دسته بندی نشده

بهترین انتخاب عطر مهمانی های رسمی

عطر مهمانی های رسمی

همان اندازه که انتخاب نوع استایل برای یک مهمانی رسمی مهم است، انتخاب عطر مهمانی های رسمی نیز بسیار مهم است. همه ما برای مراسم‌ها و رویدادهای مختلف زندگی‌ مان به دنبال انتخاب لباس مناسب و کفش مناسب و حتی نحوه آراستگی مناسب هستیم؛ اما گاهی انتخاب عطر مناسب را فراموش می ‌کنیم؛ در حالی که این موضوعی بسیار مهم است. در ادامه همراه ما باشید تا عطر مهمانی های رسمی و عطر مناسب سایر مراسم ها را معرفی کنیم. همچنین برای خرید عطر مناسب مهمانی می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید و با توجه به سلیقه خود عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

عطر مناسب در محل کار

پیش از اینکه عطر مهمانی های رسمی و به صورت کلی مجالس خاص را بررسی کنیم، قصد داریم در این قسمت به بررسی عطر مناسب در محل کار بپردازیم. از آنجایی که همه ما بیشتر ساعات خود را در محل کار می‌گذرانیم، به همین دلیل، اطلاع از عطر مناسب در محل کار ضروری است. در ابتدا باید به شما بگوییم که عطر مناسب محل کار، عطری است که نباید بوی خیلی تند و یا خیلی پخشی داشته باشد. عطرهای ملایم و آرامش بخش برای محل کار توصیه می‌شوند. برای محیط کار، ژیوانشی و دیور ( Givenchy Gentleman و Gucci Guilty Intense) توصیه ما به شماست.

عطر مناسب مصاحبه کاری

عطر مناسب مصاحبه کاری نیز باید ویژگی‌هایی مشابه با عطر محل کار را داشته باشد. برای این موقعیت نیز پیشنهاد ما به شما ویکتور اند رولف اسپایس بمب و عطر ورساچه است. ( VIKTOR&ROLF – Spicebomb و Versace Eau Fraiche)

عطر مناسب مصاحبه کاری

عطر مناسب مهمانی شام

اگر به دنبال عطر مناسب مراسم شام هستید، در این قسمت همراه ما باشید تا عطر مناسب را به شما معرفی کنیم.

برای این موقعیت‌ها پیشنهاد ما به شما استفاده از عطرهای پایه سنگین مانند عود است که در آن رایحه وانیل و گل رز نیز به کار رفته باشد. عطر ویرجین ایسلند واتر  Virgin Island Water و مولتن براون Molton  Brown پیشنهاد ما به شما است.

عطر مناسب عروسی

هنگامی که سن ۲۵ سالگی را پشت سر می‌گذارید، احتمالاً به مهمانی‌ های عروسی متعددی دعوت خواهید شد. این مهمانی ها می‌توانند بهترین موقعیت برای استفاده از یک عطر خاص و شگفت‌ انگیز باشند. در ابتدا لازم است بدانید که در این گونه موقعیت‌ها، ادوپرفیوم توصیه می‌شود. در نقطه مقابل طیف عطرهای ادو فریچ، این عطرها معمولاً بیشترین درصد اسانس را در خود دارند و برای عروسی توصیه می‌شوند. بهترین عطرها برای استفاده در مراسم عروسی جو مالون  Jo Malone و آکوا دی پارما  Acqua di parma و است.

عطر مناسب مهمانی شام

کالکشن بهترین عطرهای مناسب مهمانی های رسمی

ما در قسمت بالا به بهترین عطرهایی که شما می‌توانید به عنوان مهمان یک مجلس استفاده کنید، اشاره کردیم؛ اما در این قسمت قصد داریم بهترین عطر مهمانی های رسمی و مجالس عروسی را معرفی کنیم. در حالتی که خودتان میزبان هستید؛ همانطور که می‌‌‌دانید همه عروس و دامادها روز قبل از عروسی به خرید می روند و برای انتخاب یک سری محصولات خاص از برندهای معروف برنامه‌ ریزی می‌کنند. یکی از اقلام مهم در لیست خرید، عطر مناسب عروس و داماد است که اکثراً وسواس خاصی را نیز برای خرید آن به خرج می ‌دهند و اگر شما از پدر و مادرهای خود پرسیده باشید، می ‌گویند که عطر عروس و دامادی آن ‌ها برای‌ شان یکی از بهترین و خو‌شبوترین و خاطره‌ انگیزترین عطرها بوده است. اگر شما هم دوست دارید برای مجلس عروسی خود یک عطر خاص و به یادماندنی را انتخاب کنید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین موارد را به شما معرفی کنیم.

مانند همه چیز در روز بزرگ شما، عطر عروسی شما نیز باید خاص و منحصر به فرد باشد. بوهای خاص این توانایی را دارند که به شما احساس خاصی را القا کنند. آن ها این توانایی را دارند که یک خاطره را به ذهن شما بازگردانند. گفته شده است که بهترین عطرهای عروسی آن هایی هستند که با هر چیزی که قبلاً استفاده کرده‌ اید کاملاً متفاوت اند. عطر عروسی شما باید به‌ گونه ‌ای باشد که شما را با یک بار بوییدن به روز عروسی ‌تان بازگرداند.

استاد عطرساز در روژا پرفیومز توضیح می‌دهد: «عطری که عروس برای استفاده در روز عروسی خود انتخاب می‌ کند باید یک کشف کاملاً جدید باشد و چیزی باشد که قبلاً استفاده نشده است؛ بنابراین عروس هیچ ارتباط یا خاطره یا احساس قبلی ای نداشته باشد.»

بهترین عطر عروسی چیست؟

در میان همه موارد انتخاب های عطر، عطر روز عروسی از اهمیت بسیاری برخوردار است که ما دلیل این اهمیت را نیز توضیح دادیم. حالا وقت آن فرا رسیده است که بهترین موارد را برای این روز باشکوه و خاطره ‌انگیز به شما معرفی کنیم.

بهترین عطر عروسی کاملاً به شما و آنچه به عنوان یک عروس دوست دارید، بستگی دارد. شما همچنین باید تم روز عروسی خودتان را نیز در نظر بگیرید.

معرفی بهترین عطرهای عروسی برای هر عروس

در ادامه به معرفی بهترین عطر ها برای شب عروسی برای عروس ها می پردازیم.

  • Creed Love in White Eau de Parfum

Creed Love in White Eau de Parfum

این ادو پرفیوم عاشقانه گلدا، بیانیه‌ ای ناب از عشق و ترکیبی از بهترین موادی است که جهان عرضه می کند. با استفاده از این عطر می‌ توانید به گل رز بلغارستانی، زنبق فلورانسی، پرتقال ایتالیایی، وانیل و چوب صندل فکر کنید. این عطر زنانه و پیچیده و فریبنده با رایحه دلپذیر خود، به خوبی یک دسته گل عروسی بهاری را تکمیل می‌کند.

  • Chanel-coco-mademoiselle

Chanel-coco-mademoiselle

عطر Chanel coco Mademoiselle حسی عاشقانه و آتشین را به تصویر می‌کشد. شنل با رایحه کهربایی و نت‌ های وانیل و نعنای هندی در تضاد با رایحه تازه مرکبات است.

بهترین زمان برای استفاده از این عطر، بعد از حمام کردن یا دوش گرفتن است؛ زیرا نت ها با گرمایی که به بدن شما می ‌دهند، باز می‌شوند.

  • Gucci Bloom Nettare di Fiori Eau de Parfum

Gucci Bloom Nettare di Fiori Eau de Parfum

گوچی نت‌ هایی از گل شیپر و گل رز و گل اسمانتوس را به ثبت رسانده است تا عطری را ایجاد کند که نشان دهنده زن اصیل است.

  • Floris Chypress Eau de Toilette

Floris Chypress Eau de Toilette

فلوریس، شرکت عطرسازی خانوادگی انگلیسی، که از سال ۱۷۳۰ عطرساز ملکه بوده است، عطر جذاب Chypress را ساخته است. این عطر انرژی بخش است و با پوست گل پرتقال که به مشک گرم تبدیل می‌شود، برای عروسی‌ های پاییز و زمستان عالی است.

  • Chloé Eau de Parfum

Chloé Eau de Parfum

مورد بعدی از عطر مهمانی های رسمی عروسی، ادو پرفیوم Chloé است. این عطر رایحه ‌های پودری شیرین گل صد تومانی و گلبرگ‌ های رز و مگنولیا، را دارد که برای عروس و عروسی عالی است.

  • Miss Dior Eau de Parfum

Miss Dior Eau de Parfum

شاید بتوان بهترین انتخاب از عطر مهمانی های رسمی عروسی را این مورد معرفی کرد. عطری که بوی عشق می‌ دهد و ترکیبی از زیبایی یک گل سرخ و گل رز داماسک است.

در این مطلب تلاش کردیم تا لیستی از بهترین عطرهای مناسب مراسم های رسمی را معرفی کنیم. مندلیف در کنار انواع عطرهایی که برای مشتریان خوش سلیقه خود تهیه کرده است. پکیج های ویژه ای نیز عرضه می کند. این پکیج ها به مناسب روزهای خاصی از سال مانند روز مادر و روز پدر تهیه شده اند. برای مشاهده محتویات این پکیج ها به قسمت مندباکس سایت مندلیف مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *