناسب با جنسیت کودک مان باشد.

عطر ها می توانند بر خلق و خوی کودک اثرگذار باشند پس عطر مناسب کودکان دارای رایحه ای دلنشین و همچنین کیفیت بالا است. عطر ها به کودک شما احساس شادابی و سرزنده بودن را هدیه می دهند و از این جهت که همیشه خوش بو هستند اعتماد به نفس کودک تان را به مرور در دوره های مختلف زندگی افزایش می دهند.

انواع رایحه و عصاره عطر مناسب کودک

عطر مناسب کودکان

ما اینجا برای شما انواعی از رایحه های مناسب برای کودکان را شرح می دهیم تا راحت تر بتوانید انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید. عطری با رایحه  گل و مرکبات می تواند عطر مناسب کودکان باشد. رایحه های میوه بدون الکل نیز علاوه بر بوی خوبشان گزینه مناسب و بی ضرری برای کودکان است. عطر های ضد حساسیت نیز برای نوزادان و کودکان بسیار انتخاب خوبی است. عطر های شیرین برای کودکان آرام بخش است و روی احساسات آن ها به شدت اثر مثبت می گذارد. همچنین عطر با عصاره گشنیز برای تسکین پوست یا گل گندم برای کاهش قرمزی، گل همیشه بهار برای آرامش جزو دسته عطر های مناسب کودکان هستند. رایحه هایی همچون اسطوخودوس، ترنج، نعناع هندی، وانیل و دیگر عطر ها در این سبک باعث افزایش تمرکز و آرامش کودکان می شود. عطر مناسب کودکان رایحه های طبیعی و لطیفی مانند رایحه گل هایی همچون گل یاس، رز، بنفشه یا بو های ملایمی مانند پودر بچه دارند. رایحه های گرم و تند برای کودکان مناسب نیستند.

عطر و سلامت کودک

عطر و سلامت کودک

برای خرید عطر مناسب کودکان دقت و ظرافت بالایی نیاز است. بی دقتی در وجود رنگ های مصنوعی، پارابن و الکل در عطر ها و کیفیت پایین شان می تواند برای سلامتی کودکان مضر باشد. از عطر های ضد حساسیت نیز می توان برای بدن و خوش بو شدن مو های کودک مان استفاده کنیم اما توصیه می کنیم که هر نوع عطری را مستقیماً در تماس با پوست خود قرار ندهید تا بتوانید از بروز حساسیت، بیماری های پوستی و دیگر بیماری ها جلوگیری کنید.

تناسب عطر ها و فصل ها

تناسب عطر ها و فصل ها

عطر های زمان کودکی به شدت در خاطر کودک مان می ماند مخصوصاً در سنین زیر هفت سال؛ پس بهتر است از عطر هایی استفاده شود که برایشان بسیار تند و خشن نباشد تا روحیه آن ها را آرام کند و نشاط آور باشد و باعث بهبود خلق و خوی آن ها شود. همچنین می توانید از عطر مناسب کودکان برای خوش بو کردن اتاق آن ها از طریق اسپری کردن بر روی لحاف شان استفاده کنید.

ادکلن های سبک برای کودکان انتخاب خوبی است. همچنین در هنگام خرید عطر مناسب کودکان به فصل ها نیز دقت زیادی داشته باشید، در فصل تابستان و محیط های گرم بهتر است از رایحه شیرین و یا تند استفاده نشود و همین طور در فصل های خنک از رایحه های سبک و خنک استفاده نکنید تا یکدیگر را خنثی نکنند. همچنین دقت داشته باشید برای کودکانتان از عطر هایی که بزرگسالان استفاده می کنند خریداری نکنید، اصلا جلوه زیبایی ندارد که یک کودک بوی یک بزرگسال را بدهد. مطمئن شوید که از اسانس در آن ها استفاده نمی شود و نکته دیگر آن که همه ما می دانیم قیمت محصول تاثیر بسیاری در خرید ما دارد اما باید توجه داشته باشیم که به علت خرید به صرفه تر سلامت کودکان را به خطر نیندازیم.

علاوه بر آن می توانیم به جای بار ها خرید های بی کیفیت تعداد محدودی خرید با کیفیت داشته باشیم در این صورت نه تنها در هزینه هایمان صرفه جویی می شود بلکه خریدمان نیز ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت؛ جالب است بدانید که از آب در عطر مناسب کودکان بسیار استفاده شده است تا به پوست ظریف کودک آسیب وارد نشود. لازم به ذکر است که از عطر کودک برای کودکانی که دچار آلرژی و بیماری های پوستی هستند و یا دیگر بیماری هایی دارند که استفاده از انواع عطر آن را تشدید می کند، استفاده نشود.

عطر ها همیشه گزینه های مناسب و خاصی برای هدیه دادن بوده اند زیرا به خوبی در خاطر افراد ثبت می شوند. با توجه به ویژگی های کودکان و علاقه آن ها به محصولات آرایشی و بهداشتی می توانیم این هدیه را نیز برای آن ها در نظر داشته باشیم و همچنین با کودک مان از طریق یک بوی آشنا ارتباط عاطفی برقرار کنیم. برای خرید عطر به عنوان هدیه می توانید به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *